Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Fieke schreef:Kell heeft me ingeschreven 23 September voor een Outdoor cross in Lisse![]()
Belinda doe je ook mee?

.
.
Renee__ schreef:Ik krijg net een smsje van Naomi dat ze vermoeden dat Falco ziek is
Griepvirus of wat anders?
denk het niet.kohtje schreef:Dr in mag je wel maar of je het wil!

Renee__ schreef:denk het niet.
Bidy gaat vandaag trouwens voor 2mnd. het land op, hopen dat ze geneest en terug kan komen na al dat gedoe zeg.
Ik hoop zo dat Falco niks heeft, anders blijven we aan de gang.

Hert0g schreef:Zo, lekker in je eentje aan het kletsen.
naomi schreef:falco is de hele week al niet zo zich zelf in de lessen, op stal is hij ook afwezig enzo.
hij was vandaag inderdaad ingedeeld omdat hij geen verhoging had vandaag (gister nog wel, en had gevraagd of hij op rust kon even)
ook heeft hij steeds een hele erge snotneus, ze zeggen van verkoudheid maar met die tempratuurwisselingen erbij ben ik liever voorzichtig met hem.
ja en als je de hele week gewoon ingezet word terwijl je niet lekker bent, zit je er ook wel doorheen op een gegeven moment en dan wil je gewoon niet meer. (wij gaan ook niet heel aktief zijn als we ziek zijn?)
dus om even meteen dit uit de wereld te helpen, hij is ziek (misschien geen griep of droes maar in iedergeval niet lekker)
(en stal kan wel dingen zeggen maar die willen hem gewoon indelen, pas liepen er ook paarden met griep mee in de les, dus ik ga niet echt uit van wat zei ziek vinden)