Na lang wachten; Manege de Bongerd deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_leonie

Re: Na lang wachten; Manege de Bongerd deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 11:02

arme sophietje tochh Ach gut

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:30

Wat een depri stemming toch weer hier .. maar mensen; het is bijna VAKANTIE! Net heerlijk kaften van mijn boeken afgescheurd =D
En ik had gewoon een fiets 9,1 op mn filosofie pw haha

Volgens mij gaat de wedstrijd zaterdag in Haren echt niet door als het zo blijft regenen Nagelbijten / Gniffelen

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:47

Jezus wat een regen Bloos! Bloos!

Sophiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:55

Haha nee ik denk ook niet dat t doorgaat met dit weer Tong uitsteken

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:12

Blub blub ..
Morgen met school naar de film .. welke leuke film is een tijdje geleden in de bios geweest? Want daar gaan we dan waarschijnlijk heen Tong uitsteken

s_uzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 22:35

potc 3 Knipoog

s_uzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:47

leo hoe is t gegaan bij de wpch?

_leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 14:06

oke, dit word 's wereld langste verhaal ooit, komt ie Knipoog

Gister eind van de middag heel vrolijk naar de manege. Was van plan eerst even te rijden en daarna invlechten en al die andere oliebol. Toen ik Whispie uit het blubberland had gehaald en met hem over de tegels liep klonk het meteen al niet goed: ijzers los. appelflap, goeie timing weer. Roos even naar Whisper gekeken, Ninouschka erbij enz. Die zeiden dat ik beter niet kon starten omdat ie ook geen kalkoenen had, of ik zou meteen een hoefsmid moeten bellen. Naja, eerst hoefsmid bellen dan maar. Demi en ik naar de kantine, eerst werd Kees gebeld. Maar Kees moest naar Duitsland dus die kon niet. Shippiee. Maargoed, er zijn er nog meer dus Joost werd gebeld. Whisper hoefde alleen voor beslagen te worden en hij is heel makkelijk bij de hoefsmid, en karin heeft lekkere koffie, dus Joost zou z;n andere afspraak verzetten en hij zou er aankomen. GODDANK ik blij. Half uurtje was ie er, Whisper dus beslagen, kalkoengaten er in en achter ook weer bekapt, helemaal geweldig dus. Daarna nog even een half uurtje gereden, hij liep was gevoelig maar dat heeft ie wel vaker als ie net naar de hoefsmid is geweest dus heb mar even rustig gedaan.
Maargoed, vanochtend half 6 er uit, half 7 op de manege, paarden inladen blablabla. Aangekomen Demi inrijden, proefjes rijden ging allemaal wel aardig. Toen ik naar de trailer om Whisper te pakken, kalkoenen er in enzovoooort. Ik inrijden, ging op het begin nog wel redelijk. Maar daarna verkorte die zijn passen, appelflap. Even doorgereden om te kijken hoe die er op reageerde, maar helaas: paard liep niet goed. Als 1e dacht ik dacht het misschien aan de kalkoenen lag, omdat ie die ook niet gewend is enweet ik veel wat. Kalkoenen er uit gehaald en even weer gedraafd, hij liep wel beter maar nog niet helemaal zuiver. Gelukkig was er daar een hoefsmid aanwezig dus aan hem even gevraagd of er wat mis was met Whisper z'n hoeven (misschien dat er een nagel in z'n vlees was of weet ik veel wat). Maar hij was keurig beslagen zei die man, en hij vroeg of ik even wou voorrijden. Inmiddels was ik allang aan de beurt, maar even gezegd wat er aan de hand was en ik moest maar rijden wanneer ik kon en anders moest ik zeggen als ik niet meer zou starten. Ik dus voorrijden voor de hoefsmid, en hij zei dat Whisper niet helemaal 100% goed liep, maar ook niet bar slecht. Gewoon gevoelig dus.
Naja, Demi en ik naar de 1e ring toe. Even met de jury gepraat, wat er aan de hand was enz. Ik weer even voordraven voor de jury, en ze zeiden dat ik zelf moest beslissen. Het was mijn pony als ik dacht dat het kon moest ik het maar proberen. Ze vonden nl ook niet dat ie bar slecht liep, maar ook niet helemaal goed. Naja, ik dus heel voorzichtig proef 1 gereden, ook nog zonder kalkoenen dus. Ging wel aardig, niet helemaal perfect maarja, mijn pony vond ik even wat belangrijker.
Toen naar de andere ring gegaan, ook alles even aan de jury vertelt en die jury zei ook dat ik maar moest rijden en als het niet meer zou kunnen zouden ze dat wel aangeven. 2e proef liep ie gelukkig helemaal zuiver, alleen het ging heeeeel lelijk Knipoog Haha echt lelijke proef maarja, hij liep weer goed en daar was ik blij om!
Naja en toen begon het keihard te regenen en dikke storm enzo, Demi heeft in de stromende regen nog een springparcour afgelegd waarmee ze 3e is geworden, en toen gingen we maar snel naar huis. Ik had trouwens 1e proef 180 punten en 2e proef 177, viel nog mee dus. Demi had 177 en 179 punten. Toen we weg gingen stond ik 8e, was nog prijs maar er moesten nog een stuk of 15 mensen dus we zijn gewoon weggegaan. Coupons heb ik ook nog niet want die konden we niet vinden, maar als het goed is nemen Denise en Daphne die mee.
Poeeeh, was me weer een dagje, godverdorie Knipoog
Naja, gewoon echt balen dat gister z'n ijzers los zaten, want anders hoefde die ook niet naar de hoefsmid en was ie ook niet te kort bekapt. Maarja, dat is niet anders, Whisper heeft z'n best gedaan zover dat kon dus ik ben tevreden Lachen

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 19:24

Woeh leo gestresste wedstrijd dus Tong uitsteken Nouja fijn dat 'ie toch nog goed liep!

Nou .. rara naar welke film gingen we .. 'Last Legion' ??
Naja is dus een film die pas in augustus uitkwam .. en hij was echt nieeeeet boeiend. Ging over Rome en een jochie die de Caesar was en blabal .. echt weer iets voor mijn school. Maar ik heb hem niet echt helemaal gezien want ongeveer halverwege begon meisje/oud vriendin die twee stoelen verder zat te hyperventileren Nagelbijten / Gniffelen

En ik haat het dat het zulk kl*teweer is!

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 19:26

oja; IK HEB VAKANTIE! =D

Sophiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:38

IK OOK EN IK DENK DAT IK NOG OVER BEN OOK Cool
GEEN BESPREEKGEVAL, NEEEE, GEWOON OVER MET 1 5! Ik krijg zonet mailtje van mevrouw van ANW;

Sophie, ik heb je werkstuk opnieuw nagekeken en het is een 7 geworden. Hierdoor mag ik je feliciteren met een 5.6 op je rapport! Je bent ook direct de laatste die ik vanavond beantwoord, dus je hebt mazzel.

Groeten en weltrusten,

MUWAHAHAH nu heb ik als het goed is alleen een 5 op eco, Duits word iets van 'n 5.8 ofzo en L&M weet ik niet, ik denk ook 5.7 ofzo, misschien een 5, MAARJA DAN GA IK ALSNOG OVER Cool

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:41

Goed zoooooo =D
Ik ga ook over aah naar de f*cking 5e al Nagelbijten / Gniffelen
Zometeen maar eens rijden .. als het droog blijft ..

_leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:32

appelflap
was vanmiddag met 2 vrienden even op bankje zitten enzo, gooit vriendin van me een blikje cola naar me toe, wopppaa, recht op me telefoon die in me zak zat. Ik telefoon pakken, scherm werd helemaal paars en toen zwart en nu is ie dus kaduuuuuuuuuk. aah man ik baal als de paasei want dat ding is zo pokke duur en nu kan ik het papiertje van de garantie niet vinden en ik ben vet chagerijnig, KUUUUUUUUT man

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:03

Wooh vet k.ut! Welke foon had je?

_leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:27

samsung D900 ..

_leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:28

Afbeelding

deze dus

Sophiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 23:58

Ojee. DIoe was wel ve tmooi ja.
Haha k ben echt knetters en k wil naar beneden neten halen maar k weet niet waar mien ouders zijn fod die in bed liggn of op bvank of stoel ofzo.

s_uzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 16:58

zoow nieuwe allstars voor 29 euro Lachen

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:06

Hoe kom je daar nou weer aan???
Bleh wedstrijd van zaterdag gaat niet door ..

_leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 19:55

jaa heerlijk nou is paardlief ook nog weer es stok en stok kreupel
kon der ook nog wel bij

s_uzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:19

Leoniee schreef:
Hoe kom je daar nou weer aan???
Bleh wedstrijd van zaterdag gaat niet door ..

uit een klein gat in friesland Tong uitsteken

Sophiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:51

Ooooh ik wil ook allstars van zo goedkoop!
Heh hoezo issie zo kreupel dan Leonie?

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 16:35

Hee, leonie. Als die vriendin jou telefoon gesloopt heeft.. Dan moet je dat regelen via haar WA verzekering. Haar verzekering vergoed dan jou telefoon. Knipoog

_leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 19:05

ja vertelde me papa ook al Haha! Hij heeft hem vanmiddag weggebracht naar KPN gevalletje, dik banketstaaf opgehangen en hij heeft ze weer uitgeluld (is me papa zooo goed in, haha Schijnheilig ) en die kerel zei toen, ja nou normaal doet samsung niet zo moeilijk, met die garantie enzo. Maargoed, over 3 a 4 week is ie klaar, en ga mijn vriendin idd inlichten over die verzekering, want dan kost het idd ons beiden niets Knipoog

En Sophie, kweet niet of Anne-Marie je het net nog heeft vertelt, maar hij is dus kreupel doordat ie veeeeel te kort is bekapt. Echt appelflap klote want hij kan nauwelijks lopen, echt sneu Boos!

Sophiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 10:41

Ja Pepper is ook eng kort bekapt, maar loopt wel goed.