Stal Baraq

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Arabian_Girl

Re: Stal Baraq

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:48

we

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:49

jaaaaaaaaa we gaan naar de 60 he vandaag hihi

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:49

22-24 hihi

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:50

Haha. jaja, we gaan het proberen Knipoog

Arabian_Girl

maar dis nogal irritant

weetje je moet een zo lang mogelijke typen en dan in 1 bericht volmake hihih

nouja ik moe gaan voeren

tot sebietjes

doeggg xxxxxxx

Arabian_Girl

hihi je moet t nu weer ff al1 doen

Joline_

Okej doeii

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:51

moet gaan voeren maar tot zo..dan komt er weer versterking hoor hihihi
we neme n zebraaaaaa

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:51

Arabian_Girl schreef:
hihi je moet t nu weer ff al1 doen

Ga mn best doen Tong uitsteken En zal eens een hele lang bericht maken

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:52

Jaa.. vet joh zo'n zebra Tong uitsteken

Arabian_Girl

jaaa heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllll
lang nog langer dan lang LOL

nouja ik ben weg nu tot zo Tong uitsteken

Joline_

Doeii.. ik doe mn best

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:11

Nou ja, ik ga dus maar eens beginnen met een heel lang verhaal. Eerst even een vraagje. Heb jij wedstrijden met Soraya gereden?? Naja, ff denken wat ik allemaal ga typen hoor. Ik zal eens mijn carriere bij de paarden vertellen. Nadat ik gestopt ben met Turnen was het weer eens tijd voor iets anders. Ik pakte de telefoongids en ging eens kijken.. JA, dat was het! ik ga paardrijden. We hebben gekeken waar de dichtsbijzijnde manege lag en dat was Manege Schamar. Dus meteen gebeld en een afspraak gemaakt. Maandag zou ik les krijgen. Spullen gingen we aanschaffen en kzag er echt belachelijk uit vond ik eerst.. Maarja, ik mocht mijn eerste les op Witje aan de longeeerlijn. Lichtrijden ging voor geen ene meter, dus was het maar een beetje hobbelen. Wel heb ik de eerste les meteen ook gegallopeerd.. NAja,, vele lessen volgde op Witje en na 2 maanden ging ik ook op andere paarden rijden. Vond het hartstikke leuk, maar ik had nog 1 probleem. Ik kom niet lichtrijden en tegelijkertijd aansporen hahaha, echt vaag maarja.. Na een jaar ben ik gestopt omdat ik een verzorgadresje had gevonden.. Een of ander raar kind op de krommeweg had 2 pony's staan. Hartstikke gezellig, maar na een jaar ben ik toch gestopt omdat ik weer op de manege ging rijden. Dit keer was Manege de Paardenhoeve het slachtoffer. IK moest eerst op de wachtlijst maar al snel werd ik gebeld dat ik maandag om 4 uur kon komen paardrijden. We reden met erg veel kinderen in de les. 18 ofzo omdat normaal gesproken om maandag geen les werd gegeven en nu een verdeling van niveaus over de dag verdeeld moest worden. IK mocht na die les meteen naar de 5 uurs les wat betekende dat ik natuurlijk het best was Tong uitsteken haha, ik was in ieder geval het oudst en had de meeste ervaring. Maarja, hier heb ik zo'n 2 jaar bij de pony's gereden totdat ik samen met een kennis van me bij de paarden ging rijden.. Na weer een jaar of 1, anderhalf hebbe we besloten om naar een andere manege te gaan, omdat we er niets meer leerden en omdat er een nieuw betaalsysteem kwam. Toen kwamen we uit bij Manege Oostmoer, in Stad aan't Haringvliet, waar Stefanie (kennis) vroeger altijd gereden heeft. Hier heb ik ongeveer 1 jaar gereden maar ben sinds een maand ook daaar weer gestopt omdat ik tegenwoordig op maandag moest werken, en er geen andere dag vrij was.. Helaas maarja.. In de tussentijd rijd ik ook alweer 3 jaar bij Eefke in St. Annaland. En reed vrijwel meteen op Brown Angel wat nu nog steeds mijn favoriet is. Ze is niet van EEfke maar staat hier gestalt en zij mag haar voor de lessen gebruiken omdat ze toch al niet zoveel beweging krijgt. OOk verzorg ik nu de paarden al bijna 5 jaar bij jose. Ik zag toevallig een advertentie op marktplaats om de shets te komen verzorgen.. Ik dacht, naja dat ik beter als niets dus had ik haar gemailt en ben ik samen met mijn vader eens een kijkje gaan nemen. Het leek me allemaal wel hartstikke leuk en op 23 april ging ik daar de 1e verzorgen. Al gauw mocht ik ook lesly verzorgen en rijden en na anderhalf, 2 jaar mocht ik ook op beauty op de ponyclub rijden. Uiteindelijk mag ik nu , al wel een hele tijd hoor, op beauty buitenrijden. OOk ga ik vaak met de shets wandelen en een beetje gekken dingen uithalen samen met mn nichtje.. Naja, dis dus heel mn Horse Story, echt meer heb ik er niet over te vertellen.. WIl je nog meer weten.. NAja ik heb dus een Golden Retriever teefje van 8 jaar oud genaamd Gina, Ze is jarig op 3 mei en ook hebben we nog een poes die, hou je vast, ZAniematsu Snezjinka Laska Noa heet. Wij noemen haar gewoon NOa , maar deze giga lange naam heeft ze van dr nest mee gekregen. VErder heb ik geen[b] eigenlijk paard Boos! Maarja, volgens jaar ga ik naar Deurne naar school en mag ik elke dag paardrijden. Natuurlijk ook wel leren, maar dat zal zeker minder als nu zijn. Ik zou nog wel ff door kunne gaan, maar denk dat ik er toch maar een eind aan moet breien.. Anders kunne we bezig blijven en is heel mn leven straks beschrevenn. MAar als je nog iets van me wil weten mag je het vragen hoor, alleen weet ik nog nie of ik er wel antwoord op zal geven Tong uitsteken

Ff denken of ik nog iets vergeten ben. Naja niet echt.. Ff gauw int kort iets over mezelf. IK ben dus JOline Tong uitsteken haha, ja echt waar en geen MIEP. Ben 17 jaar en woon mn hele leven al op de Westberg 12 in Steenbergen. Ben op 5 augustus jarig, heerlijk in de zomer, al viel dat dit jaar een klein beetje tegen (de maand augustus dan) KHeb een broer (Bas, 18) en een broertje (Pim, 11) En dat zijn zooooooo'n schatjes Tong uitsteken hahah, verder zit ik op het roncalli op school momenteel in 5 havo. Heb er dus 1 jaar langer over gedaaan en moet dit jaar examen doen.. Oeehh.. Eng hoor Tong uitsteken Haha, als ik mn examen heb gehaald zijn jullie waarschijnlijk van me af.. Eerst ga ik een half jaar stage doen, wel hier in de buurt en blijf ik nog lekker thuis, en daarna ga ik een half jaar naar school en verblijf ik door de weeks in Deurne en zul je me alleen in t weekend tegenkomen.
NU moet ik dus gaan eten duz ik zal maar stoppen. Veel plezier met lezen, al heb je het nu natuurlijk net gelezen maarja... Nu jij nog he Anoek!!
Doeiii

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:11

Dat is me een verhaal he Tong uitsteken Ben nu weg or

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:36

Ik ga mezelf weer ff naar de volgende pagina lu lle:P

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:37

ZO gebeurt..

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:37

Denk nog 6 berichten ofzo

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:38

Kheb morge 3 uur Economie, een uurtje gym, maatschappij leer en lekker de eerste 2 uur vrij

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:39

en dan ben ik om kwart voor 4 thuis, moe ik om half 5 alweer eten en dan over 10 voor 5 naar t kruidvat toe Tong uitsteken Haha. druk zeg,. Dinsdag ga ik weer sporten en woensdag naar n musical.. Heb amper tijd over Tong uitsteken

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:40

ben ff naar de wc or Knipoog Tong uitsteken

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:41

ben nog nie weg.. Kga over 4 min.. Nadat ik op pagina 49 terecht ben gekomen

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:41

Vanavond kom op half 9 'De gouden Kooi' op Talpa,, ga dar naar kijke.. Is da mensne opgesloten zitten in een luxe villa

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:42

enne over 2 weekjes alwer herfstvakantie Haha! Ben ik echt aan toe!!

Joline_

nog 3 berichten denk..

Joline_

nu nog 2