evita_ schreef:he gevraagd commentaar; nou daar gaan we dan..
Je draait niet alleen je teen naar buiten, je hele knie/onderbeen! Pony klettert gigantisch op de voorhand. Kan een momentopname zijn maar gewicht is duidelijk geconcentreerd op voorbeen. Ik vind het eruit zien alsof je de pony in de krul trekt, zie mond open. Ziet er totaal niet ontspannen uit.
Je hebt je handen rechtop maar ik zie totaal geen vriendelijkheid. Het lijkt ook wel alsof het zadel wipt...
Zou er niet trots op zijn
Kijk, ik kan jou commentaar geven. Bij vorige ruiter zou ik dat niet durven. Kan waarschijnlijk nog veel van haar leren. Jij kunt je nu verdedigen, dat kan vorige ruiter niet.
okeey ik zal even uitleggen waarom die "pony" haar mond open heeft, het is namelijk mijn paard. (een haflinger is nog altijd een paardenras) Ylze heeft dat als trekje, ze praat met haar lippen, ze doet het zelfs met een halster om dus dat heeft niks te maken met de hand van Nadine. ze beweegt haar mond dan ook niet maar haar lippen, daar zit een groot verschil tussen.
Ze loopt inderdaad op de voorhand, in die tijd hong ze nogal op de hand en je kunt duidelijk zien dat Nadine bezig is ylze goed te krijgen. Het zadel wipt ook absoluut niet, misschien dat dat zo lijkt door het dekje eronder en de schaduw maar je denkt toch niet dat ik een niet passend zadel op Ylze leg?
verder vind ik het ronduit belachelijk dat je eerst je commentaar gaat zitten geven en daarna haar gaat zitten uitlachen

ik bedoel kom op zeg! doe even zielig, zij zet er tenminste een foto op. best als jij commentaar hebt maar daar ga je niet iemand om zitten uitlachen en zeggen dat je er niet trots op bent, nou wil ik jou rijstijl ook nog wel eens zien.
ik ken Nadine heel erg goed en heb haar vaak les gegeven. Uiteraard zijn er dingen die beter kunnen maar om te zeggen dat ze niet trots moet zijn op haar rijden

echt ze rijdt vet netjes en trekt absoluut niet in de mond anders had ze dus echt niet op mijn geliefde
paard mogen rijden.