Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:19

Hmm het valt nog mee met de reacties. Mss stilte voor de storm? Hahaha ik ben nu met Arabianranch aan het pb'en, die is best aardig Knipoog

Oh ooohw, je gaat weer mensen verblijden met je muziek? Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:27

Nee een vriendin heeft die muziek nodig om de vriend van d'r zus weg te jagen, de muziek die ik luister is daar heel geschikt voor... Nagelbijten / Gniffelen Ook luisteren? Clown

Ik heb ook een keer met AR gepb't, over 't feit dat Arabieren absoluut mijn ras niet zijn, maar dat ik d'r wel van overtuigd ben dat Magnum Psyche een goede hengst is, voor dat ras. Hij voldoet aan de rasstandaarden, dat die rasstandaarden niet mijn ding zijn is een ander verhaal. Vind af en toe wel dat AV-fans heel ver gaan in 't verdedigen van de AV's, de meesten vinden Quarters bijvoorbeeld niet leuk maar als ik de Quarters zo zou verdedigen zou ik geen vrienden meer overhouden op HPS... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:31

Hahaha, da's nog eens handig om mensen met muziek weg te jagen Haha!

Idd, MP is een goede hengst. Maar daarvoor hoeft niet iedereen hem mooi te vinden. Ik vind die hengst echt te als je ernaar kijkt. Hmm, ik moet me nu van iemand verantwoorden waarom ik het alleen maar heb over mensen die arabieren verdedigen en niet over 1 bokker die de KWPN'er verdedigt op een denegrerende manier over de arab Tong uitsteken Ik ga even een goed antwoord verzinnen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:36

Omdat over 't algemeen de AV typjes feller zijn? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:46

Heb ik al gedaan Nagelbijten / Gniffelen Heb ik een heel verhaal lopen typen in dat forum loopt mijn computer gewoon vast waardoor ik hem uit moest zetten Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 13:30

Hmm da's minder ...

Hier regent 't btw heel hard Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 13:35

Oh dus dat kom waarschijnlijk ook deze kant op Nagelbijten / Gniffelen Het word hier btw ook donker.

Hmm, op het WN forum is nu een vet irritant kind die constant MSN taal schrijft. Heb net 3 keer getemt Schijnheilig Ook een ander kind die een nieuw vz-paard heeft, westernpaard. Rijd nu met shanks, arm beest Scheve mond En de AF's blijven vrij stil...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 13:40

Regen is hier eindelijk gestopt Haha!

MSN geval ben ik nog niet tegen gekomen, de shanks wel, touwhalster hangt ook lekker op de neus van 't paard"... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 13:46

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 13:51

Ik ga 't topic even lezen Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 13:56

Hihihi nieuwe bokkers kunnen echt zo vreemd zijn. Je ziet het vaak al aan de naam dat ze niet helemaal sjofel zijn Tong uitsteken
Maar de pony is wel echt veel te mager, heb ik al een tijdje geleden duidelijk gemaakt in dat topic.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 14:09

Tsja vreemd topic, maar zo te lezen al oud? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:07

En ja hoor, ik heb ruzie Haha! Hahaha ik mag me er niet mee bemoeien. He wat jammer nou... Gelukkig werken dat soort dingen bij mij altijd averechts Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:15

Jij luisterd ook nooit he Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:19

Nee, eigenlijk niet nee Nagelbijten / Gniffelen Hahaha nieuwe bokkers die nog groen zijn, zijn leuukkk! Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:21

Haha ettuuuuuur *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:24

Ooh nietus!!! Ik ga alleen op bokkers in die nog groen zijn en veels te bijdehand. Nieuwe bokkers die lief zijn laat ik met rust Schijnheilig Hahaha, helaas is ze nu offline. Vreemd kind, ze liep te vermelden dat ze ook op die manege rijd terwijl dat niet echt uit haar eerste post blijkt. Dus ik heb haar wat tips gegeven om de volgende keer op de manege te gaan doen met die pony Duivel.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:26

Achja als diegene daar toch rijdt is 't commentaar niet nodig, kan ze zelf net zo goed oplossen. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:26

Tja daarom Haha! Dat heb ik haar dus ook vermeld. Mij benieuwen of ze nog gaat reageren Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:27

Die gaat wss of uit d'r dak, of reageerd gewoon niet... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:31

Hmm dan kies ik toch liever de eerste Duivel

Ik zag net een topic over boomloos rijden maar ik weet niet wat ik over boomloos moet denken. De westernzadels zijn wel mooi maar volgens mij is de boom toch wel een heel belangrijk deel van het zadel Verward

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:33

Hoor veel verhalen over drukplekken bij boomloos, dan laat ik liever gewoon een boomzadel op maat maken... Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:36

Ja, dat bedoel ik maar er zijn dus wel veel verhalen over? Vreemd dat er dan nog mensen zijn die het gebruiken, zouden ze net zo lang wachten tot de witte plekken verschijnen? Zonder boom heb je echt totaal geen verdeling over de rug. Lekker is dat, eerst mag je paard vernikkelen in de kou en regen en vervolgens leg je een zadel wat overal drukt op z'n rug. Yoho, a natural life for me... Gestoord

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:43

Achja, als mensen perse boomloos willen mogen ze van mij, d'r zullen vast wel paarden (en ruiters) zijn waar 't bij werkt, maar er zijn ook paarden en ruiters waarbij 't gewoonweg onmogelijk is, lijkt mij. Ik krijg bij boomloos 't idee dat 't net zoiets is als zonder zadel rijden, en over zonder zadel rijden wordt altijd gezegd dat je 't niet te vaak moet doen ivm drukverdeling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:47

Tja, het is eigen keus natuurlijk daar heb je gelijk in. Maar het lijkt mij zo ongezond want je hebt ook bijna geen maten in die zadels Verward Je hebt denk ik geluk als zo'n zadel perfect past op je paard. Maar het zijn wel mooie zadels, die westerndingetjes mogen er best zijn Ja