Ik wil Karin bedanken voor alle hulp en Eefje voor het mee-assisteren over de laan.
Eerst ff wachten...
Echt net een minuutje voor de wagen
Dan braaf je door de bak banjeren
En dan "het echte werk"
ik kijk alleen een beetje raar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

broekpolder met diddle??
AnitaJoeri schreef:En naar westerpark hihi
Broekpolder en Westerpark, here we come
ze zijn alleen te klein voor Evita, die modelletjes (en te licht waarschijnlijk
dan denkt ze helemaal dat er niks achter hangt!)
valt me nu pas op eigenlijk Ireentjuh schreef:Braaf zeg!!!
hihi, ik vind die sulky zo leukze zijn alleen te klein voor Evita, die modelletjes (en te licht waarschijnlijk
dan denkt ze helemaal dat er niks achter hangt!)
wat zijn je strengen eigenlijk lang, voor zo'n klein tuigjevalt me nu pas op eigenlijk
Volgende keer dus wat verstellen madelon31 schreef:Eef...ben trots op je hoor!! Jullie komen er wel.![]()

Het poortje hing erg los, dus dat was geen probleem voor hem.Ves wilde er wel achteraan, maar die hebben we kunnen houden en eerst naar voren gebracht, Zaar en ik ieder aan een kant!
Jetta schreef:Superleuk, Anous, die Diddle pakt het allemaal reuzemakkelijk op! Tja...goed ingereden ook, hè?![]()
Maakt het mennen zelf missch wel wat makkelijker.. maar goed dat is mijn mening
maar dat wist je al 
Binar schreef:Ik ben supersupertrots op mijn kleine ponie!! Hij heeft vandaag voor het eerst voor de sulky gelopen en deed dit harstikke braaf, zelfs draaien/keren ging netjes
Ik wil Karin bedanken voor alle hulp en Eefje voor het mee-assisteren over de laan.![]()
Eerst ff wachten...
Echt net een minuutje voor de wagen
Dan braaf je door de bak banjeren![]()
En dan "het echte werk"![]()
ik kijk alleen een beetje raar![]()