stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 11:15

Leuke foto's trouwens Ellen!! Wat een viespeuk is Bella zeg *LOL* Die nam een lekker modderbad haha

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:31

Ik ben er inmiddels hoor shir.. Haha!
Heeft even geduurt, maar zo gaat het hier altijd Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:32

Middag Haha! Hier even kort berichtje vanaf mijn nieuwe werkplek. Moeilijk bokken want zit niet meer op een eigen kamer maar een kantoortuin Huilen

Het is hier wel leuk en heb het naar mijn zin. Werk 1 op 1 en gelukkig voor een aardige directeur. Hou me vooral bezig met agendabeheer en puzzelen om er nieuwe afspraken in te krijgen Tong uitsteken Het is net een legpuzzeltje. Verder regel en organiseer ik van alles voor mijn manager. Geen typemiepen job gelukkig Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:32

Hai Daantje Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:41

hey Ank Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 14:15

Alles okay daar Verward

Wat is het hier rustig.....

Het is stil aan de overkant *zingt*

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 14:31

Ja hier wel, daar ook?

T is idd stil..

*zingt dus maar mee*

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 14:40

Rustig maar meiden ik ben er al...
Ik was vroeg op om om 11 uur te paard te zitten en Karin zou me helpen, waren ze aan t filmen! En dus konden we de bak niet in! Goed klote want ik heb t nogal druk met dat progamma boekje en nog advertenties enzo, dus..... Moest dus een uur wachten! Had mooi dat uur beter kunnen besteden en dat dan in rekening kunnen brengen! Ik vind t lollog hoor dat Taams handels paarden heeft maar ze halen nu toch 2 belangen door elkaar! Helaas heeft het belang waar ik fiks voor betaal met 2 paarden niet hun prioriteit! Het kan echt niet dat ze 2 dagen de bak bezet hebben om te filmen en zeker niet als dat niet tijdig is aangegeven. Laten we wel zijn: wij hebben betaald om te kunnen rijden in die bak!
Was dus best pissig en ga er vd week wel over praten met Piet, als ik minder boos ben, want dit kan gewoon niet; wij zijn klanten!
Ellen heeft na even stappen Bella volgens mij maar weer op stal gezet en heeft t opgegeven daar ze Bella al n x op stal terug had gezet....
<aar... Ilion liep wel lekkerder weer, en daar ben ik dan wel weer blij mee!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 14:51

Ja, ik was ook wel nijdig vanmorgen... maar ben dan te 'lief' om daar herrie over temaken... Verdrietig
Ik was in eerste instantie inderdaad in de buitenbak aan het rijden, maar na 5 minuten ging het gieten. Er reden er nog 2, waaronder Ineke, en die waren ineens weg. Dacht ik dat zij hun paarden ook op stal hadden gezet. Ik bella dus op stal zetten, hoofdstel uit, zadel opgelaten, en loop naar de kantine.
Waren ze gewoon in de binnenbak aan het rijden! Boos!
Kwam ook Rachelle met Tanya wandelen aan de hand in de binnenbak, zonder weggestuurd te worden, dus ik heb Bella ook weer gepakt hoor Shir... ik heb nog een tijdje gestapt in de binnenbak!! Tot ze het paard gingen halen, die moest losspringen, pas toen ze er helemaal klaar voor waren, ben IK de bak uitgegaan. Zowel Rachel, of Laura heeft er niets van gezegd. Gelukkig!
Toen ik eruit ging was het .. hoera! weer ff droog, en heb ik toch nog even in de buitenbak kunnen rijden/draven. Het gaat echt beter met Belletje, gelukkig!! woei! Go jij! Go jij!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 14:58

Gelukkig maar Ellen dat je nog hebt kunnen rijden en zeker dat t beter gaat met Bella. Heb haar niet gedaan vandaag omdat je zelf al was geweest.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 14:58

fijn dat beide paarden goed liepen en weer beter gaan!
Das altijd lekker Lachen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 15:02

Ik ga nu even werken anders wordt t weer nachtwerk voor me. Tot later!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 17:03

ik ga eten, en naar stal! Doei!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 18:56

joehoee ben ik weer!
]
shir ik kan ook morgen overdag komen hoef nooit meer in die kledingwinkel te werken Haha! Heerlijk hahaha!

dus hoelaat? ik moet socchtends alleen even weg

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 19:03

Heee Willie, werk je niet meer in de kledingwinkel dan? Tong uitsteken
Ben je ontslagen? hihi

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 19:04

haha nee was alleen vakantiebaantje! eigenlijk tot zaterdag maar ze hadden me niet meer nodig! ik heb wel me salaris al gehad van die dagen dus dat heb ik al binnen!

TJAKKA haahah

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 19:06

Azzaro schreef:
joehoee ben ik weer!
]
shir ik kan ook morgen overdag komen hoef nooit meer in die kledingwinkel te werken Haha! Heerlijk hahaha!

dus hoelaat? ik moet socchtends alleen even weg

Tussen 15.00 en 16.00 uur? Ik moet nl om 18.00 rijden.
Waarom werk je daar niet meer dan??? Toch niet echt ontslagen?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 19:07

Zie boven al dat je niet ontslagen bent.. hahahaha
Heb je sms ontvangen maar zo is net zo makkelijk en anders is t dubbelop....

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 20:02

okidoki is goed!

tussen en 3 en 4 ben ik er hoor Haha! komt helemaal goedie hahaha

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 22:57

Trusten meiden. Ben net onder de douche vandaan.

Vanavond lekker buitenritje gemaakt met Omar en daar had hij erg veel zin an Tong uitsteken Hij ging als een raket Bloos! In de bak is hij niet vooruit te branden en buiten gaat hij helemaal los... oren naar voren en lopen joh Nagelbijten / Gniffelen Ik was wel erg blij om te voelen dat hij buiten gewoon net als vroeger is en moest er ook wel stiekem om lachen... Ik ging het halve Twiske door al roepende... HO... Rustig.. Nee... Haha! Op de terugweg een pittig galopje gedaan (geen rengalop deze keer Tong uitsteken ) en daarbij veel vliegen gehapt Misselijk Ze kwamen allemaal keihard op me afgevlogen... echt bizar.

Ga nu zo lekker slapen. Vrijdag t/m dinsdag lekker vrij van het werk dus morgen laatste dagje. Heb het gelukkig wel naar mijn zin en mijn job is wel relaxt want ik werk alleen voor de directeur en verder voor niemand. Ben de hele dag druk met afspraken te maken en af te zeggen en vergaderzalen te reserveren enzo... Niet te veel stress dus Tong uitsteken Aardige vent ook wel. Ik mag zelfs in spijkerbroer naar het werk! Dat mocht ik bij mijn bureau absoluut niet.. was verboden op het Hoofdkantoor Scheve mond Ach bij de Postbank zijn ze allemaal wat relaxter Haha!

Nou trusten allemaal Doei!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 23:03

Leuk dat je het naar je zin hebt daar, Annemiek!! Haha!

Ik ga denk ik morgen of vrijdag ook ff met Bell naar buiten, niet hele Twiske in de rondte, daar is het nog te vroeg voor, maar gewoon ff lekker relax half uurtje stap/draf Haha! Heb er ZO'n zin in!! Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 23:08

Fijn dat deze klus leuk is Anky! Beter dan je chefin....
Ik ga ook naar mijn bed, ben net ruim n uur bezig geweest om de voliere vd mannen-ratten weer te herstellen van hun knaag-woede, het zijn echt boefjes hoor! En heb Puk (de jongste) wat extra voer gegeven , want ik vind m wel erg mager worden terwijl t nog n ritten is, een baby eigenlijk nog. Hij wilde niets, tot ik met kattenvoer uit blik aan kwam hahahah dat vond meneer wel lekker. Dus de komende week elke dag maar even extra bij voeren tot hij weer lekker mollig is. Ja.... niet alleen jonge paarden zijn een zorg, kleine te magere ratjes hebben ook extra aandacht nodig!

Truste Doei!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 01:02

Nou dames jullie hebben het er allemaal maar druk mee Haha!

maar ik ook hoor Bloos
zie mijn dag van vandaag Haha! Haha! Haha!

viewtopic.php?f=10&t=647206

viewtopic.php?f=53&t=647207

Ik ben een heel tevreden mens....
Als ik dan straks bij jullie kom kan ik gelijk al wat gaan lessen en hebben we het kunst en duikwerk al gehad Tong uitsteken Clown

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 08:39

Potverdorrie.. ik kon vanochtend gaan lopen naar het werk Scheve mond Er was iemand onwel geworden in de tram die een halte terug stond hoorde ik. Ze moesten wachten op ambulance enzo... ben dus uiteindelijk maar gaan lopen want het zou nog wel een half uur duren.

Gelukkig was ik na 20 min. lopen op het werk Tong uitsteken Goede ochtendwandeling gehad dus Haha!

Morning allemaal! Hoi Naad Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 08:44

Leuke foto's Naadje Haha! Mooi beessie hoor! Mogen jullie de paarden in binnenbak laten rollen Verward Bij ons mag dat niet hoor Tong uitsteken