Die nam een lekker modderbad haha Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Die nam een lekker modderbad haha 
Hier even kort berichtje vanaf mijn nieuwe werkplek. Moeilijk bokken want zit niet meer op een eigen kamer maar een kantoortuin
Het is net een legpuzzeltje. Verder regel en organiseer ik van alles voor mijn manager. Geen typemiepen job gelukkig

Heerlijk hahaha!
Azzaro schreef:joehoee ben ik weer!
]
shir ik kan ook morgen overdag komen hoef nooit meer in die kledingwinkel te werkenHeerlijk hahaha!
dus hoelaat? ik moet socchtends alleen even weg
komt helemaal goedie hahaha
Hij ging als een raket
In de bak is hij niet vooruit te branden en buiten gaat hij helemaal los... oren naar voren en lopen joh
Ik was wel erg blij om te voelen dat hij buiten gewoon net als vroeger is en moest er ook wel stiekem om lachen... Ik ging het halve Twiske door al roepende... HO... Rustig.. Nee...
Op de terugweg een pittig galopje gedaan (geen rengalop deze keer
) en daarbij veel vliegen gehapt
Ze kwamen allemaal keihard op me afgevlogen... echt bizar.
Aardige vent ook wel. Ik mag zelfs in spijkerbroer naar het werk! Dat mocht ik bij mijn bureau absoluut niet.. was verboden op het Hoofdkantoor
Ach bij de Postbank zijn ze allemaal wat relaxter

Heb er ZO'n zin in!!
Er was iemand onwel geworden in de tram die een halte terug stond hoorde ik. Ze moesten wachten op ambulance enzo... ben dus uiteindelijk maar gaan lopen want het zou nog wel een half uur duren.
Goede ochtendwandeling gehad dus
Mooi beessie hoor! Mogen jullie de paarden in binnenbak laten rollen
Bij ons mag dat niet hoor