stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-08 10:55

Afbeelding
HELPPPPPP
vanmorgen Flurk buiten wezen poetsen (doe ik wel vaker) aan de muur op de parkeerplaats waar dat gevlochten halstertouw met ring en clip hangt. Echter normaal leg ik het aan de kant als ik het hoofdstel indoe en nu had ik het aan de haak laten hangen. En wat denk je?
Ik ga lessen in de buitenbak heb overigens heerlijk gereden en kom terug en je raad het al halster weg.
Het is een BR halster zie bovenstaande foto.
Mochten jullie hem vinden willen jullie hem dan aan Flurk zijn box hangen?
Alvast dank overigens alle mensen die aanwezig waren wisten nergens van en 1 vrouw heeft daar ook haar paard gepoetst dus mogelijk dat zij het eventjes verplaatst heeft maar ik heb haar niet gesproken.(ze was al weer weg)

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 12:02

Ik zal vanavond nog even kijken. Wie heeft daar nog meer gestaan, misschien dat ik diegene vanavond nog zie.
Het was gister wel weer onwijs druk zeg. Ook veel nieuwe mensen en paarden op stal.

Indra is gister toch wel getrapt in het land. Ze had een dikke warme plek op dr bovenbeen. Huilen Gelukkig liep ze nog wel goed. Hoop dat het snel weer rustiger wordt bij ons in het land. Heeft iemand vandaag nog iets gehoord? Anders loop ik van de week wel even langs Jan.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 14:29

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:15

Hallo allemaal,
Ik heb hier geen paard staan maar wilde jullie toch even ergens van op de hoogte stellen en dit lijkt mij de snelste manier waarop ik de meeste mensen kan bereiken. Vanmiddag ben ik aangehouden met mijn paard op het nieuwe fietspad dat door de weilanden loopt omdat ik niet op het fietspad mag lopen. Er werd me gezegd dat ik dan in de berm moest lopen. Dit bleef voor deze keer bij een waarschuwing. Ik heb nu ook een mailtje gestuurd naar de gemeente omdat ik vind dat er dan wel wat aan de nieuwe ruiterpaden gedaan mag worden ivm smalle bruggen. Ik moest dan maar op de rijweg gaan lopen met mijn paard. Ik heb er dus ook bij gezet dat er dan eerst weleens gedaan mag worden aan het rijgedrag van sommige automobilisten. Bij deze is dus iedereen gewaarschuwd voor een 'waarschuwing/proces verbaal' op het fietspad.

Groeten!

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:56

Flurk schreef:
Afbeelding
HELPPPPPP
vanmorgen Flurk buiten wezen poetsen (doe ik wel vaker) aan de muur op de parkeerplaats waar dat gevlochten halstertouw met ring en clip hangt. Echter normaal leg ik het aan de kant als ik het hoofdstel indoe en nu had ik het aan de haak laten hangen. En wat denk je?
Ik ga lessen in de buitenbak heb overigens heerlijk gereden en kom terug en je raad het al halster weg.
Het is een BR halster zie bovenstaande foto.
Mochten jullie hem vinden willen jullie hem dan aan Flurk zijn box hangen?
Alvast dank overigens alle mensen die aanwezig waren wisten nergens van en 1 vrouw heeft daar ook haar paard gepoetst dus mogelijk dat zij het eventjes verplaatst heeft maar ik heb haar niet gesproken.(ze was al weer weg)

Heb hem vandaag uit het land binnen gehaald en zag je halster aan je box hangen dus denk dat iemand m gevonden heeft

Kendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:44

Hallo allemaal!! Doei!

Meld me hier ook even! Ben een vriendin van Sophie die regelmatig langs komt Knipoog Leuk dat jullie ook een huiskamer topic hebben Knipoog

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 08:05

Kendera schreef:
Hallo allemaal!! Doei!

Meld me hier ook even! Ben een vriendin van Sophie die regelmatig langs komt Knipoog Leuk dat jullie ook een huiskamer topic hebben Knipoog

hoi gezellig dat je er ook bent! Volgens mij weet ik wel wie je bent, jij gaat ook vaak mee op wedstrijd met Sophie en Nathalie, toch?

Vandaag is Indra jarig. Is ze alweer 5 jaar, gaat eigenlijk best wel snel allemaal. Gisteravond les gehad en ging sinds tijden weer eens echt goed! Haha! Was op tijd om dr eens zelf uit het land te halen. Was wel schattig want toen ze me zag, kwam ze gelijk naar me toe Bloos Daarna even gepoetst en vervolgens gelest.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 08:43

Miran gefeliciteerd met Indra!! Dat ze maar een grote meid mag worden!!

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:23

miran_indra schreef:
Kendera schreef:
Hallo allemaal!! Doei!

hoi gezellig dat je er ook bent! Volgens mij weet ik wel wie je bent, jij gaat ook vaak mee op wedstrijd met Sophie en Nathalie, toch?

Vandaag is Indra jarig. Is ze alweer 5 jaar, gaat eigenlijk best wel snel allemaal. Gisteravond les gehad en ging sinds tijden weer eens echt goed! Haha! Was op tijd om dr eens zelf uit het land te halen. Was wel schattig want toen ze me zag, kwam ze gelijk naar me toe Bloos Daarna even gepoetst en vervolgens gelest.

GEFELICITEERD

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 09:30

Mensen bedankt voor jullie hulp ik heb het halster aan mijn box gevonden en natuurlijk direct opgeruimd.

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:07

Dank je wel! Ook namens Indra natuurlijk. Vanavond even extra verwennen(als dat al mogelijk is...)

Kendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 08:15

miran_indra schreef:
Kendera schreef:
Hallo allemaal!! Doei!

Jaah klopt dat ben ik! Knipoog
Je herkende me zeker van mn profielfoto? HAHA Haha!

Ennuhm wie ben jij dan? Knipoog

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je paard!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 08:48

Miran wanneer ga je nou precies op vakantie??

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 13:46

Dank je wel! Ik stond eerst bij de wasplaats en nu sinds een maand bij de binnenbak. Mijn merrie is die spring in t veld die nooit echt rustig is.

Ik ga vanaf 13 juni tot en met 25 juni op vakantie. Vanaf de 26e doe ik haar zelf weer.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 19:25

Wat was er nou bij de buren aan de hand??? werd met trailer en al van de weg gereden door twee amulances, een pliesiemotor en auto........ Ze hadden wel erge haast zeg!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 15:40

De eerste keer dat ik post (Marjolein van Luke):

Ze waren bezig met heiwerkzaamheden en de kabel knapte. Hierdoor kwam de heipaal op het hoofd van één van de loonwerkers. De afloop kan je denk ik wel bedenken!. Die jongen was trouwens 17.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 16:20

mo_van_dijk schreef:

Ze waren bezig met heiwerkzaamheden en de kabel knapte. Hierdoor kwam de heipaal op het hoofd van één van de loonwerkers. De afloop kan je denk ik wel bedenken!. Die jongen was trouwens 17.

ZOO waar dan?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 16:27

Nelly Hoeve

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 16:41

Vanmorgen toen ik naar stal wilde kon ik er niet door.
Er stond ambu op de weg en de politie had alles afgezet dus auto gekeerd bij bunker en helemaal via Schipluiden gereden om uiteindelijk toch op stal aan te komen maar weet niet wat er gebeurd was.
Hoorde toen op stal van het nare ongeluk gisteren echt oliebol zoiets.
Vandaag heb ik les gehad en heb heerlijk gereden en morgen gaat mijn "bijrijdster' haar eerste les rijden om 10:30 uur ben alleen vergeten op de kalender te noteren.
Het gaat plaatstvinden in de buitenbak omdat er in de binnenbak springen is

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:12

mo_van_dijk schreef:

Dat is wel even schrikken zeg. Heb er zelf verder niets van mee gekregen.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:38

Ach! Hoop dat ie nog leeft!
Heb er niets over gehoord!

Ben benieuwd of die witte haar veulen al heeft! Volgens Jan zou het niet al te lang meer duren!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 14:41

gisteren nog niets en vandaag ben ik nog niet geweest

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:47

@Sharon
5 post terug staat het antwoordlichtelijk al...
Denk dat hij het loontje heeft gelegt niet zo gek als je een heipaal op je kop krijgt.
Denk dat hij lichterlijk onthooft is. Clown

Zo vandaag Divoza langs gekomen en heeft naar Loranda gekeken.
Hij zij dat ze er beter uit zag dan vorige keer en dat ze minder fel reageerd als hij der rug gaat voelen.
Vorige keer had ze zo'n last van der rug dat als hij ze hand der op legde mevrouw zowat ging zitte. Huilen
En gelukkig was het nu bijna over.
Mijn zadel gaan ze nog een keer aanpasse en dan komt ie de volgende keer ook als het goed eens meteen mee om te kijken of hij nu wel goed ligt.
Zal ongeveer 2en halve week duren en dan moet hij nog kijken welke dag hij langs kan komen omdat hij het nog al druk heeft.
Maar goed vandaag zou ik nog gebelt worden en dan maak ik meteen een afspraak zodat ik dat niet weer over 3 weken hoef tedoen dan duurt het alleen maar langer.
Ook heb ik nu een hulsebos zadel van hem teleen gekregen die toevallig goed ligt met een flair systeem dus die ligt als gegoote.
Dus kunne we in iedergeval weer aan de slag.
Want ben er nu al een maand alleen maar aan het longeren. Clown
Omdat ik geen goed zadel had.
Dus kunnen nu alles oppakke heb vandaag 15 min gereden waarvan maar 5 min gedraaft.
Maar even rustig aan beginnen met paardlief.

En van de week ff naar Lor der rug laten kijken door een Osteopaat die bij ons op stal staat ben ff ze naam kwijt (de mand van die vrouw van mondeo?) Dus hoop dat het niets ernstigs is maar wil het gewoon ff zeker weten voordat ik serieus met der verder ga rijden.

Maar goed al dus nog wel goed nieuws dat ze al een stuk verbetert is in der rug. Ja

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:50

Rijd t zadel een beetje ? haha

Oo heb nu al zin om dr weer op te stappen ookal ist alleen maar om te stappen haah wil weer op d r rug klimmen Haha! hahaha

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:56

Jij hij rijd echt relaxt is volgens mij ook een 18''.
Moeten alleen ff oplette dat we niet nu alleen maar achter elkaar gaan rijden is natuurlijk wel heel leuk maar ze heeft natuurlijk een maand geen fiets gedaan ja gelongeerd beetje voor der conditie maar dit is wel weer ff anders dan slingere.
En ff oplette na het rijden hoe ze reageerd als je der rug voelt als ze weer anders er op gaat reageren moeten we meteen kappe met rijden.
Maar goed ik vind hem erg netjes ligge Ja
Kan wat mijn part wel wat ruimer bij de schoft maar hij knelt niet en schoft licht vrij en hij sluit zo als voor als onder het zadel mooi aan. Ja