Ik heb een nieuw dekje voor donna gekocht vel oranje! van Anky hij staat vet leuk!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jacqii schreef:Ik wil sanne wel eens zien met oranje haren! haha!![]()
Ik heb een nieuw dekje voor donna gekocht vel oranje! van Anky hij staat vet leuk!!

en ik had er ook een nieuwe jas bij!!
ik vond het wil leuk bijelkaar staan!!
jacqii schreef:Ik heb er niet op gewacht ben dr gewoon op gegaan!en ik had er ook een nieuwe jas bij!!
ik vond het wil leuk bijelkaar staan!!
![]()
En sanne kan je niet even wachten met kleuren tot zondag!!![]()
Dan kan ik ook zien haha!

jacqii schreef:uhhmm jaa! denk ik wel!![]()
wil wel eveen kijken!

voor uitstappen ging het wel redelijk, maar zou er echt niet een hele les op kunnen zitten! heb het ooit 1 keer gedaan.. nooit weer!
ben er toen namelijk 3 keer vanafgevallen
en heb toen toch maar de laatste 15 minuten zadel erop gedaan
er zat ook allemaal bakzand tussen mijn beugel, dat was nogal vies

_Roosmarijn_ schreef:@ Sanne: Slaat alles bij jou oranje uit? Dat spul om bruinere benen te krijgen sloeg toch ook al oranjeachtig uit? Is je haar nog steeds oranje of niet meer? Zo ja, ik wil het zien hoor! Of je nou wil of niet!
@Annemiek: Ga je dan ook de maandag 8 uur geven? Gezellig!
_Anneke_ schreef:_Roosmarijn_ schreef:@ Sanne: Slaat alles bij jou oranje uit? Dat spul om bruinere benen te krijgen sloeg toch ook al oranjeachtig uit? Is je haar nog steeds oranje of niet meer? Zo ja, ik wil het zien hoor! Of je nou wil of niet!
@Annemiek: Ga je dan ook de maandag 8 uur geven? Gezellig!
nee want als annemiek maandag overneemt gaat ze (hopelijk) de bosrit met ons doen en die is van 7 tot 9

jacqii schreef:Ben vandaag weer bij blacky geweest!!
ze word wel een beetje heet nu er niet op gereden mag worden!
haha
jacqii schreef:Ze heeft iets aan haar rug door een verkeerd zadel!!
En nu mag ze voorlopig alleen met bobie gereden worden want haar rug is nog te gevoelig voor ons gewicht!
dus ik denk dat je dan die andere les overneemt of niet?_Anneke_ schreef:maar wij zijn de les van 19 ur tot 20 ur.. en wij doen de bosritdus ik denk dat je dan die andere les overneemt of niet?
@roos: hebben jullie wel les.. want meestal is het tog de andere groep dan de bosrit die die keer geen les heeft. of hebben jullie die al gehad?