Manege Moleneind in Tilburg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jennnnn

Re: Manege Moleneind in Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 08:59

Naaahhh... klaar voor uitgebreid vakantie verhaal?? Tong uitsteken.

We zouden dinsdag 15 juli om 15.10 vliegen vanaf brussel. Dus wij waren daar rond 1 uur ofzo om in te checken.. Stond er op dat bord dat we vertraging hadden tot 6 uur... naja... niks aan de hand.. kan gebeuren! Dus wij stonden om half 6 daar bij die "slurf" om daar weer in te checken.. stond daar niet zo'n vrouwke... kwart voor 6 komt ze aan... prima... niks aan het handje... toch? Tong uitsteken zegt ze tegen ons dat dat niet onze vlucht was! terwijl die gate toch duidelijk op onze ticket stond! en er ook Bodrum boven die balie hing!! naja... ons vliegtuig was nog niet geland blablabla.... wij met heel veel mensen uit dat vliegtuig dat ff uitzoeken natuurlijk... bleek dat we vertraging hadden tot 9 uur! maargoed... als je daar in die gates zit... is daar echt geen fiets te doen... en eigenlijk mag je ook niet meer weg! mochten we uiteindelijk toch via een hele omweg terug.... dus wij met zn allen (250 man ongeveer Tong uitsteken heel dat vliegtuig Tong uitsteken) naar de balie van corendon... vliegtuig had stukken.. en hij wist niet of ze nog konden vliegen blablabla... om 8 uur werden we naar hotels gebracht... naaa goed Lachen ff eten... ff douchen... dan is het ondertussen 9 uur... toen werd vereld dat we om 11 uur werden opgehaal... niet dus Tong uitsteken om 11 uur werd verteld dat we om 1 uur werden opgehaald... ook niet dus Tong uitsteken en om 1 uur werd verteld dat we om 2 uur werden opgehaald...

Okay... kwart over 2 kwamen die bussen... en ze wisten ZEKER dat er een vliegtuig stond... en we konden zo instappen en wegwezen... dus wij natuurlijk blij Haha!

Komen we daar op het vliegveld aan... werd verteld welke gate we moesten zijn... dus wij daar heen... was de douane dicht!!! moesten ze toestemming vragen om de douane open te doen :S
Na goed... wij komen in die gate aan... zijn we ineens samen gevoegd met de vlucht naar Antalya... :S naja... okay prima dan! maar denk maar niet dat we meteen konden vliegen!!! om half 5 zou ie vertrekken.... vertraging... werd 5 uur... vertraging... werd kwart over 5... blablabla... en er was nog geen vliegtuig!

Om 7 uur werden we naar n andere gate geroepen.... maja.. je loopt je heeeel de tijd op te fokken... en je hebt niet geslapen... dus ik zat er echt doorheen..
Toen ging Robbie een dokter halen... en toen was het afgelopen met de pret... Ik mocht niet eens meer lopen Bloos werd ik daar opgehaald met zo'n karretje Clown met zo'n lampje en zo'n toetertje Tong uitsteken

Vrienden van ons waar we mee zouden gaan... zijn uiteindelijk wel vertrokken.... op woensdag om half 12 :S

Terug weg zouden ze aankomen in de nacht van dinsdag op woensdag om half 12... en zijn ze uiteindelijk pas op woensdag om 5 uur sochtends vertrokken :S

Dus jaaa... Robbie en ik zijn niet verder gekomen als Brussel Boos!

Volgend jaar gewoon met de auto op vakantie!! Haha!

Gisteren trouwens Antus gereden... Haha! Ging best lekkerrrr Haha!
Ennn... morgen concours met Chantal Haha!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 11:52

nou, lekker dan!
wat is het toch ook altijd lekker geregeld hier.. NOT!
volgend jaar gewoon lekker met de auto gaan idd, ben je niet afhankelijk van die bout vliegtuigen..

had trouwens een vraagje jen, jij kunt toch met naald en draad vlechten ? zou je mij willen helpen met azot de zaterdag voor de onderlinge ? (als je tijd hebt he!!) want dan hoeft dat niet die zondagochtend nog te gebeuren en aangezien er waarschijnlijk weer meer mensen op azot gaan (jeuj) hoef ik niet om half 9 al op de manege te staan om de eerste te zijn Vork

ik mis trouwens annette, ze is toch al lang terug van vakantie ? Tong uitsteken

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 16:08

wow da is wel ff een verhaal zeg! nou daar gaat je vakantie dan!

ik ben net klaar met de kindervakantie week ben leiding geweest en heb ook moeten overnachten. ik ga nu autorijden en dan nog ff naar bed voor het eindfeest Tong uitsteken

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:29

ow gezellig, kvw Knipoog
als kind keek ik er altijd het hele jaar naar uit, haha Tong uitsteken

gister had iris bij ons in de LES meegereden jaja, het is heus Tong uitsteken
na 3 kwartier hield ze het voor gezien, maar t was toch gezellig Knipoog
(ondanks haar ahum.. kater Tong uitsteken)

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:44

Heeeyy ik is ook weer terug van vakantie!
Heb wel even een lang verhaal te vertellen..

Mijn vakantie is niet lekker verlopen. Ik zou samen met mijn nichtje naar Rimini (Italie) gaan, helaas zijn we daar niet aangekomen. We zijn onderweg in Duitsland in het overnachtingshotel gestopt en hebben besloten naar huis te gaan. Dit omdat mijn nichtje erg last van haar been had en helemaal niet kon lopen. We zijn toen in het hotel waar we toen overnachten gebleven. We moesten nog wel een doktersverklaring hebben voor de verzekering, dus zijn naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis gelopen om die daar te halen. Daar aangekomen bleek dat mijn nichtje moest worden opgenomen. Zij heeft daar 2 dagen gelegen en ik heb 2 dagen gependeld van hotel naar ziekenhuis (dit allemaal in duitsland met zijn 2tjes )
Zondag werd besloten dat mijn nichtje der ouders ons kwamen halen. Thuis aangekomen werd mijn nichtje de dag erop opgenomen in het ziekenhuis bij ons in de buurt. S'avonds werd ik gebeld dat ze op de IC lag met een longontsteking en of we snel wilden komen. Die nacht was vreselijk en we dachten dat ze het niet zou gaan halen. Gelukkig was er nog een plekje vrij in een Rotterdams ziekenhuis die wat meer apparatuur (oa hart-long machine) achter de hand had. Hier is ze diezelfde dag nog naartoe gebracht (het was intussen 1 uur s'nachts) . Wij zijn toen naar huis gegaan. De volgende dag ben ik met mijn vader samen met een tante naar haar toegegaan, ik ben toen die nacht ook blijven overnachten bij kennisen van mijn nichtje die in Rotterdam woonden. Ze heeft tot afgelopen maandag aan de beademing gelegen. Ik ben tot gisteren elke dag in het ziekenhuis geweest. Gelukkig waren er steeds wel kleine vooruitgangen. Maandag is de beademing gestopt en toen moest ze weer zelf gaan ademen. Ze was sinds die dag ook weer geheel bij kennis, terwijl ze de rest van de week in slaap werd gehouden. Dinsdag wilde ze mij ook weer zien, en ik mocht lekker onnozel wat gaan voorlezen uit een tijdschrift. Daarna kregen we te horen dat ze naar de Medium care mocht, waar ze nu nog steeds ligt. Gelukkig gaat het nu al een heel stuk beter, ze praat en lacht gelukkig weer Heel veel infusen zijn ook al allemaal weg, dus dat is ook weer fijn.
Ze heeft echter nog wel steeds iets in der been wat verholpen moet worden, aangezien het daar allemaal begonnen is. De bacterie die de longontsteking veroorzaakt heeft, zit waarschijnlijk ook in haar been.
Gelukkig gaat alles nu al wat beter, maar het was niet echt een leuke periode.. wat eigenlijk een leuke vakantie aan het strand zou moeten zijn dan!

Inmiddels ligt ze weer in Tilburg in het ziekenhuis en het gaat echt stukken beter! Ze kan weer gewoon lekker kletsen en het lopen gaat ook al beter.

Na dit avontuur ben ikzelf nog met mijn ouders naar drenthe op vakantie gegaan, en dat was wel gezellig! Toch nog een beetje kunnen ontspannen en lekker niks doen Lachen

@ Claudia hoe hebben ze dat nou opgelost met zoveel mensen en te weinig paarden?
Ik ga woensdag weer reiten,, weet iemand of padroega er nog is.. ? Ben al heel lang niet meer op de manege geweest namelijk..

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:52

jee annette, wat een nachtmerrie!
hoe kwam ze er in godsnaam aan dan ? eerst kan ze niet meer lopen en dan moet ze aan de beademing omdat ze een longontsteking heeft Bloos!
gelukkig gaat het alweer beter.. en ben je toch nog naar drenthe geweest Knipoog

padroega is er nog steeds hoor Haha! iig gisteren nog wel Tong uitsteken
tot nu toe zijn er steeds 2 mensen op vakantie, dus t lukte steeds net..
dat meisje dat elke les voor mij op azot rijdt was er gisteren opeens weer.. dus dat was niet zo handig, maar zij is op orita gegaan.. ze gaat trouwens ook weg, want na 9 jaar wil ze wel wat anders zegt ze..

palma was gisteren trouwens zoooo braaf Haha! moest dr losgooien en normaal houdt ze er echt niet van als er onbekenden bij staan, en nu stonden er 4 man te kijken en ze liep erlangs of er niks aan de hand was, en ze weigerde niet 1 keer op de linkerhand Lachen *trots*

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:57

Ze kwam aan de pijn in haar been door een bacterie in haar bloed.. Deze bacterie heeft iedereen gewoon op zijn huid, maar kan dus ook kwaadaardig worden..
Doordat de bacterie in haar been bleef zitten, werd daar een abces gevormd. De gifstoffen daaruit zijn naar de longen uitgestraald en hebben een longontsteking veroorzaakt.

Haha gelukkig is Padroega er nog Lachen Haha!
Fijn dat Palma gisteren braaf was, misschien wilde ze wel eens laten zien dat ze het wel degelijk kan Vork

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:05

jeetje, en dat dat nu net háár op dát moment moet overkomen Verdrietig

haha, ze kan het ook wel, maar ze is toch eigenwijs Tong uitsteken
moest dr in het begin ook niet alleen laten staan want ze knabbelde gewoon het touw los Huilen van het lachen nu gelukkig niet meer, elke week gaat het beter Lachen ze loopt me ook gewoon achterna Vork stalker poownie! Clown

had trouwens toen ik dr donderdag aan het poetsen was een geniaal liedje in mn hoofd ROFL
'poownie moet schoon, poownie moet schoon..' Huilen van het lachen

LiekiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:07

Ja ja Padroega is dr nog want de vakantie is nog niet voorbij he Haha!
Hoewel het dan nog niet zeker is of ze daarna weg is geloof ik.

Heb Tessy dr ook niet meer over gehoord.

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:11

Omg clau Huilen van het lachen net als dat ene van: Azoooot, kom ik jou is lekker borstelen Huilen van het lachen

haha ja, maarja je weet het nooit he Tong uitsteken Nja hopelijk blijft ze maar lekker nog even tot kerst Vork

De volgende eigenaar ging ook door met de manegelessen toch? Denk je dat hij dan de paarden van Chris overkoopt ofzo, of dat hij er echt met hele nieuwe paarden intrekt.. ?

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:13

ja ROFL AZOOOOOT, IK GA JOU LEKKER BORSTELENNNNNNN! Huilen van het lachen

ik denk dat hij de paarden van christ meeneemt ? dat lijkt me iig wel, beetje onnuttig om de manegepaarden te verkopen en de overige naar van loon te doen en dan allemaal nieuwe kopen..
heb je trouwens 'de nieuwe' al zien rijden ? anke ?

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:20

Huilen van het lachen

Lijkt me wel handig ja, en dan misschien nog wat aanvullen met andere paarden? Weet ook niet of hij er een grotere manege van wil maken of juist meer pension..
De nieuwe? Nieuw paard of nieuw mens Huilen van het lachen ?

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:23

laten we hopen meer manegepaarden erbij Haha!
iets nieuws is ook wel weer leuk he Knipoog aangezien padroega, orita, ginny etc al 'weg' zijn.. da hou je bijna niks meer over..

en de nieuwe is een paard Huilen van het lachen ow wacht die heb ik je toen volgens mij laten zien toch Clown wat een slimheid.

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:26

ja wil ook wel wat meer manegepaarden ja Lachen
Wie gaan er allemaal nog meer weg dan? Padroega, Orita Ginni,,...?

Ghehe oh die Tong uitsteken Maar heb ik nog niet zien rijden nee..

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:29

Ik heb nog niks gehoord over wichita, zirga, azot, chanel, wie hebben we dan nog meer ? toy toy maar die staat op de wei in udenhout.. dat nieuwe beestje dan..
dan hou je er niet veel meer over Tong uitsteken

ik kreeg trouwens gisteren de vraag van een meisje van 10 dat trouwens meedoet met de onderlinge bij de paarden op orita Tong uitsteken of azot van mij was ?
ja natuurlijk, en alle andere paarden ook want ik heb van mn spaarcentjes de manege opgekocht Vork

not.
maar ik vroeg me af hoe ze daarbij kwam, en 'oh, dat had ze van celine gehoord..'
okey dan Vork

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:31

Ik vind dat Azot wel moet blijven hoor! Vork
Whaha wel grappig dat ze dat vraagt en denkt Huilen van het lachen

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:35

ja dat vind ik ook Schijnheilig
eindelijk een paardje die niet zoveel mensen willen en lekker rustig en waar het goed mee klikt Lachen
en idd, ze gooit mn hyves helemaal vol met berichtjes dat ze op wichita heeft gesprongen, op ginny heeft gereden en 'kei vaak op orita rijdt'

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:37

idd Knipoog En idd der rijden niet vaak mensen op, maar toch een fijn paardje!
omg dat kind Huilen van het lachen

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:38

maar bij jullie in de les toch nog steeds niet he ? Tong uitsteken
of ben je niet meer geweest deze vakantie ?
want dan ben ik over 10 dagen weer van de partij Tong uitsteken

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:44

ik zou het niet weten, want ben al heeeel lang niet meer geweest..

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:46

mooi, dan kun je het me donderdag vertellen Tong uitsteken
ik moet morgen 2 uur reizen met de trein, ik ben benieuwd of ik ooit op de plaats van bestemming ga aankomen Huilen van het lachen
het word een grote trein-week voor mij Tong uitsteken

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:47

donderdag Huilen van het lachen ?
ooooh ik vat hem Vork
Ghehe waar moet je naartoe?

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:50

maandag met de trein naar almere (naar mn penvriendin Knipoog)
dan gaan we een van die dagen met de trein een dagje naar amsterdam, dan ga ik donderdag met de trein weer terug naar huis, en die vrijdag komen mn beste vriendin en vriend van de camping hierheen, vriendin uit hardenberg (overijssel) en vriend (met nog een vriend van hem want hij mocht niet alleen) uit belgie.. dus hun van het station afhalen Knipoog (als ze al ooit aankomen Huilen van het lachen)

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:54

Wow jullie gaan snel Tong uitsteken

Claudienee schreef:
Ik heb nog niks gehoord over wichita, zirga, azot, chanel, wie hebben we dan nog meer ? toy toy maar die staat op de wei in udenhout.. dat nieuwe beestje dan..
dan hou je er niet veel meer over Tong uitsteken

ik kreeg trouwens gisteren de vraag van een meisje van 10 dat trouwens meedoet met de onderlinge bij de paarden op orita Tong uitsteken of azot van mij was ?
ja natuurlijk, en alle andere paarden ook want ik heb van mn spaarcentjes de manege opgekocht Vork

not.
maar ik vroeg me af hoe ze daarbij kwam, en 'oh, dat had ze van celine gehoord..'
okey dan Vork

Waar ergens in udenhout staat toy toy? ik woon namelijk in udenhout en anders ga ik een keertje kijken Lachen

(moet donerdag op voor mijn rijbewijs )

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:56

Veel treinreizen idd.
Hopelijk kom je aan Tong uitsteken
Maar wel gezellig allemaal! Haha!