We zouden dinsdag 15 juli om 15.10 vliegen vanaf brussel. Dus wij waren daar rond 1 uur ofzo om in te checken.. Stond er op dat bord dat we vertraging hadden tot 6 uur... naja... niks aan de hand.. kan gebeuren! Dus wij stonden om half 6 daar bij die "slurf" om daar weer in te checken.. stond daar niet zo'n vrouwke... kwart voor 6 komt ze aan... prima... niks aan het handje... toch?

Okay... kwart over 2 kwamen die bussen... en ze wisten ZEKER dat er een vliegtuig stond... en we konden zo instappen en wegwezen... dus wij natuurlijk blij

Komen we daar op het vliegveld aan... werd verteld welke gate we moesten zijn... dus wij daar heen... was de douane dicht!!! moesten ze toestemming vragen om de douane open te doen :S
Na goed... wij komen in die gate aan... zijn we ineens samen gevoegd met de vlucht naar Antalya... :S naja... okay prima dan! maar denk maar niet dat we meteen konden vliegen!!! om half 5 zou ie vertrekken.... vertraging... werd 5 uur... vertraging... werd kwart over 5... blablabla... en er was nog geen vliegtuig!
Om 7 uur werden we naar n andere gate geroepen.... maja.. je loopt je heeeel de tijd op te fokken... en je hebt niet geslapen... dus ik zat er echt doorheen..
Toen ging Robbie een dokter halen... en toen was het afgelopen met de pret... Ik mocht niet eens meer lopen

Vrienden van ons waar we mee zouden gaan... zijn uiteindelijk wel vertrokken.... op woensdag om half 12 :S
Terug weg zouden ze aankomen in de nacht van dinsdag op woensdag om half 12... en zijn ze uiteindelijk pas op woensdag om 5 uur sochtends vertrokken :S
Dus jaaa... Robbie en ik zijn niet verder gekomen als Brussel

Volgend jaar gewoon met de auto op vakantie!!

Gisteren trouwens Antus gereden...

Ennn... morgen concours met Chantal