manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 19:36

Hoihoi!!

Hahaha Anne, ik weet lekker al wat we gaan doen 1 oktober! Hihi gniffel... Nog even 2 nachtjes slapen en je weet 't ook hoor! En ja, met de poststeller kan ik je niet helpen, want ik post zo ongeveer nergens anders dan hier. Trouwens echt zuur; ik was zo blij dat ik vorige zondag voor het eerst op Nero had gereden en wil zo graag weer, maar ik denk dat het er van het weekend niet in zit... moet morgen nl ineens heeeel erg snel naar de kaakchirurg voor een verstandskies verwijderen die heel erg klem zit en ontsteekt Zullen jullie aan me denken? Ben ook wel een beetje blij dat 'ie er uit mag, want dit is ook wel pijnlijk, maar toch... Dus ik ben van het weekend vast veel op Bokt te vinden; je moet toch iets met paarden doen he hahaha!

Toedels! Bianz

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 19:45

k zal aan je denken hoor....
jammer van Nero, kan je doordeweeks nie nog een keer extra gaan dan?
maar das wel een voordeel lekkr veel bokken tog?

tss... ben ik strax de enige die nog moet wachten.. Snik
haha nouja ik hoor t wel op pdoes zaterdag

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 09:28

nou ik weet het ook nog niet hoor...en als ik vandaag geen post krijg dan duurt het nog tot maandag voordat ik het weet dus je zal het wel overleven denk je niet?! :p ik zit nu op school en ga straks weer met de trein naar huisje toe. van het weekend komt er allerlei visite enzo dus weer een lekker druk weekend.
xxx ciska

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 12:21

Gnagna ik weet het

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 15:12

nouja! Hmpf! Grr
achja altijd baas boven baas tog?
gezellie zoon lekkr druk weekend Cis.. eens lekkr afkicken van school

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:32

Hoi, t is echt niet tof zo'n kaakchirurg; hij kreeg de kies met wortel er niet uit, dus het werd 20 minuten boren en trekken enz tot hij er eindelijk uit was. Zegt 'ie: dit zou best wel eens heel pijnlijk kunnen worden! Nou, en dat is het zeker! Goed voor de lijn is 't wel want ik wil niks eten! Hopen dat 't snel beter gaat. En ja, Anne, ik ga ook gewoon 2 x per week naar Nero, maar meestal dus op vrijdagavond en zondag; door de weeks werk ik meestal tot laat en moet ik ook nog sporten, socializen en werken aan mijn plannen voor groepen enz; dan blijft er weinig tijd over! Vrijdagavond is dus wel fijn omdat ik die avond echt vrij hou en zondag ook. Vandaar.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 17:22

Arme Bianz, ik leef met je mee hoor! Ik weet hoe t voelt!
Ben nu nog ff op de stal, maar vanaaf reis ik weer naar huis. Ben aardig gaar, maar heb echt een superleuke tijd gehad, jullie horen al mn verhalen nog wel! Ik zie een deel morgen al wel!

En nel, vindt t echt superjammer dat ik er niet bij kan wezen, je houdt t nog tegoed van me!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:01

Leuke paarden allemaal
Vind Idool leuk paardje

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 19:41

T zijn allemaal leuke paardjes! *met ieder zo zijn eigen minderheidjes *

ben benieuwd naar je verhalen hoor thirz!
uh nu nog op Stal? haha dan was je tog ook nooit om 6 uur in Rdam geweest om met mij gezellie mee te reizen? (stel dat ik t andere rooster nog gehad zou hebben..)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 20:14

pff.. eindelijk 50 berichtjes!
hier is Mariekje!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 09:47

hee mariekje! Leuk dat je er nu ook bent, dat is toch wat makkelijker, dan kan ik van jouw dagelijkse activiteiten ook op de hoogte blijven tijdens mijn verblijf in leeuwarden gezellig!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 19:59

Leuk dat je ook ff komt buurten Manon!

Fijn om weer thuis lekker achter mn computertje te zitten, ff relaxen! Moet nog steeds al mn foto's uitzoeken en inplakken..kom er niet echt aan toe, hoe ver zijn jullie?
En Cis: doe maar alvast wat oefeningen voor je armspieren....Lisan is aardig zwaar geworden, moest er echt weer even aan wennen vandaag.

Owja, over 2 weekjes ben ik natuurlijk jarig, dus of jullie dan allemaal mee uit willen 8 oktober? Hou die avond maar vrij! En Nel vraagt Karin ook ff mee he, lijkt me wel lachen! En Marieke en ik moeten dan nog iets origineels verzinnen om te trakteren.....hmmmm

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 08:19

jaja iets heel origineels anders zijn wij natuurlijk nie tevreden
uhm hoever ik ben met mn foto's inplakken... uh Ik heb de voorkant al wel maar daar houdt t op ik moet ook nog steeds jullie foto's een keer afdrukken, nu heb ik alleen nog maar mijn foto's
miss dat we t een keer gezellie met zn allen kunnen gaan doen ofzo? (t inplakken dan hè)
ben nl ook al wel een hele hoop grappige dingen vergeten denk k

maar k ga weer.. eerst wat voor school doen en dan op naar de paardjes

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 10:31

Citaat:
heel goed brain! heel goed!
uh bar das nogal moeilijk, maar k zal t proberen uit te leggen
http://132.229.150.31/xerras/avatars/index.php op deze site verklein je je foto/plaatje iets. vergeet niet het vinkje aan te vinken boven *create ava*
nadat je je bestand opgezocht hebt en het vinkje hebt gevinkt, klik je op create ava (jaja moeilijk!)
je komt nu op een site met allemaal links, je moet geloof ikde laatste link nemen.
die kopier je.
nu ga je naar je user control panel en klik op profiel > avater
nu plak je je link in het vakje uploaden via link (ofzo)
en dan verzenden, en als t goed is heb je um dan!
(zoniet deed je iets fout!)

nou suc 6 , thirz en ik hebben ff moeten ploeteren maar we hebben um hoor!

whieie! gevonden zo maak je dus een ava!!

zeg Nel of iemand anders wie heeft er nog een leuke foto van voice? (of meer )
Marcelle is wel benieuwd hoe ze der nu uitziet en ik heb alleen maar 2 foto's waar haar hoofd opstaat dus daar kan je nie zo heel veel op zien....
waar staat voice eigenlijk in Ritthem?

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 10:39

Thirz schreef:
Leuk dat je ook ff komt buurten Manon!

Ja vond ik ook
Ik ging kijken wat voor topic dit was en zag op de eerste pagina dat dit een manege is voor gehandicapten.
Vind dat heel goed dat dit er is voor deze mensen.
Een leuke ervaring voor ze

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 18:33

Als jullie dit lezen hebben jullie het vast al gehoord.

Maar me broer kreeg net telefoontje van z'n ex. Ja, manege Paardoes staat in de fik, dus wij er gelijk naartoe met de auto, was heel de hooischuur afgefikt Paarden stonden gelukkig allemaal al in de andere wei!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 18:52

Ja, ik hoorde t via Bianz, gelukkig dat de paarden buiten gevaar waren! Maar wel mooi poedersuiker van die hooischuur.... ben heel benieuwd naar de oorzaak!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 18:53

Ik ook, zal me niks verbazen als 't een sigaret oid was!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 19:12

tja zoiets zou t best wel kunnen zijn, sigaret ofzo...Wel egt heel erg balen, zo oud was die hooischuur nie... (gelukkig staat de stal niet aan de hooischuur vast )
de schuur ziet er egt nie uit, verbrand zwart kapot.... (is altijd zoon triest gezicht ) we reden met de auto langs de tankstations en er stond een politie wagen bij die tankstations (is natuurlijk best gevaarlijk een vuurtje daar zo vlak bij...) en het stuk weg was helemaal mistig en stinken daar! Pff bah en de schuur smeulde ook nog steeds....
ben ook zeer benieuwd naar de oorzaak, kan vanalles geweest zijn, zelfs broei van t hooi (al staat t hooi der al weer een tijdje en nie eens zo hoog...) t evtueel onderzoek maar afwachten (en maar ff omroep zeeland kijken)

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:18

Ja stinken dat het deed! Wij waren eerst me de auto naar de ingang van Paardoes gereden en daar even kijken en daarna zijn we nog even over de weg geweest, kon je het veel beter zien, was nog aan het naroken enzo, echt balen joh! En inderdaad gelukkig dat de stallen niet aan de hooischuur vastzitten

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 19:21

tja ik kwam er toevallig langs op weg naar mburg.. ben er niet perse lang gereden ofzo. t hele verhaal zal ik dinsdag via mn pa wel horen
lijkt me dood eng als je daar dan werkt (vaak alleen) en je ziet ineens alle paarden wegschieten en even wat later zie je de hele vlammenzee... Ik moet er niet aan denken! *dan is t maar goed dat de beheerder zo lekkr dichtbij woont*

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 20:16

Ja was echt ff schrikken! Tamara belde me dat er brand was bij de manege, dus ik meteen er naartoe, want ik dacht: "als er iets moet gebeuren met de paarden kunnen we tenminste helpen". Maar toen ik kwam was er gelukkig niets met de paarden, en ook vetrokken de ambulance (kwam gelukkig voor niets!!) en sommige brandweermannen weer, dus ben ik snel weer naar huis gegaan; hou er niet van om met m'n neus bovenop zoiets te staan. Heb dus ook alleen vanaf het begin van de parkeerplaats het rokende geraamte van de schuur gezien. Hoorde net van Jud dat ze nog wel heel lang bezig zullen zijn om het hooi en stro uit te doven; de komende dagen moet het goed in de gaten worden gehouden! Maar gelukkig is er niets met de paardjes; da's het belangrijkste!! Het is vervelend van de schuur, maar nog vervelender voor het eten van de paardjes! Hopen dat er morgen meteen nieuw eten komt! En die schuur komt er vast wel weer; als er een goede verzekering is hoop ik...
En Nel; hoe ging je wedstrijd?? Ik hoop goed! Wil ook ff zeggen dat ik er bij ben a.s. zaterdag; mijn andere feestje gaat niet meer door. Moet wel uit met de voetbal, dus weet niet precies hoe laat ik er kan zijn, maar het feest duurt vast wel langer dan 21 uur he??

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 20:58

Hallo mensen,
daar ben ik dan eindelijk op Bokt, dankzij Annemijn heb ik 50 berichtjes, heeel veel dank, had zelf echt niet genoeg inspiratie om er zoveel te sturen....
ik ben zoals jullie weten 2 daagjes na thirz jarig, dit voor de mensen die het nogal eens door elkaar halen, al verder geen namen noemen hihihihi...... maar dat moet natuurlijk wel een leuk feestje worden he die avond, jullie horen er nog wel van...

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 21:42

mensen het is aangestoken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 22:35

Jeetje zeg wat erg! Dat zal wel weer een heel gedoe zijn voordat er een nieuwe schuur staat en weer nieuw hooi en stro... en dat nu net de herfst weer is begonnen.
Ben vandaag heel de dag in Veldhoven geweest, verjaardag van mn oma, was heel erg leuk maar ik ben nu echt DOODmoe!
Ik schrok wel zeg toen ik t las van die brand... gelukkig dat er niets met de paardjes is!