Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Manon_S schreef:Meliss weet je nog wie dit is?Hahaha long time agooo.
http://www.bokt.nl/upload/11097/he2013/ ... G_2094.jpg
. 

Liisette_ schreef:Vertel, Noortje?!
zo even drie uurtjes werken, dan naar putten wedstrijd kijken van Linda. Morgen rijden en werken. Zondag hebben we een oefen dag op stal want volgende week doen we allemaal mee aan de selectie voor de macrider cup! Als je de finale wint krijg je een sponsor contract!!! Is een talenten scouting zeg maar. Super spannend!!! Volgende week verder veel vrije tijd en nog even kijken wat ik allemaal ga doen
en dan zaterdag de selectie rijden! Ben er al weken voor aan het trainen!! Hij begint nu zoo gruwelijk fijn te lopen
Pebbs schreef:Liisette_ schreef:Vertel, Noortje?!
Vanmorgen les gehad met xander hij loopt met de dag beterzo even drie uurtjes werken, dan naar putten wedstrijd kijken van Linda. Morgen rijden en werken. Zondag hebben we een oefen dag op stal want volgende week doen we allemaal mee aan de selectie voor de macrider cup! Als je de finale wint krijg je een sponsor contract!!! Is een talenten scouting zeg maar. Super spannend!!! Volgende week verder veel vrije tijd en nog even kijken wat ik allemaal ga doen
en dan zaterdag de selectie rijden! Ben er al weken voor aan het trainen!! Hij begint nu zoo gruwelijk fijn te lopen
![]()
. Pebbs schreef:Liisette_ schreef:Vertel, Noortje?!
Vanmorgen les gehad met xander hij loopt met de dag beterzo even drie uurtjes werken, dan naar putten wedstrijd kijken van Linda. Morgen rijden en werken. Zondag hebben we een oefen dag op stal want volgende week doen we allemaal mee aan de selectie voor de macrider cup! Als je de finale wint krijg je een sponsor contract!!! Is een talenten scouting zeg maar. Super spannend!!! Volgende week verder veel vrije tijd en nog even kijken wat ik allemaal ga doen
![]()
vanavond nog even paar uurtjes werken en dan morgen is het zo ver!!!
Monster.... Vandaag nog even oefenen even kijken of ie het onthouden heeft!

Succes en geniet!!

Een vriend van mij komt in mijn huis wonen om erop te passen en het te onderhouden. Tot nu toe is 2013 echt mijn jaar geweest. Na een paar ongelofelijk zware jaren ben ik er eindelijk weer bovenop en gelukkig dan ook. Ik probeer langzamerhand al mijn dromen waar te maken en na Amerika is het tijd om mijn volgende droom in vervulling te laten gaan: wonen in de stad van mijn dromen. Ik heb er heel erg veel zin in en ben ontzettend gemotiveerd om mezelf te bewijzen en mezelf te pushen tot ik mijn doelen heb bereikt. So far so good!! Elja schreef:Ik heb ook nog een nieuwtje.. vanaf aankomende dinsdag woon ik in LondonEen vriend van mij komt in mijn huis wonen om erop te passen en het te onderhouden. Tot nu toe is 2013 echt mijn jaar geweest. Na een paar ongelofelijk zware jaren ben ik er eindelijk weer bovenop en gelukkig dan ook. Ik probeer langzamerhand al mijn dromen waar te maken en na Amerika is het tijd om mijn volgende droom in vervulling te laten gaan: wonen in de stad van mijn dromen. Ik heb er heel erg veel zin in en ben ontzettend gemotiveerd om mezelf te bewijzen en mezelf te pushen tot ik mijn doelen heb bereikt. So far so good!!
! Komt Sjoerd ook mee?