[HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pebbs

Re: * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 18:17

Ik ken ze niet maar wat een stoere bok!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 09:50

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 12:34

Ik niet alleen bij het event dan :p . Blijkbaar doet ze nog steeds veel met barokke paarden :) .

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:30

Klopt! Heb der ook nog op Facebook waar ik het 1 en het ander zie verschijnen!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 09:03

Hoest hier??

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:10

Dikke prima. Vanochtend teruggekomen uit NY. Het was weer fijn om terug te zijn, en zit er aan te denken om in december weer terug te gaan. Maar dat kan eigenlijk niet maar ik ga in mei sowieso weer! :D

Heerlijk, zo'n leven vol met reisjes en reizen <3

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:52

Lekker El!!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:52

Ooohhhh ik heb zoveel leuke dingen op de planning staan komende twee weken!! :):) :):)

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 18:09

Vertel, Noortje?! :D

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 18:41

Ik ben aan het genieten en wennen aan het mama zijn! :D

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 18:58

Broccoli schreef:
Ik ben aan het genieten en wennen aan het mama zijn! :D

Heerlijk! Hoe bevalt het met z'n drieën?

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 20:04

't Is heel raar, maar zo leuk! Ons leven staat op z'n kop, maar we zijn zo blij met de kleine!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 11:27

Liisette_ schreef:

Vanmorgen les gehad met xander hij loopt met de dag beter <3 zo even drie uurtjes werken, dan naar putten wedstrijd kijken van Linda. Morgen rijden en werken. Zondag hebben we een oefen dag op stal want volgende week doen we allemaal mee aan de selectie voor de macrider cup! Als je de finale wint krijg je een sponsor contract!!! Is een talenten scouting zeg maar. Super spannend!!! Volgende week verder veel vrije tijd en nog even kijken wat ik allemaal ga doen :D en dan zaterdag de selectie rijden! Ben er al weken voor aan het trainen!! Hij begint nu zoo gruwelijk fijn te lopen :D <3

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 11:53

Pebbs schreef:
Liisette_ schreef:

Vanmorgen les gehad met xander hij loopt met de dag beter <3 zo even drie uurtjes werken, dan naar putten wedstrijd kijken van Linda. Morgen rijden en werken. Zondag hebben we een oefen dag op stal want volgende week doen we allemaal mee aan de selectie voor de macrider cup! Als je de finale wint krijg je een sponsor contract!!! Is een talenten scouting zeg maar. Super spannend!!! Volgende week verder veel vrije tijd en nog even kijken wat ik allemaal ga doen :D en dan zaterdag de selectie rijden! Ben er al weken voor aan het trainen!! Hij begint nu zoo gruwelijk fijn te lopen :D <3

Spannend! En leuk!!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 11:55

Goed om te horen Nadine! Mijn tante kreeg een depressie toen ze haar baby had, ze heeft nu een 2e kind en toen kreeg ze medicijnen voordat hij er was zodat de depressie niet zo erg zou zijn als bij haar 1e kind. Echt gek is dat, soms hebben vrouwen dat. Gelukkig heb jij dat niet :D .

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 13:29

Pebbs schreef:
Liisette_ schreef:

Wauw klinkt echt enorm gaaf Noortje!!! Hou je ons op de hoogte?!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 18:49

Morgen met Mirjam , Aglona & Ivy op de foto zetten! Volgende week donderdag vertrek ze hoogwaarschijnlijk al naar de opfok :(

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:25

Doe ik iris!!! Bedankt voor de reacties :D

Leuk Melissa!! Fijn dat ivy straks met vriendjes en vriendinnetjes kan spelen!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 08:40

Nou ik ga zo m'n xandertje rijden! eerst nog even beetje bijscheren.... ( paar weken geleden nog gedaan en het is nu alweer een haarbal!! ) hij moet er natuurlijk wel toppie uit zien morgen voor de oefen clinic!
Want jaja, er is een meneer bij die 5 oktober ook jureert dan!! dus we moeten ons even van ons beste kant laten zien :D vanavond nog even paar uurtjes werken en dan morgen is het zo ver!!!

Tevens is onze eerste echte wedstrijd weer opgegeven, 13 oktober in Emmeloord! Spannend hoor....
Ben al zeker 2.5 maand niet op wedstrijd geweest!! Maar vond het wel even fijn om lekker door te trainen want het was allemaal nog niet zo bevestigd. nu alleen nog de linker SB wat beter want ik krijg potverdikkie die rechter schouder niet van de kant af!!!
Gister in de les geoefend door alleen maar stelling naar buiten te vragen, dan krijg ik er van alles bij! zijn kont gaat naar binnen, nee dat vroeg ik niet, hoofd omhoog, nee dat vroeg ik ook niet. Gewoon alleen maar zijn kop naar buiten! plat gezegd... dus moest even paar rondjes zo door spartelen en toen deed ie het eindelijk! hoe moeilijk kan je het maken voor jezelf! :P Monster.... Vandaag nog even oefenen even kijken of ie het onthouden heeft!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 08:40

Jemig net of ik aan het Bloggen ben hahahaha _O-

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 10:28

Hihi leuk juist om te lezen! :D

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 12:12

Nou noor ik wil wel een keer weer rij fotos zien !!

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 17:12

Nadine, hartelijk gefeliciteerd met de kleine meid! De komende tijd zal zwaar worden maar ook belonend :+: Succes en geniet!!

Noortje, leuk nieuws! Ben benieuwd hoe het uitpakt :D

Anna, super leuke foto's van je katjes en ook fijn dat de hond ze toestaan (van de foto's te zien).

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 17:16

Ik heb ook nog een nieuwtje.. vanaf aankomende dinsdag woon ik in London :D Een vriend van mij komt in mijn huis wonen om erop te passen en het te onderhouden. Tot nu toe is 2013 echt mijn jaar geweest. Na een paar ongelofelijk zware jaren ben ik er eindelijk weer bovenop en gelukkig dan ook. Ik probeer langzamerhand al mijn dromen waar te maken en na Amerika is het tijd om mijn volgende droom in vervulling te laten gaan: wonen in de stad van mijn dromen. Ik heb er heel erg veel zin in en ben ontzettend gemotiveerd om mezelf te bewijzen en mezelf te pushen tot ik mijn doelen heb bereikt. So far so good!!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 17:26

Elja schreef:
Ik heb ook nog een nieuwtje.. vanaf aankomende dinsdag woon ik in London :D Een vriend van mij komt in mijn huis wonen om erop te passen en het te onderhouden. Tot nu toe is 2013 echt mijn jaar geweest. Na een paar ongelofelijk zware jaren ben ik er eindelijk weer bovenop en gelukkig dan ook. Ik probeer langzamerhand al mijn dromen waar te maken en na Amerika is het tijd om mijn volgende droom in vervulling te laten gaan: wonen in de stad van mijn dromen. Ik heb er heel erg veel zin in en ben ontzettend gemotiveerd om mezelf te bewijzen en mezelf te pushen tot ik mijn doelen heb bereikt. So far so good!!

Het is je gegund. Het komt vast helemaal goed!! :j ! Komt Sjoerd ook mee?