Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze vond dat hij het goed deeed en hardstikke braaf was, maar wel een grapjas haha
Ze zei dat het ook goed is dat ik hem ook gewoon 1x in de week met helemaal niks laat rennen, dat vindt hij altijd helemaal leuk en hij moet natuurlijk ook gewoon nog kunnen klooien en puppy zijn. Daarna heeft ze weer gehangen en hij heeft vanaf het begin geen stap gezet! Dus hij heeft ookal geleerd dat hij gewoon stil moet staan, vorige week dribbelde hij nog wat maar nu niet meer. Toen was hij ook helemaal knap zodra hij stil bleef staan, maar vandaag moest hij er ook bij ontspannen en zich op haar richten. Na een paar keer op en af zag je dat hij braaf ontspande en naar achteren keek om aan haar te snuffelen dus was hij weer helemaal knap voor vandaag! Volgende week gaat ze ook even zitten en misschien een klein rondje stappen, hangt er van af hoe hij op het zitten reageert. Als hij met longeren stabiel genoeg is gaan we met de dubbele longe aan de slag en leert ze mij ook hoe ik dat moet doen.
!

Ik vind het zoooo leuk dat hij het zo goed oppakt! Jessica doet ook gewoon lekker rustig aan, ze zei al (terwijl ze over hem heen hing
) dat veel mensen nu gaan zitten, omdat hij stilstaat, maar hij ontspant nog niet en dat is waar het vaak fout gaat.
! Zo, lekker puh!
Grote man! Vind het idd ook goed van mezelf dat ik er hulp bij heb gehaald, maar wel zodanig dat ik veel zelf mag en kan doen. Ze vroeg net ook of ik even wilde hangen, vorige week vond ik het zelf allemaal heel spannend! En dan niet omdat ik het eng vind, maar gewoon leuk-spannend dat er nu wat gaat gebeuren. Nu ook wat minder, maar ik wil gewoon zeker weten dat ik mijn eventuele spanning op hem overbreng. Dat kan nu gewoon echt niet gebeuren, maar als hij stabieler is maakt dat al wat minder uit.
nouja gratis.....ik moet dus wel 2 uur heen en 2 uur terug met de auto. Maar ik vind het leuk! Ben echt benieuwd wat ze van Starlight vind!