Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar het gaat nu alweer wat beter dus ga straks toch maar even de paarden die morgen meemoeten klaarmaken als ik morgen fit ben dan kan ik iig op wedstrijd gaan! hoop het echt 
Summertjee schreef:zou goed kunnn zijn dat het de tanden zijn hoor, is die al is bij de tandarts geweest?
nou ik moest op wedstrijd vanmorgen maar ik stond op en voelde me echt niet goed moest overgeven, ben toch maar naar stal gegaan maar het ging echt niet... ik als ik naar beneden keek en dan weer omhoog was ik kei duizelig en misselijk en had echt het gevoel als datik bleef staan dat ik zou flauwvallen.. baal er echt super erg vanmaar het gaat nu alweer wat beter dus ga straks toch maar even de paarden die morgen meemoeten klaarmaken als ik morgen fit ben dan kan ik iig op wedstrijd gaan! hoop het echt
bruintje in het L was 4e liep fijn! en ferdie in het M balkje in de barrage zet een open sloot in hadden we nog nooit gehad maar hij ging er goed over! en zaramba een balkje in het gewonen parcours en een fout op de sloot hij keek erop en sprong niet genoeg door
maar hij ging nu weer fijn rond!
ikben al actief geweest heb gevoerd, paarden eruit gehad en 1 gelongeert