Ik baaal echt, ik heb me tegelijk met lisa ingeschreven. Vandaag toch maar is gebeld, en ze hadden niks ontvangen, dus ik nog een keer meteen gemaild, heb ik nog geen bericht gehad vandaag..
Ja hij is ook super fijn Joyce! Moest vandaag schouderbinnenwaarts rijden in de les, heb ik van de week pas voor de eerste keer gedaan, hij deed het echt zo bijna een volle lange zijde, m'n instructrice zo: oooh, dat is best goed voor de eerste keer, die had echt niet verwacht dat ie dat zo zou doen, haha. Hij liep super fijn met m'n les! Daarna Schumi gereden had ze nog een paar tips gegeven omdat ze er toch nog was voor iemand anders, liep ook fijn. En pony van m'n zusje nog gereden, dat is me toch een boef jonge, haha, maar wel grappig.
Hmm, wel vervelend dat je inderdaad nog geen reactie hebt gehad Lynn_x!
Balen Lynn! Mijn paard ging vandaag zó fijn! Vorige week maandag liep ze niet helemaal goed, toen tot zaterdag op rust gehad en 2 dagen buiten gereden in het bos en vandaag weer dressuurles gehad. Zó fijn los en actief!
wie kan mij even helpen?? heb nu die link in mijn onderschrift.. ma hoe krijg ik het voor elkaar dat ze naam daar komt te staan en dat k er dan op klik en deze foto heb??
Ik ben er ook weer Willem was heel stout! dus ook maar even geen foto's gemaakt. Morgen neem ik m mee naar stal en zal dan wel even foto's maken ( als hij dan wel zijn best doet )
Net even wezen zwemmen met mn zusje.. jaja goede voornemens he meer bewegen en gezond eten. maar was wel even leuk
Ik moet toch maar even de KNHS bellen denk ik, want ik ben 2x Z dressuur geweest maar heb Witje gewoon in de B gestart? maar nu is er een paard dat ik misschien alleen even in de Z wil starten maar nu weet is dus niet of dat kan?
Heb het ff opgezocht in regelement, als je 2 keer Z1 bent geweest en je paard nog niks gelopen heeft, B of L1, moet je in de klasses L1 t/m Z1 starten, mits het paard daar ook de leeftijd voor heeft. Je had dus met witje eigenlijk geen B mogen starten
Of niet bellen, kunnen volgens mij ook financiele gevolgen aan vast zitten, had ik laatst ook toen ze dachten dat ik op 1 dag gepromoveerd was naar een volgende klasse, terwijl ze het daar gewoon verkeerd hadden gedaan. Moest ik een hele officiele brief terug schrijven anders kreeg ik boetes en weet ik het allemaal
Pff zit op stage met koppijn!
Had vannacht gedroomd dat ik gefeest had tot 4 uur, nou zo voel ik me nou ook