Ik ben nu wel even klaar met de feestjes, ik heb zo'n geweldige dag gehad gisteren met een vriendin en met 2 jongens die ik absoluut niet kende.. Maar we hebben gegiert en gelachen dus ik vond 't een geslaagde dag. Toen ben ik die avond met dezelfde vriendin nog naar die jongens hun dorp gegaan, Goeree-Overvlakee ofzo. Een eiland onder Zuid-Holland. Toen zijn we daar nog even geweest tot uurtje of half 2 's nachts en gingen we weer met z'n 2en naar huis. 't was een leuke dag&nacht!
Jij hebt ook veel plezier gehad hoor ik Des! Ik ben nog lang niet klaar met de feestjes, krijg er deze maand nog een stuk of 4... Maar vind ik helemaal niet erg!
Ik ben flink aan het rondkijken voor pension stallen hier in de buurt vandaag ook weer even op een manege geweest maar heb mezelf voorgenomen echt op een top stalletje te gaan staan waar ook voor je word gemest enzo en ze veel buitenkomen . Maarja gelukkig heb ik een lieve vriend die me rondrijd en een auto met goeie navi heeft haha
oudaccountx
Geplaatst: 05-09-10 17:43
Potverdikkie, wil ik al die foto's plaatsen. Zijn ze groter van 800 pixels. Terwijl ik ze nog heb verkleint!
doe maar sportief Des... rijd mijn rondje er gelijk ook even bij, dan hoef ik niet meer..
loveseben
Geplaatst: 05-09-10 21:20
Ik heb eindelijk met water kunnen gooien Veer Carola had namelijk 1 winst, dus is nu Z
Ze hebben 't Einde in ieder geval goed op de kaart gezet voor zover ik weet Noes 1x eerste met 1 winst en Natasja ook En Manon zal ongetwijfeld ook wel winst hebben gereden