Kimbaie schreef:Hee Lotjaa, ik zie je nu voor de tweede keer langskomen, maar heb even geen idee wie je bent.Ik weet het, ik schaam me rot, maar ben gewoon ontzettend nieuwsgierig?
Kreeg net een PB'tje van haar, ze komt bij ons op stal staan vanaf 1 juni..

Wat ik vandaag nou weer meemaakte....
Ik ging lekker met Bax aan de lange lijnen over de baan stappen/ draven. In het begin niks aan de hand, totdat we langs det weiland waar Bax normaal staat liepen..... In ene keer bokken, steigeren en noem maar op....

En toen ging ie ook nog rondjes lopen draaien waardoor ie helemaal verstrikt raakte in zijn leidsels

Hij was helemaal in paniek natuurlijk, dus ik toen ik de kans had naar zijn hals gelopen ( ik had hem wel vast hoor! ) En hem bevrijd uit zijn leidsels en hem gekalmeerd. Durfde er gelijk niet meer achter, hij liep ook helemaal te snuiven en was ook helemaal gespannen, maar hij is tig keer aan de lange lijnen geweest... Ik was echt doodsbang, hij heeft me verschrikkelijk laten schrikken

Denk dat ie me heel erg aan het uitproberen is, want hij doet de laatste tijd wel wat vervelend....
Wat denken jullie?? Ik snap het niet meer, hij is vaak aan de lange lijnen geweest bij mij, en heeft nog nooit zo gedaan...