ATE schreef:Liep hij gisteren mee in de les? en toen liep hij goed? En vandaag was het weer mis, nou dan zal ik hem nu maar niet meer laten lopen voordat je weet wat er aan de hand is.weet ook niet goed wat ik er mee moet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:ATE schreef:Liep hij gisteren mee in de les? en toen liep hij goed? En vandaag was het weer mis, nou dan zal ik hem nu maar niet meer laten lopen voordat je weet wat er aan de hand is.weet ook niet goed wat ik er mee moet
ATE schreef:Ik zou als ik jou was niet meteen weer volop gaan rijden mocht hij bijvoorbeeld morgen wel weer beter lopen. Misschien was het nu net een beetje aan het helen en is het door de les weer slechter geworden.maar goed zal morgen weer kijken hoe hij loppt en dan maar eens ff verder kijken wat verstandig is
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ik zou als ik jou was niet meteen weer volop gaan rijden mocht hij bijvoorbeeld morgen wel weer beter lopen. Misschien was het nu net een beetje aan het helen en is het door de les weer slechter geworden.maar goed zal morgen weer kijken hoe hij loppt en dan maar eens ff verder kijken wat verstandig is