LieZ_Horses schreef:Kader, en dan doe ik Bio, Dier en Vap, en de standaard vakken natuurlijk.
OOh haha dan kom ik niet bij je in de klas. Ik doe bl, Bio Dier Eco.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(Dan wil je Sanne niet zien
) Enne, wordt je later kok?
We hebben echt niet geslapen, 4 films gekeken ofzo, heel veel lol gehad, ben nu echt kapot van 1 tot 4 nog ff geslapen, maar toen moest ik naar de tandarts 

fijne avond!

op wie moest je?

en laat zien je huisdier

dus wij kijken, zit daar in het hoekje een klein musje. waarschijnlijk wou die net gaan uitvliegen ofzo, maar doordat het af en toe regende kan het zijn dat zijn vleugeltjes nat waren waardoor hij niet meer kon vliegen (dat zei de buurman, die heeft ook vogels
) maar wij wouden m naar de buurman brengen, kijken wat hij er mee zou doen en anders de dierenambulance bellen ofzo. maar de buurman was er gisteravond niet. Dus hebben we m in een schoenendoos gedaan, en de deksel er een stukje af gelaten zodat ie wel genoeg lucht krijgt maar er niet uit kan floepen. en m op de tafel gezet (misschien gaat zijn moeder m dan wel zoeken, maar als je m buiten laat en hij niet verder kan komen, wordt ie straks opgegeten door een kat of reiger of weet ik veel) hij was gelukkig heel rustig. beestje wist niet wat m over kwam denk ik
had bakje water erin gezet en korreltjes brood en 's avonds een paar watjes als ie daarop wou slapen
haha.. en hij ging de hele tijd op dat bakje zitten, heel schattig. en hij ging ook gewoon slapen enzo. maar de buurman kwam dus nog steeds niet thuis. dus dachten we nou dan laten m vannacht ook gewoon zo staan en kijken we morgen. Maar aangezien hij laat thuis was gingen we maar niet 's morgens vroeg aanbellen
dus ik heb m voordat ik naar me werk ging m in de schuur gezet, anders was max alleen met hem thuis niet zo slim denk ik
ook al deed ie m niets
mijn moeder wou 'm 's middags aan de buurman laten zien en als hij er weer niet was de dierenambulance bellen, maar hij was dus thuis. de buurman zei geef m maar even over de schutting heen.. dus me moeder gaat de schuur in, kijkt in de doos. zit ie er niet meer in, was hij er zelf uitgekomen, en hij zat op mijn vader zijn fiets
waarschijnlijk kon hij weer vliegen doordat zijn vleugeltjes weer droog waren, en me moeder doet de schuurdeur open en hij vliegt zo weer naar buiten!

:

ben echt zo blij!!! Had echt gedacht dat ik zou blijven zitten!