ga niet op pampus starten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ga niet op pampus starten
Melanieetjuh schreef:Goedemorgen!
Iris, hoe is jou moeder gegaan gister?
Ik blijf vandaag nog even een dagje thuis () Want waarschijnlijk ben ik toch wel grieperig!
DenK4ever schreef:ga niet op pampus starten
DenK4ever schreef:Melanieetjuh schreef:STARTEN? TOE MAAR!WAT GAAF!
In het springen dus?![]()
Het paardje heeft de ervaring al... nu ik nog
Melanieetjuh schreef:Ik vind het opzich ook wel een goede regel.
Goohhh.. Wat baalde mijn broer daar toen van zeg!
Een dressuurwedstrijd..
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Ik vind het opzich ook wel een goede regel.
Goohhh.. Wat baalde mijn broer daar toen van zeg!
Een dressuurwedstrijd..
Hahah, Sander eerst ook, maar nu vind ie dressuur toch wel leuk geloof ik! Gaat ook super goed nu!

Flevolander schreef:DenK4ever schreef:ga niet op pampus starten
Why not ?
DenK4ever schreef:Flevolander schreef:
Why not ?
Mag niet van de eigenaresse
Iriis_ schreef:Dat is echt wel beter! Ik merk dat ik er toch wel veel moeite mee heb bij Valentino, omdat we allebei zo onervaren als wat zijn...
maar Iris! kijk hoe goed het nou al gaat en wat je hem al geleerd hebt!!DenK4ever schreef:Iriis_ schreef:Dat is echt wel beter! Ik merk dat ik er toch wel veel moeite mee heb bij Valentino, omdat we allebei zo onervaren als wat zijn...maar Iris! kijk hoe goed het nou al gaat en wat je hem al geleerd hebt!!
mag je echt super trots op zijn!
Iriis_ schreef:De foto's van het CBR oefenen komen waarschijnlijk op de site, dus dan kunnen jullie daar straks wel kijken
Melanieetjuh schreef:Hoezo geven hun je het gevoel dat je het niet goed doet?
Ik bedoel, je neemt niet voor niets les?
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Hoezo geven hun je het gevoel dat je het niet goed doet?
Ik bedoel, je neemt niet voor niets les?
Ik bedoel meer, dat ik het idee heb dat zei mij niet kunnen helpen met mijn probleem.

Maar misscien ook wel.. 
) Melanieetjuh schreef:Hoezo met kracht?
Tsja, ik geef geen les.. Dus echt goed hier over oordelen/wat zeggen kan ik niet.. maar stap er is een keer mee naar Sabrina ofzo.. Misschien Frans ook wel.. Maar met dit soort dingen lijkt Frans mij niet echt fijn.Maar misscien ook wel..
Gewoon goed van acher naar voren rijden. Wat ik altijd doe is gewoon eerst natuurlijk lekker instappen met lange teugel, dan ga ik hem wat vragen.. daarna drafje erbij.. en dan zakt ie vanzelf eigenlijk wel al. (Meestal)
En dat is echt heel anders.. DenK4ever schreef:Iris, spring je woensdag wel om half 7 mee??
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Hoezo met kracht?
Tsja, ik geef geen les.. Dus echt goed hier over oordelen/wat zeggen kan ik niet.. maar stap er is een keer mee naar Sabrina ofzo.. Misschien Frans ook wel.. Maar met dit soort dingen lijkt Frans mij niet echt fijn.Maar misscien ook wel..
Gewoon goed van acher naar voren rijden. Wat ik altijd doe is gewoon eerst natuurlijk lekker instappen met lange teugel, dan ga ik hem wat vragen.. daarna drafje erbij.. en dan zakt ie vanzelf eigenlijk wel al. (Meestal)
Maar jou paard heeft veeeeeeeeeeel meer ervaring, en loopt bij Sabrina ook altijd zo, hij weet wat de bedoeling is. En Valentino niet. Of hij weet het wel, maar hij begrijpt het gewoon nog niet helemaalEn dat is echt heel anders..

Iriis_ schreef:DenK4ever schreef:Iris, spring je woensdag wel om half 7 mee??
Nee