Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

haha! maareh paardje nog niet gekocht?

Noesie schreef:Jeetje mensen dit kan ik toch allemaal niet bijhouden terwijl ik hard aan t werk ben
Tes: mooi veulen al! Ben benieuwd wat voor kleur het gaat worden! Wat is die donkere streep op haar rechterschouder en bil? is dat een soort kruin?
Des: 'leuke' vriendin.. als een knotje of vlechtje heel erg strak zit kan het idd dat er wat meer haar uitvalt.. maar anders vallen dode haren er ook uit maar zie je t niet zo gebeuren.. En staart uitborstelen daar houd ik ook niet van dat weet je![]()
Daan: waarom is dat nou typisch een opmerking voor jouhaha! maareh paardje nog niet gekocht?
Melis: kun je nog wel lopen? was al zo paars gister!
Succes vanavond![]()
Diaan was zich rotgeschrokken, die zag t gebeuren!
Neem je ook taart mee vanavond![]()
Zo ik ben weer bij.. nu wachten tot het droog is om naar huis te gaan
Noesie schreef:zal met andere honden dan idd wel rustig worden op stal. En die regel is er idd al langer, maar ja dan moet mn vader er ook wel op letten en er wat van zeggen!
We verwachten dat het met Topas wel goed zal gaan.. die is heel onderdanig.. Oon heeft vooral een hekel aan dominante honden. Maar dat moeten we gewoon eens rustig proberen door ze aan elkaar te laten wennen zonder dat ze bij elkaar kunnen komen.. Toop zal wel een ielletje zijn naast Oon.. Dat is zo'n beer van een hond!
Vanes: gelukkig maar dat je aan de kleur went![]()
Sya: wat een doos ben jij zeg... zo komt t nooit goed met Kel als ze jongens van 17 achter zich aan krijgt![]()
je had beter t nr van ander kel kunnen geven ,)
Noesie schreef:Tes: mooi veulen al! Ben benieuwd wat voor kleur het gaat worden! Wat is die donkere streep op haar rechterschouder en bil? is dat een soort kruin?
Noesie schreef:Tes: dat kan ook natuurlijk! lijkt op de foto's net of het in haar vacht zit! haha!
Daan: ik dacht dat je zo gek was op die haflinger die je nu verzorgt..