.....Mijn nu excollega's waren echt superlief en heb een bos bloemen en een kadobon gekregen! A.s. dinsdag gaan we ook nog gezellie lunchen! Helemaal top! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

B_a_b_e schreef:Authentic schreef:![]()
Ja, maar op 't end wel hele mooie spins gemaakt
volgende keer willen we natürlich wel foto's zien van die geweldige spins!!!
KimLittle schreef:Haha, ja dat vind ik ook.
Wat dacht je anders van paars?Is wat stoerder, maar heeft toch dat meisjesachtige. Ik ken wel iemand die een setje heeft in knalpaars! Het setje bestaat uit een goede Toklat pad, twee vrij nieuwe beenbeschermers en een bling-bling staartzak. Eventueel kan je er ook nog een honderdtal bijpassende elastiekjes bij krijen.
Dit alles is te ruil tegen eenzelfde zwart setje.![]()
KimLittle schreef:Miss_Montana schreef:Ohja, en hoe komt het zwarte setje dan 'ineens' op het paard in kwestie terecht?
Nou, ik had zelf gedacht:
Tsjee Marjolijn, je zal t niet geloven maar ze hebben alle paarse spullen van Billie gejat. Ja zomaar na t rijden toen ik eventjes iets te drinken ging halen.
Moest natuurlijk nieuwe spullen hebben, dus direct geregeld, alleen.... ze hadden alles wel... maar in 't zwart. Nou ja dat dus maar gekocht, tsja je moet wat.
Wel geloofwaardig toch?
San1978 schreef:Beer is heel heel héél erg naar tegen de andere paarden op het land. Ik schaam mij eerlijk gezegd rot.....
. Vooral King Muf want die had Beer z'n complete gebit in zijn bil staan en ook die nieuwe bleek aardig gehavend uit de strijd zijn gekomen hoorde ik van Eef. Doet 'ie anders nooit hoor
.
.
!
Mogguh allemaal! 

Hoe was het in Italy? Was Billy Jean nog helemaal ok toen je haar terugvond na al die tijd met Kim? We hebben haar scherp in de gaten gehouen, maarja, je weet maar nooit
Belgie was heerlijk, zaterdag was het echt zomer en zondag nouja... baggerweer
Ben meteen ff op visite geweest op Whis d'r logeer adres, alles doorgesproken en volgens mij gaat ze het helemaal naar d'r zin hebben

San1978 schreef:Beer is heel heel héél erg naar tegen de andere paarden op het land. Ik schaam mij eerlijk gezegd rot.....
) 'm altijd grepen, hij was ook eind 30 ofzo. Eerst luisterde de beebies naar 'm maar toen 't kouder werd, werd hij een beetje ziekjes, toen kwam de biatch in Stace naar boven en heeft ze 'm alle hoeken van 't land laten zien met een "Iam Tha Boss" uitdrukking op d'r knar. Stoer he tegen een klein oud ponietje.
Da's pas gedrag om je voor te schamen. 
En welcome back.