Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 17:42

jeee vakantie!!! Lekker uitslapen morgen hihi.. :z .....Mijn nu excollega's waren echt superlief en heb een bos bloemen en een kadobon gekregen! A.s. dinsdag gaan we ook nog gezellie lunchen! Helemaal top!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 17:51

B_a_b_e schreef:
Authentic schreef:
:') _O- Ja, maar op 't end wel hele mooie spins gemaakt :+:

volgende keer willen we natürlich wel foto's zien van die geweldige spins!!!

Kom gewoon live kijken, zal ik banners, t-shirts en sjaaltjes bestellen met mijn naam en m'n poown d'r naam erop? Kunnen jullie fanclub zijn. :')

schumax

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:38

Iedereen vrij vandaag :P

The_BUD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:09

nee, ik ben gewoon aan het werk......!!!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 15:11

KimLittle schreef:
Haha, ja dat vind ik ook.
Wat dacht je anders van paars? +:)+ Is wat stoerder, maar heeft toch dat meisjesachtige. Ik ken wel iemand die een setje heeft in knalpaars! Het setje bestaat uit een goede Toklat pad, twee vrij nieuwe beenbeschermers en een bling-bling staartzak. Eventueel kan je er ook nog een honderdtal bijpassende elastiekjes bij krijen.
Dit alles is te ruil tegen eenzelfde zwart setje. O:) :D

heej wat toevallig! ik heb ook zo'n setje! Staat echt heel goed bij palominos hoor _O-

(zeg mevrouw H. ff sneller typexen hoor, ben al weer in het land) ~~}>

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 18:31

Hallo allen die ik nog niet op stal gezien heb, ben weer in NL en heb bijgelezen, wat een zooi pagina's zeg....

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 19:36

KimLittle schreef:
Miss_Montana schreef:
Ohja, en hoe komt het zwarte setje dan 'ineens' op het paard in kwestie terecht? :+

Nou, ik had zelf gedacht:
Tsjee Marjolijn, je zal t niet geloven maar ze hebben alle paarse spullen van Billie gejat. Ja zomaar na t rijden toen ik eventjes iets te drinken ging halen.
Moest natuurlijk nieuwe spullen hebben, dus direct geregeld, alleen.... ze hadden alles wel... maar in 't zwart. Nou ja dat dus maar gekocht, tsja je moet wat.

Wel geloofwaardig toch?

:Z

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 18:42

Hallo allemaal, ik ben ook weer in het land der levenden. Angelique, we hebben elkaar net al even gezien maar nogmaals: jij ook welkom terug!

Ik was net voor het eerst in 2 weken weer op stal en heb Beer even gedag gezegd. Gelukkig herkende hij mij nog. Beer is heel heel héél erg naar tegen de andere paarden op het land. Ik schaam mij eerlijk gezegd rot.....

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 18:46

YEEEEEAAA San is weer terug op aarde *\o/* ! Hoe voel je je?

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 19:54

San1978 schreef:
Beer is heel heel héél erg naar tegen de andere paarden op het land. Ik schaam mij eerlijk gezegd rot.....

Gisteren heeft Afke het tegenovergestelde gezien: Beer was tegen bijna iedereen naar, behalve Gabor. Die liep hij juist steeds te verdedigen tegenover anderen, tja slijmen bij het opperhoofd van het land hè! ;)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 20:33

vorige week ging hij gabor nog uit leggen dat beer zelf het opperhoofd was.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:32

Hoe dan ook hij heeft zich vreselijk misdragen en even laten weten wie er de baas is. Ik heb de rest maar even toegefluisterd dat hij over een weekje weer weg is en daar waren ze blij mee :D . Vooral King Muf want die had Beer z'n complete gebit in zijn bil staan en ook die nieuwe bleek aardig gehavend uit de strijd zijn gekomen hoorde ik van Eef. Doet 'ie anders nooit hoor :o .

Ik was allang al blij dat 'ie niet bij me vandaan rende en mij nog herkende. Heb hem een knuffel gegeven en wat zand van z'n vacht geklopt, maar mijn handen jeukten om hem mee te nemen en onder de douche te zetten! Enfin, nog een weekje en dan kunnen we weer lekker gaan rijden *\o/* .

@Babe: ik voel me gelukkig weer beter. Nog wel erg verkouden en veel hoesten maar ik ga morgen weer aan het werk. Thanks!

Was wel weer even goed om op stal te zijn vandaag. Zo te horen heb ik weer heel wat gemist. Vooral het "blikjesgate" schandaal, wát een verhaal zeg :roll: !

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:36

Gaat redelijk, uitslag van de MRI gekregen, scheur in mijn miniscus, dus dat wordt waarschijnlijk een operatie. Met de knollies gaat het goed, werk nog niet in zicht...

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 08:10

@San: joh wist helemaal niet dat je ziek wat (ben er natuurlijk ook even tussenuit geweest), anders had ik natuurlijk wel even gevraag d hoe het met je gaat! bij deze de herkansing: hoe gaat het??? :(:)

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 08:53

Goedemorgen iedereen!!
@San: Ze hadden je flink te pakken zeg?! Blij te horen dat het weer wat beter gaat met je.... en volgende week weer lekker rijden! Mis je het nog niet?

@Trudy: Jeetje operatie... heftig hoor. Maar als je daarna weer goed kan lopen is het het wel waard toch?!

@Marjolijn: Ach dat verhaal van 't setje was natuurlijk grapje, dat begrijp je toch wel? zou ik nooooooooit doen, echt nooit.
Trouwens; wel gemeen om een dag eerder terug te komen!! Had net Tipp-ex gekocht....

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 08:54

Hihi, en ik besefte later pas dat jullie natuurlyk net pas terug van vakantie waren! Met my gaat het gelukkig weer beter. Nog wel verkouden, maar ook dat wordt al minder gelukkig. Hé maar vertel, hoe was jullie vakantie??!

Trudy, wat vervelend dat je nu geopereerd moet worden. Dan ben je zeker wel zo'n week of 6 uit de running! Aan de andere kant, wat moet dat moet en hopelyk kan je daarna weer goed lopen zonder pyn! Hoorde van Eef dat de vrydag 21u. les nu van jou is, wat leuk voor je! Volgens my is dat een gezellige club dames!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 09:15

:wave: Mogguh allemaal!

@Angelique: Hoe was het op vakantie? Welcome back 8-)

@Sandra: Jij ook welcome back in the land of the living :+

@Trudy: Jeetje wat vervelend dat je waarschijnlijk geopereerd moet worden. Balen hoor!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 11:02

Wat een rust hier zeg, volgens mij heeft iedereen vakantie ;) .

Ik moet met deze week mee nog precies 6 weken werken voordat we gaan ... <zucht> ... was het maar zover !

Ans, ben jij ook alweer aan het werk of heb je nog even vrij?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 11:30

ik vindh et hier ook zo stil.
beau hoe was belgie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 11:57

Ik moet nog 2 weekjes (1 werkweek van 3,5 en 1 werkweek van 5 dagen en dan zeggen Whis en ik baaibaai Nederland :evaw:

@Marjolijn: Ohjaaaa! Jij bent ook weer terug *\o/* Hoe was het in Italy? Was Billy Jean nog helemaal ok toen je haar terugvond na al die tijd met Kim? We hebben haar scherp in de gaten gehouen, maarja, je weet maar nooit :oo Belgie was heerlijk, zaterdag was het echt zomer en zondag nouja... baggerweer :+ Ben meteen ff op visite geweest op Whis d'r logeer adres, alles doorgesproken en volgens mij gaat ze het helemaal naar d'r zin hebben :j

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 11:57

:wave:

San1978 schreef:
Beer is heel heel héél erg naar tegen de andere paarden op het land. Ik schaam mij eerlijk gezegd rot.....

Schaam je niet, Stace heeft toen ze een lievve kleine beebie was in Ccum een oudje helemaal verrot getrapt, hij stond bij de beebies omdat de andere paarden (dressuurstal, dus groot := ) 'm altijd grepen, hij was ook eind 30 ofzo. Eerst luisterde de beebies naar 'm maar toen 't kouder werd, werd hij een beetje ziekjes, toen kwam de biatch in Stace naar boven en heeft ze 'm alle hoeken van 't land laten zien met een "Iam Tha Boss" uitdrukking op d'r knar. Stoer he tegen een klein oud ponietje. :roll: Da's pas gedrag om je voor te schamen. :=

Iedereen die weer terug is, hoewasut? :D En welcome back.

Trudy balen dat je mss onder het mes moet.

Suus is moe :O

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:20

wat een rust zeg..je mist gewoon bijna kim en rieneke (niet aan ze vertellen hoor!)
wie o wie is op stal vanaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:21

:O ja stiekem missen we ze toch een beetje :=

Ikkuuuuuuuuuuh! Ik ga lekker een rondje om wandelen met Whis heb ik me voorgenomen :j

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:28

rondje om, grote of kleine? anders haak ik ff aan met mevrouw

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:29

al hoe wel, grondwerktechnisch bakt ze er nog niet veel van, kan ze lekker door me heen lopen hahah
dit weekend gaan we grondwerk trainen! jippie1