Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
....Zarah op Diddle en Tessa op Vesra! Falli gaf poonyles. Leuk...een negervrouwtje dat zegt wat je moet doen!
En maar complimentjes geven aan die melkwitte medemens!
Tuttebol! Zo wordt het nooit wat met de negeremancipatie! De zweep erover, laat die witte kaaskoppen maar bloeden!
Het is een verbastering van Vernaan, gewoon omdat jij het vertikt om je paard een fatsoenlijke naam te geven!

Xeen schreef:ik ga slapen
Dag jhonnie en jet
Ko'tje liep zaterdag wel weer erg lekker, dus hoop dat'ie dat vandaag ook weer gaat doen
spettertjuh schreef:Goedemorgen
Ik hoop dat jullie het droog houden met de lessen, er wordt voor de verandering weer langdurig regen voorspelt voor de middag en avond. Ben het spuugzat die regen en wind...
Noush ik heb je sms gisteren gehad, neem het vanavond voor je mee.
Maar goed we zien t wel
Rijden ga ik zowieso
.. gaat ook zo snel voorbij. En ik heb toch voldoende sms tegoed, dus lekker iedereen van de peentjes gesmst
amandaaa schreef:Hey heel veel succes met het weer anous, hoop dat het niet te hard regent.
Binar schreef:amandaaa schreef:Hey heel veel succes met het weer anous, hoop dat het niet te hard regent.
heeej wist je bokt nog te vinden![]()
![]()
Zijn haar paarden ook te koop voor één eurie?????
spettertjuh schreef:Maar alle spulletjes van Madje zijn toch verkocht?Zijn haar paarden ook te koop voor één eurie?????