stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AndreaB

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:55

Zover kan ik helaas nog niet vooruit kijken. In juni verander ik van stageadres en daarvan weet ik nog niet welke dagen ik vrij krijg. Geloof ook dat wij dat weekend zelf wedstrijd hebben. Moet het tegen die tijd nog eens bekijken. Lijkt me namelijk wel heel erg leuk om eens zo'n menwedstrijd mee te maken!!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 15:57

AndreaB schreef:
Moet dat nu???? >;) Was net over mijn jalouzie heen :P hahaha Heeeeerlijke foto's!! Geloof dat ik nu 100% zeker weet dat ik ooit de randstad ga verlaten voor deze overheerlijke ruiterpaden <3 <3 <3

nadeel daar vind ik dat je alleen maar DAT HEBT.
Kun je beter hier wonen want dan kun je alle kanten op.
En geniet je veel meer van de omgeving als je daar bent.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 16:00

kijk hier nog foto van de beruchte Loenense waterval
Afbeelding

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 16:01

Afbeelding
Dit beest kon vreselijk hard BALKEN en hield me soms uit de slaap.
Woont tegenover ons vakantieadres

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 08:10

Goedemorgen allemaal!! :wave: Wat een prachtig weer voor een super-de-luxe lekker buitenritje :D Nu ik toch al wakker ben even bedenken of ik nu al ga of vanavond pas.

Alleen maar DAT klinkt perfect Flurk!! Ken het hier best missen hoor :P Die drukke wegen, asociale medeweggebruikers, mensen die hun medemens niks gunnen en alleen maar kunnen klagen. Dat is wat ik hier vaak alleen maar tegen kom op buitenrit :o Uiteraard ook mensen die wel rekening met je willen houden en jou ook een fijn recreatieuurje gunnen :) Maar lekker in de bossen verdwijnen en helemaal niemand tegenkomen klinkt echt heerlijk :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 08:42

Toch maar even buienradar gecheckt gezien er hier een grote grijze wolk voorbij komt drijven := Ga toch vanavond maar op pad, want dan is er geen wolkje aan de lucht. Als ik buienradar mag geloven dan :P

Heb van de week overigens natuurkunde les gehad en geleerd waarom de lucht blauw is, de wolken wit ennn bij slecht weer de wolken grijs/zwart :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 12:58

AndreaB schreef:
Toch maar even buienradar gecheckt gezien er hier een grote grijze wolk voorbij komt drijven := Ga toch vanavond maar op pad, want dan is er geen wolkje aan de lucht. Als ik buienradar mag geloven dan :P

Heb van de week overigens natuurkunde les gehad en geleerd waarom de lucht blauw is, de wolken wit ennn bij slecht weer de wolken grijs/zwart :D

Heeft met kleuren van spectrum te maken, hoe laat ga je op buitenritje? Moet ook nog naar stal

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 13:31

Ligt er een beetje aan hoe laat we gaan eten. Ga proberen om 6 uur op stal te zijn.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 14:54

AndreaB schreef:
Ligt er een beetje aan hoe laat we gaan eten. Ga proberen om 6 uur op stal te zijn.

Ik gooi het hier even in de groep

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 15:03

Ik was wel van plan om even wat gas te geven :o Maar dat kan eventueel ook even in mn eentje als je zin hebt om mee te gaan :) En ik wilde ook nog even spelen bij de bergjes O:)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 17:42

AndreaB schreef:
Ik was wel van plan om even wat gas te geven :o Maar dat kan eventueel ook even in mn eentje als je zin hebt om mee te gaan :) En ik wilde ook nog even spelen bij de bergjes O:)

Ik ga niet mee, in een pbtje lees je waarom
ZIEK ben ik ervan!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 18:02

Ja ik hoorde het al van Levien. Ga straks maar even vragen hoe of wat dan.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 18:58

AndreaB schreef:
Ja ik hoorde het al van Levien. Ga straks maar even vragen hoe of wat dan.

ja het is jammer en het overkomt je zullen we maar zeggen.
Nu zorgen dat het anderen niet overkomt en doen wat je kunt

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 11:18

goedemorgen..

Ik ga vanmiddag naar stal, was heel laat wakker vanmorgen 10.15 dus besloten eerst naar moeders te gaan diejarig is en dan naar paardje.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 12:39

Sjonge.. verslapen en ik moest helpen de paarden het weiland op te zetten op dit moment.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 12:47

Zipporah schreef:
Sjonge.. verslapen en ik moest helpen de paarden het weiland op te zetten op dit moment.

Oeps

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 12:49

Ik heb me er over verbaasd dat er vandaag mensen op wedstrijd gingen,zelf heb ik alles afgezegd.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 18:43

En toen werd het stil hiér

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:43

Ik kom me weer even melden, haha!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 20:46

Ben ik weer :D Vanochtend lekker getraind met het paardje en vanavond nog even terug gegaan om de sleur van het op stal staan te doorbreken. Ben er even zonder zadel opgekropen en richting het ruiterpad gestapt om even lekker te grazen.

Nu psychisch voorbereiden op morgen weer vroeg mn bed uit te komen, want na 3 weken begint het echt leven weer :( Jammerrrr!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 20:57

ik ben ook weer terug van stal, Wally heeft lekker een extra vrije dag gehad.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 06:16

Welkom terug iedereen

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 06:40

Goedemorgen!!

Schrok me vanochtend helemaal rot!! Na 3 weken ging mijn wekkertje vandaag weer eens om 6 uur af, want het echte leven begint (helaas) weer. Wist alleen niet dat het tegenwoordig zo vroeg in de ochtend al zo licht was := Had de halve nacht wakker gelegen, dus toen ik me omdraaide en het buiten volop licht was dacht ik heel even dat ik me gigantisch verslapen had := Gelukkig was het iets voor 6-en en ruim op tijd :o Pfieuwhhhh!! Relaxed wakker worden zo :P haha

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 12:14

Ja ik stond van het weekend ook al te kijken toen ik wat later ( 5 uur in de nacht :D ) ging slapen en bijna de zon al ging schijnen! Vanochtend ook 6 uur op en na de hondenronde lekker naar stal geweest..

Wat heb ik een drakenpaard zeg, de hormonen stapelen weer hoog op bij hem zo in dat gras en met al die hengstige merrie's en veulentjes die rondlopen.. Van de week al een paar keer tijdens het longeren gaan steigeren en (bijna) omgeklapt doordat de touwtjes natuurlijk ook vast zitten, dan ziet hij een merrie en wilt hij eigenlijk uit elkaar barsten. Niet zo heel leuk dat hij gisteren gewoon op het harde echt heel lang en hoog op zijn achterbenen bleef staan plotseling.. jammer dat ik geen zweep in mijn handen had want dan had ik hem mooi de grond in getimmerd. Vanmorgen dus weer omhoog en ben blij dat ik met strotouwtjes longeer, die breken toch makkelijk met hele rare capriolen.. en dat was dus ook nu het geval maar hij zal nu wel voldaan in de wei staan was lekker zweten voor hem en ik had dit keer wel een zweep ~~}> .

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 13:45

Zipporah schreef:
Ja ik stond van het weekend ook al te kijken toen ik wat later ( 5 uur in de nacht :D ) ging slapen en bijna de zon al ging schijnen! Vanochtend ook 6 uur op en na de hondenronde lekker naar stal geweest..

Wat heb ik een drakenpaard zeg, de hormonen stapelen weer hoog op bij hem zo in dat gras en met al die hengstige merrie's en veulentjes die rondlopen.. Van de week al een paar keer tijdens het longeren gaan steigeren en (bijna) omgeklapt doordat de touwtjes natuurlijk ook vast zitten, dan ziet hij een merrie en wilt hij eigenlijk uit elkaar barsten. Niet zo heel leuk dat hij gisteren gewoon op het harde echt heel lang en hoog op zijn achterbenen bleef staan plotseling.. jammer dat ik geen zweep in mijn handen had want dan had ik hem mooi de grond in getimmerd. Vanmorgen dus weer omhoog en ben blij dat ik met strotouwtjes longeer, die breken toch makkelijk met hele rare capriolen.. en dat was dus ook nu het geval maar hij zal nu wel voldaan in de wei staan was lekker zweten voor hem en ik had dit keer wel een zweep ~~}> .

tja niet banketstaaf bedoeld maar waarom is hij nog Hij?
Of heb je fokplannen?