nouhou ik wil roze. ik heb nu een 220 grams... maar die moet nog ff een jaartje mee denk. ik koop wel een in de uitverkoop aan het einde van het seizoen
En er lag btw alleen nog maar grijs Ze hadden in 195 bijna niets! Als ik een deken ga kopen dan toch maar ergens anders kijken. Ik heb wel die rijbroek van de aanbieding gekocht!
hoe duur was die anky? ik ga er morgen ff heen voor die frontriem, en nog ff voor nieuwe jophurs kijken en neusriem hadden ze al wat van de nieuwe collectie?
das wel leuk denk ik daar Laura!! Hij is ook nog bij Passion komen kijken toen ze te koop stond!! Ze was alleen net niet goed genoeg met haar springcapaciteiten
Ik moet eind van deze maand weer tijdelijk slotjes om m'n boventanden M'n tand was scheef gaan staan en kan alleen weer recht door slotjes.... voor een paar maanden....
Mijn hoektand is naar voren gaan staan, nu vind ik het net lijken dat ik een derde voortand heb.. En ik vind het niet mooi staan met een scheve tand erin... Kan ik het beter nu recht laten zetten dan dat ik over een paar jaar me er alleen nog maar meer aan ga ergeren.
mijn draadje zit er nog steeds niet in want me moeder zij dat ik om half 5 bij de tandarts moest zijn maar t was half 3 hahah nu kan ik pas 30 septemeber