whaha k was vandaag te brak zeg.. nu mooi slapen aangezien k morgen van 9 tot 6 moet werken en om half 8 personeelsfeest is tot 1 uur en daarna nog met een paar collega's mee de stad in gaa misschien.
Aah vanochtend had ik les en het ging ect P E R F E C T ! Haha, les ging nog nooit zo goedd! Hij liep ect geweldig en was helemaal blij en jannie allemaal complimentjes geven enzoo Dus als ie vanavond zo loopt ben ik echt UBER blijj! Hihiii
hee ik heb een vraagje: als je met je eigen paard op kamp wil, maar je paard kan bijvoorbeeld door zwakke pezen niet de dagtocht meelopen, mag je dan voor de dagtocht een paard van de manege gebruiken?
en Sophie: wat ben jij voor een MALLOOT dat je MIJ smst dat ik ook om 7 uur op de manege mag zijn ipv kwart voor 7 Moeilijk he, Leonie SUURMEIJER en Leonie KAMPSTRA
goeiemiddag personeelsfeest was weer super heb je al wedstrijd gehad sophie?? enne ken je een ene tijs ofzowiets uit je klas die in de appie in eelde werkt en waarmee je naar utrecht ofzoo bent geweest?