Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marjoleinft schreef:wrm zeg je dan dat bij mij de prijs er wel naar is zonder bakverlichting drm vrraag ik hoe kun jij dat betalen 1 paard en 2 ponys
ATE schreef:ik werk snachts![]()
![]()
meelen schreef:En ik rijdt haar naar d'r werk, want ik ben haar prive-chauffeuse
marjoleinft schreef:mensen weltrusten ik ga naar me bedje morgen loopt de wekker om half 5 af en dan naar me knollie en school
ate schreef:ik werk snachts![]()
![]()
meelen schreef:En ik rijdt haar naar d'r werk, want ik ben haar prive-chauffeuse
winnitou schreef:En ik verzorg de verlichting, vandaag is ... de kleur van de ....
Citaat:ginger krijgt 1,5 kilo per dag en wes 0,5 kilo per dag = muesli
Shenavallie schreef:Citaat:ginger krijgt 1,5 kilo per dag en wes 0,5 kilo per dag = muesli
Volgens mij klopt het dan niet en ben je alsnog zo'n 50 tot 60 Euro per maand aan voer kwijt
marjoleinft schreef:oke het is ff iets meer dan 50 kilo maar ik ben ckr geen 60 euro kwijt aan bix
Zefana schreef:Goedemorgen allemaal.
Even een weerberichtje van vandaag![]()
We hebben eerst te maken met bewolking, lokaal in de ochtendspits een mistbank, maar het wordt geleidelijk vrij zonnig. De temperaturen komen te liggen tussen 19 en 26 graden, bij een matige tot vrij krachtige wind uit het noorden tot noordoosten.
Morgen blijft het vrij zonnig en in het oosten van het land is al een enkele bui mogelijk. De middagtemperaturen komen te liggen rond 25 graden, bij een matige tot vrij krachtige wind uit het noordoosten.
We hebben eerst te maken met bewolking, lokaal in de ochtendspits een mistbank, maar het wordt geleidelijk vrij zonnig. De temperaturen komen te liggen tussen 19 en 26 graden, bij een matige tot vrij krachtige wind uit het noorden tot noordoosten.
Morgen blijft het vrij zonnig en in het oosten van het land is al een enkele bui mogelijk. De middagtemperaturen komen te liggen rond 25 graden, bij een matige tot vrij krachtige wind uit het noordoosten.