Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Michelle_96 schreef:je punt is nu wel duidelijk.. je komt hier het topic binnen vallen om naar mijn idee alleen maar te zeuren.. houd het dan lekker voor je..Vriendin houd er niet van om op paarden te gaan die ze niet kent.. Ze zijn al valser met zijn 2en mee geweest ook als zij met iemand anders heen ging had ze die 2.. We wouden sws al een keer wat anders omdat het niet goedkoop is en je het rondje daar uiteindelijk ook wel weer kent..
_Linn_ schreef:Zow helloow! Wij hebben een heerlijk ritje gehad! Ik zat op Rexona en verder hadden we Noa, Jaimy, Fancy en Vosje mee. Die Noa kon vet goed voorop! En Rexona kan ook echt hard! Maakte alleen wel een salto van me paardOp het bochtenpad reed ik achteraan en toen stonden ze voor me opeens op de rem haha want er lagen stapels stenen aan de kant en ik had net te laat door dat ze opeens stil stonden haha. Dus Rexona ook opeens op de rem en toen maakte ik een salto haha. Maar kwam gewoon op me voeten terecht dus zat er ook zo weer op
Nu lekker bbqen in het huisje hier waar 1 van die meiden dit weekend zit.
_Linn_ schreef:Oh jij was dus wel echt gevallen Andrea? Geen pijn gedaan?
Nee ik stond gewoon braaf op mijn voetjes, was soort van afgestapt dus, alleen dan niet vrijwilligIk heb alleen een pijnlijke pink eraan over gehouden.