Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Patriciaa

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:31

Nee idd !!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:32

Nee ik was eigenlijk egt voor Sharon, al vind ik Iris ook goed dus dat is niet zo'n mega ramp. Verder was ik voor Niels en niet voor Erwin. Ik was voor Wouter (haha Wouter heeft een goede achternaam hea :P ) en niet voor Paul en ik was voor Charly en niet voor Chris.... Nu wil ik dat Iris gaat winnen!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:33

sharon was echt slecht....

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:35

Het stomme aan Erwin is (vind ik) dat hij al een hele carriere achter de rug heeft. Hij heeft al gehad wat de andere mensen bij the voice juist willen berijken. Laat hem er dan uit en gun het de andere, hij heeft die tijd al gehad vind ik.
Iris vind ik wel heel erg goed vooral met die harp maakt ze op iedereen indruk. Paul is leuk en grappig maar zijn zang is helemaal niet zo goed als van de rest. Maargoed we will see next week.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:36

Britt_Sisi schreef:
sharon was echt slecht....

Sharon kan alleen van die rockliedjes..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:36

Ja idd dat wat jij zegt over Erwin vind ik ook! Hij staat al elke dag op het podium te zingen...Niels staat daarmee meer aan het begin en dus gunde ik het hem idd meer. Plus dat ik vind dat Niels net iets meer verschillende dingen kan zingen dan Erwin, hij is veelzijdiger. Maarja wat doe je er nu nog aan.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:45

en hij trekt rare hoofden :P

maar ik wil wel naar een concert van paul hoor haha alleen al omdat die als een gek op t podium staat te springen ;p

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:47

_Linn_ schreef:
Ja idd dat wat jij zegt over Erwin vind ik ook! Hij staat al elke dag op het podium te zingen...Niels staat daarmee meer aan het begin en dus gunde ik het hem idd meer. Plus dat ik vind dat Niels net iets meer verschillende dingen kan zingen dan Erwin, hij is veelzijdiger. Maarja wat doe je er nu nog aan.

Het enige wat we nog kunnen is er over kletsen en onze frustratie uiten :p
Guy heeft ook al een carriere in ik weet niet wat maar hij had toen nog zoveel te leren! Erwin is naar mijn idee al helemaal 'af'. En Marieke wat Britt zei snapte ik toen al helemaal niks van! Ik denk toch dat er iets achterzit hoor.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:48

Britt_Sisi schreef:
en hij trekt rare hoofden :P

maar ik wil wel naar een concert van paul hoor haha alleen al omdat die als een gek op t podium staat te springen ;p

Ja inderdaad! En dat is precies hetgene waarom hij zo ver gekomen is en iedereen hem leuk vindt :j

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:49

ja maar tis de voice of holland niet de entertainer of holland..

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:56

Ja klopt, maar veel mensen vinden een entertainer blijkbaar wel heel leuk.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:57

Britt_Sisi schreef:
ja maar tis de voice of holland niet de entertainer of holland..

Precies!

En hij zingt altijd liedjes met achtergrondkoor. Is het koor weg lijkt het nergens meer naar :+

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 14:13

Nee Paul zingt helemaal niet goed nee, maar omdat iedereen hem zo leuk vind idd stemmen ze op hem. En idd, ik vind ook dat Marieke er nog in had moeten zitten.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 14:22

Ik heb net gtst van gister terug gekeken, ik vind dat ze nu toch echt te lang doorgaan met dat virus hoor...

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 14:29

haha ben ik de enige die niet de voice kijkt?
alleen de blinde audities vind ik leuk, maar verder vind ik het niks.
af en toe zap ik er eens langs en meestal klinkt het helemaal niet zo goed en de muziek staat harder dan de microfoon dus je verstaat de helft niet :+
(misschien niet altijd zo(?), maar heb ik al wel meer dan eens gemerkt)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 14:58

zou donderdag de eerste hoefslag van mn nieuwe abbo krijgen, is niet geleverd :(
dus net even gebeld maar ze wist niet waar het aan lag, alles klopte gewoon dus nu gaan ze hem nog een keer sturen.
hopelijk krijg ik de volgende wel gewoon..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:00

_Lucy schreef:
zou donderdag de eerste hoefslag van mn nieuwe abbo krijgen, is niet geleverd :(
dus net even gebeld maar ze wist niet waar het aan lag, alles klopte gewoon dus nu gaan ze hem nog een keer sturen.
hopelijk krijg ik de volgende wel gewoon..

Ik had laatst ook dat me stars niet geleverd was. Dus ik bellen zegt ze: ik zie in de computer dat die wel gewoon verstuurd is, maar ik zou hem nogmaals nasturen.
De volgende dag volgens mij had ik hem al binnen. En deze maand is het wel gewoon goed gegaan.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:49

Pff echt moeilijk een sollicitatiebrief schrijven. Heb net wel me cv in elkaar gezet, dat is nou weer niet zo moeilijk, maar een sollicitatiebrief...

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 16:30

ben je thuis? anders even je ouders vragen, of broer of zus

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 16:40

_Lucy schreef:
ben je thuis? anders even je ouders vragen, of broer of zus

Kees is me nu eventjes aan het helpen en ik stuur hem ook weer door naar me tante die hem kan controleren.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 17:02

Nou ik heb iets in elkaar gezet en me tante even gebeld of ze me weer kon helpen. Heb het naar haar toegestuurd en ze kijkt er even naar. Dus dat scheelt al.

Ondertussen is het alweer 4 uur en moet ik over een uur alweer eten....

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 17:04

waarvoor schrijf je de sollicitatie brief dan?
zoek je ander werk? of een stage ofzo?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 17:10

_Lucy schreef:
waarvoor schrijf je de sollicitatie brief dan?
zoek je ander werk? of een stage ofzo?

ik wil naar spanje vanaf oktober om daar op een stal met andalusiers te werken. Ik heb 2 weken terug een mail gestuurd naar een stal die me aangeraden was door iemand van bokt. Naar mijn idee was die mail al een sollicitatiebrief. Ze mailde me vorige week terug dat het mogelijk is dat ik vanaf oktober daar kom werken en she was looking forward for my letter of application. Oftewel mijn sollicitatiebrief. Ik had toen zoiets van jaa maar dat heb ik tog eig al gedaan, wat moet ik hier dan inzetten....??
Er staat nu alsnog niet zo heel veel in en ik heb mijn cv gemaakt. Me tante gaat zo even bepalen of het verstandig is om die cv ook in het engels te doen, maar ik denk dat dat bijna niet mogelijk is....dus hoogst wss gaat die in het nederlands mee en meld ik er ook bij dat die in het nederlands is. Die vrouw kent ook een btj nederlands dus wie weet begrijpt ze het enigszins. En wil ze toch me cv in het engels dan zou ze dat wel laten weten.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 17:27

ohja daarvoor natuurlijk :)

ik weet niet wat je allemaal al in die brief hebt, maar wij moesten met engels altijd oefenen met brieven voor een baanje n het buitenland.
Dan moest je je gewoon goed voorstellen, lekker uitgebreid, je uiterlijk(lengte misschien ook handig,omdat je met paarden gaat werken?), al je hobby's, intresses en je opleidingen) waarom je graag dit werk wilt doen, waarom in dat land en waarom bij hun.
al je diploma's en certivicaten. en zou nu dus doen hoe lang je al rijd, het niveau dat je rijd (wedstrijd ervaring op de manege etc)
heel veel vertellen dus zodat ze een goed beeld krijgen van wie/hoe je bent.

misschien heb je er iets aan?

en ik denk dat als je je cv (ook) in het engels doet het wel zo net en beleefd over komt.
of in nederlands en engels :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 17:35

_Lucy schreef:
ohja daarvoor natuurlijk :)

ik weet niet wat je allemaal al in die brief hebt, maar wij moesten met engels altijd oefenen met brieven voor een baanje n het buitenland, en dan moest je je gewoon goed voorstellen (lekker uitgebreid, je uiterlijk, al je hobby's, intresses en je opleidingen) waarom je graag dit werk wilt doen, waarom in dat land en waarom bij hun.
al je diploma's en certivicaten. en zou nu dus doen hoe lang je al rijd, het niveau dat je rijd (wedstrijd ervaring op de manege etc)

heel veel vertellen dus zodat ze een goed beeld krijgen van wie/hoe je bent.

Ja ik heb dus in mijn eerste mail al zoveel mogelijk gezegd. Me leeftijd, hoe lang ik al rijd, dat ik paardenhouderij heb gedaan en hierbij meerdere stages heb gelopen. Dat ik tijdens een van deze stages verliefd ben geworden op de andalusier. Dat ik hierom geinteresseerd ben in hun stal, dat het al een poos een droom van me is om met anda's te werken in spanje. En dat ik graag als working student daar zou willen werken vanaf oktober, of dit mogelijk is.

Nu heb ik vandaag me cv gemaakt. Dus met me werkervaring en ook me scholen en stages erin. En in de sollicitatiebrief heb ik staan waarom ik geinterseerd ben in deze sollicitatie, dat ik hun site heb bekeken op aanraden van diegene van bokt, dat ik hun stal er mooi uit vind zien. dat ik een affiniteit heb met anda's en dat ze oorspronkelijk uit spanje komen en ik juist daarom in spanje mijn ervaring wil uitbreiden. en dat ik ook erg geinteresseerd ben in de spaanse cultuur en taal.
Ook heb ik mijn sterke punten genoemd en genoemd dat ik de laatste jaren met veel verschillende soorten paarden heb gewerkt en dat is verschillende taken kan uitvoeren zoals mesten, voeren, longeren en rijden.

Pff zucht :P