Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Linn_ schreef:Ja idd dat wat jij zegt over Erwin vind ik ook! Hij staat al elke dag op het podium te zingen...Niels staat daarmee meer aan het begin en dus gunde ik het hem idd meer. Plus dat ik vind dat Niels net iets meer verschillende dingen kan zingen dan Erwin, hij is veelzijdiger. Maarja wat doe je er nu nog aan.
_Lucy schreef:zou donderdag de eerste hoefslag van mn nieuwe abbo krijgen, is niet geleverd
dus net even gebeld maar ze wist niet waar het aan lag, alles klopte gewoon dus nu gaan ze hem nog een keer sturen.
hopelijk krijg ik de volgende wel gewoon..
_Lucy schreef:waarvoor schrijf je de sollicitatie brief dan?
zoek je ander werk? of een stage ofzo?
_Lucy schreef:ohja daarvoor natuurlijk
ik weet niet wat je allemaal al in die brief hebt, maar wij moesten met engels altijd oefenen met brieven voor een baanje n het buitenland, en dan moest je je gewoon goed voorstellen (lekker uitgebreid, je uiterlijk, al je hobby's, intresses en je opleidingen) waarom je graag dit werk wilt doen, waarom in dat land en waarom bij hun.
al je diploma's en certivicaten. en zou nu dus doen hoe lang je al rijd, het niveau dat je rijd (wedstrijd ervaring op de manege etc)
heel veel vertellen dus zodat ze een goed beeld krijgen van wie/hoe je bent.