Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Linn_ schreef:Ja ik moet van 29 hondenrassen, 16 katten-, 7 geiten, 14 paarden, 10 konijnen, 6 kippen, 8 koeien, 4 cavia en 9 schapen de rasbeschrijving en ziektes die ook gegeven zijn per ras beschrijven. Ik heb de honden en schapen al af en ben nu bij de katten. Maar je moet dus bij elk ras van alles op gaan zoeken (zoals de geschiedenis van dat ras enzo en het uiterlijk) en dan nog kijken of die ziektes veel voorkomen bij dat ras.....pffffff
kim345 schreef:_Linn_ schreef:Een spelletjesmiddag bij mij op de manege. Maar ze willen het draaiboek echt helemaal uitgekauwd hebben, zo van: stel dat het regent hoe doe je het dan, stel dat er een kindje valt hoe los je dit op, stel dat een kind opeens naar huis wil, stel stel stel.....ze willen dat je alle senario's nagaat....dat maakt dat zo k u t.
Dat valt opzich nog wel mee, lijkt me best leuk om dat te organiseren.
Maar wel veel werk maar een spelletjesmiddag is heel leuk!
Wat voor spelletjes ga je doen?
Bij ons op de ponyclub hadden we een hindernis parcour wat je zo snel mogelijk foutloos moest afleggen
Bijv slalommen, ei op een lepel zonder dat ie valt, blikken omgooien en onder een koord door met wapperende lintjes eraan