Een paar Maar inderdaad, hoe komt het dat het hier zo stil is? Vroeger gingen we als een trein!! Waar is iedereen??
reen...
een..
een..
een..
echo.........
Hier is het flessenveulen van 3 jaar geleden sinds zondag terug op stal. Arme dier ziet er niet uit. Hij was naar de opfok in Belgie, maar hij is mager en heeft een slechte vacht. Hij is wel extreem vrolijk dus dat is een pluspunt Arme Gordy. Maarja hij was iig röntgenologisch niet goed voor de HK, dat was duidelijk, dus wat we er nu mee gaan doen weten we nog niet helemaal Hij kan wel gewoon in de normale sport ingezet worden en zijn karakter is top, ondanks dat hij met de fles is grootgebracht. Hij is gelukkig niet dominant en ziet ons ook niet als soortgenoten gelukkig. Dat is dan weer een pluspunt van de opfok. Dus ik denk dat het castreren, inrijden en verkopen wordt.
Jammer dat hij niet goed genoeg is voor de hk.. is zijn bemerking voor de sport niet van belang dan? Wel super dat hij zo'n fijn karakter heeft gekregen! Dat magere en die slechte vacht knappen thuis vast snel weer op
Hoi allemaal, Ik zit zo maar is op Bokt te bladeren en vind een stek terug waar ik vroeger (22 jaar geleden) heel wat uurtjes heb doorgebracht. Noessie herken ik als Anoushka, wat heeft Viola een mooie leeftijd gehaald. Ik heb een jaar of 3 een shetlander verzorgd genaamd: Jopie van Yvonne. Mijn naam is Yasmin, Anoushka toen was jij nog heel klein:)
Inderdaad geweldig, wat leuk om hem te zien:) Hij had met liefde hier op stal mogen staan, we hebben meerdere oudjes. De grootste grap? Ik moet regelmatig naar st Oedenrode voor mijn werk. Dat wordt een bezoekje, thanx voor de link.
Ja, vind ik ook. Ik kan mij voorstellen dat je mij niet voor je kan halen. Jij liep als heel klein meisje met je skipak aan en je pony Chipie in de rondte:)
Noesie
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-14 10:19
Hihi dat zou inderdaad zomaar kunnen Een beetje zoals dit
Oeh… dit weekend ben ik toevallig in Schiedam… alleen jammer dat ik zaterdag om 10:00 al de trein naar Weert moet hebben… anders was ik zeker komen kijken