Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

antoinetje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 15:20

Lekker Es 4,5 maand verlof! Heb je straks opvang voor je kindje of passen opa's en oma's op? Hoe doe je het nu met
Shaggy? Heb je een bijrijder?

Fijn dat je kat goed tandloos kan Sas het is toch altijd even afwachten hoe dieren reageren.

Een infectie aan je been is niet fijn Milou maar denk dat het wel snel beter is?

Hoe gaat het met jou contract Wen? Wordt dat wel verlengd? Je zit er inmiddels ook al ruim een jaar?

Mazzel nog steeds mak aan dus heeft hij nu wel eindelijk een graasmasker?

Buitenrit op de Friezen was idd leuk. Wij zijn al op vakantie geweest maar jullie hebben de foto's vast op FB gezien. Querubi en de hondjes gaan ook goed. Lekker saai maar alles loopt ok!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 17:14

Oh en ik vang ook geen Pokemons :')

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 18:04

Dankzij antibiotica wel ja. Plek kan ik nog wel iets zien, maar trekt heel goed weg....

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 19:02

Beter saai en alles oké dan alle narigheid. Juist fijn dat goed gaat met Querubi en de hondjes!

Mazzel heeft nu wel graasmasker, maar moet nu in ieder geval een maand binnen blijven en wat stappen. Dus dat vandaag maar gedaan. Hij krijgt geen gras, nu moet hij het doen met zemelen, hooi en stro. Al ben ik benieuwd of hij af gaat vallen of juist aan blijft komen. Hij mag ook weinig doen.

Mijn contract is met half jaar verlengd, t/m december kan ik er in ieder geval blijven werken. Morgen sollicitatiegesprek. In vacature stond eerst contract voor 2 jaar en als goed gaat mag je blijven. Dus maar heel hard mijn best doen.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 20:03

Ok een maand rust, hopen dat het werkt! Je kan evt ook lucerne geven? Dan heeft hij toch een extraatje om op te knagen?

Waar heb je een gesprek Wendy? Fijn dat je nog een half jaar onder de pannen bent!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-16 15:17

Milou: Oei in Oostvoorne infectie opgelopen, daar heb ik afgelopen zondag gewandeld met de hondjes :=.

Wendy: Krijgt ie naast zemelen ook nog iets van vitamines? Of doet die eigenaar daar niet aan? Als Shaggy op het land stond gaf ik hem altijd zo'n summerfit koek van pavo. Zitten alle benodigde vitamines in die ze anders normaal uit de brokken/muesli halen. Is ook goed voor paarden die op rust staan schijnt.... En fijn dat je nog even onder de pannen bent! Waar ga je solliciteren?

Antoinet: Bij jou gaat alles op rolletjes :P. Lekker toch! Mijn ouders gaan een dagje oppassen, ik ben op vrijdag vrij en verder werkt Leon veel thuis. Maar we gaan ook naar opvang kijken. Ook fijn voor het kindje! Leren ze ook een hoop van!

Sas: Ik heb er inmiddels 74 gezien en 73 gevangen :P. Alleen een keer bij een weepingbell liep ie vast :').

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 20:54

Esther, volgens mij kan je het overal oplopen van dazen of andere steekvliegen..... Ik heb gewoon pech gehad..... Maar ach, mijn strippenkaart zal nog niet vol zijn denk ik.....

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:48

Die Pavokoeken kreeg Major ook en heb ze vorig jaar ook voor Querubi gekocht maar die heeft ze niet echt nodig al vind hij ze wel lekker (wat niet).

Oppas klinkt als goed geregeld Es! Wordt het zolangzamerhand een beetje spannend? Je moet toch wel erg benieuwd zijn naar je kindje?

Jou strippenkaart is volgens mij stiekem tever afgestempeld Milou! Ik denk niet dat je vanavond veel gemist hebt.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 19:39

Helaas, sollicitatie is niets geworden. Gelukkig heb ik voorlopig nog werk. Ik ga intern daar maar eens kletsen en wat brieven sturen, zoeken ze ook nog mensen voor andere functies, waar ik ook best aan voldoe, zeker qua woonplaats/reisafstand.

Mazzel krijgt zemelen, maar aangezien dat niet zijn favoriet is mengen we nog wat luzerne en/of lijnzaadolie bij. En hij mag ook aan de hand grazen. Normaal voeren wij zomers ook niets bij en gaat het prima. En dan zijn er nog oefeningen die we mogen doen. Moet ff roggebrood kopen, vind hij wel lekker, bederft niet gek snel en kon dat vorige keer in kleine stukjes voeren.

Spannend, Esther, klinkt al wel als goed geregeld.

En Milou, tijd om die strippenkaart gewoon weg te gooien en vooral geen nieuwe te nemen.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 19:49

Sas, wat er gebeurd is dat ik niet meer op Adje zit, geen idee.... Maar sinds vorig jaar liep dat ook niet soepel.... Nieuwjaarsrit had ik op het strand mijn handjes vol

En Wendy, ik ben elke keer van mening dat die strippenkaart van mij weg moet, maar elke keer komt er toch iets bij.....
Misschien dat ie vandaag vol/verlopen is???? Hoop het maar!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 22:10

Ja, je zou toch zeggen dat het een keer klaar is.

Ik heb me ingeschreven voor een 5 km loop, moet dus maar weer gaan trainen. Gisteren weer geweest sinds twee maanden en met moeite 3 gelopen. Wordt nog pittig :')

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-16 23:31

Ahhhhh dus ik moet uitkijken voor dazen beten.... Dat zijn ook echt rotbeesten! Hopelijk is jou strippenkaart nu echt op Milou! Je hebt wel heel veel pech gehad...

Hahahaha Sas, zocht je motivatie om te gaan trainen :P. Succes met de training, wanneer is de loop?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 12:05

9 oktober, dus ik heb nog twee maanden :+

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 23:40

Succes Sas ik hou het nog geen 100 mtr vol _O-

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-16 06:59

Hahahahaha maar die vliegen zo voorbij :P. Nu is 5km nog te doen als je rustig aan doet en af en toe stukje loopt als je het nog niet helemaal trekt :'). Of heb je al helemaal een tijd in gedachte waarin je het moet lopen?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 18:11

Nou nee. Dan had ik wat beter moeten trainen. Ik ga voor niet wandelen tussendoor ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 09:09

Hahahahaha rustig aan lopen en dan komt het wel goed :P.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-16 10:22

Hoi hoi,

Iedereen leuk weekend gehad? Viel het weer in de bollenstreek nog een beetje mee. Bij ons was het wel aardig (op donderdag na), maar mijn collega uit Amsterdam zit net te zeuren dat het helemaal niet lekker was :'). Maar was vorig weekend ook al, bij ons zon en bij mn ouders helemaal bewolkt.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 13:30

Het weer in Keulen was top! Alleen zo jammer dat er gewerkt moet worden! :=

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 18:26

Het was hier beetje wisselend met weer, maar niet koud. Zaterdag nog zonder jas gewerkt met de post en was warm genoeg en droog soms een zonnetje. En gisteren in de loop van de ochtend steeds meer zon en 's middags was het flink zonnig en lekker. Heb met Mazzel weer rondjes in de bak gewandeld, in ieder geval nog week of 3 volhouden :\

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 13:10

Hoe vind Mazzel zijn huisarrest?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 19:28

Zolang hij eten heeft, lijkt het nog enigszins oke. Hij duikt met liefde in de emmer met zemelen en medicijnen als je zijn stal in komt. En hooi en stro zijn ook prima. Maar eigenlijk lonkt het weiland ook wel en alle groene plantjes onderweg. Zonder eten is hij ongeduldig, valt mij mee dat zijn box nog heel is :o De bak heeft hij inmiddels ook wel gezien. Vorige week keer met andere paarden gestapt, dat vond hij wel weer gezellig. Leukste vindt hij lekker grazen :Y)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-16 07:23

Is ook niks voor ze die boxrust inderdaad.... Maar ja soms moet je helaas wel. En wandelen in de bak is ook maar saai....

Keulen is ook een mooie stad inderdaad, willen wij weer heen met de kerstmarkt. We zijn er vorig jaar een dagje geweest maar dat was eigenlijk te kort. Toen hadden we zo'n reis dat je naar twee plaatsen gaat in Duitsland en dan met overnachting erbij. Hartstikke goedkoop maar wel leuk (als je niet te hoge verwachtingen hebt van hotel en vooral van ontbijt :P).Dit jaar willen we gewoon zelf onze reis plannen en met de trein naar Keulen en dan daar hotel boeken.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 09:31

Keulen is idd een prachtige stad maar met de kerstmarkten vind ik het persoonlijk rampzalig. Zoveel mensen dan kan je echt niet normaal lopen.. Als je nog tips nodig hebt voor hotel en eten hoor ik het wel.

Boxrust is idd waardeloos. Moet Mazzel na de boxrust weer op de scan?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-16 13:09

Ola :wave:

Even de boel afstoffen hier hoor :P.

Hoe is het met iedereen?