zien woensdag wel even

nu mn bedje in en eagle eye ff afkijken, heb zoooo t idee dak 'm al ken ?!???
laterrrrr !!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Princesspres schreef:Marjo_Wystan schreef:wat een kou he!? Die foto's van anita vind ik trouwens weer goed koudkrijg bijna weer zin in sneeuw :p
waar is je onderschrift?!
En ben je wel helemaal wijs?
we gaan voor het zonnetje! Niet voor sneeuw!
Princesspres schreef:nu heb je wel onderschrift, wat gek!!
morning allemaal!
Princesspres schreef:nu heb je wel onderschrift, wat gek!!
morning allemaal!
Marjo_Wystan schreef:Princesspres schreef:nu heb je wel onderschrift, wat gek!!
morning allemaal!
zat op mijn pc! en nu?
had tentamen eerste keer niet gehaald om ik t zinnetje 'tot uiteinde der executie' was vergeten. Nu heb ik m niet omdat ik het erin heb gezet! dat is even dom!

en waar was dat dan ?? 
moet trouwens wel zeggen dattie bij mij ook altidj probeert te lopen met opstappen sinds ypenburg.. maar krijgtie ff op zn kop en dan ist wel weer oke
hahaha

ben zooo trots op der!
AnitaJoeri schreef:echt weer achterlijk iets hoor Marjo. De ene keer willen ze het wel en de andere keer niet.
Balen ook voor jou Soof.
Er zijn net weer 2 nieuwe balen kuil gebracht net voordat het gaat ijzelen denk ik.
De temperatuur is hier bij - 3 blijven steken en met beetje wind voelt het weer Siberisch koud aan.
Het water in de drinkbakken van de paarden bevriest ook,maar als ze met hun neus tegen het klepeltje duwen komt er door mijn warmtedraadje warm water uit haha.
Ik heb trouwens ook een dikke rode kater af en toe op bezoek.
Misschien is het wat voor rooie Sientje als ze bietje groter is.Wi willen eigenlijk 1 x een nestje van haar, zij en haar broertje die bij Amanda zit hebben zo een leuk karakter.Het zijn eigenlijk meer hondjes dan katten en onwijs aanhankelijk.Hopenlijk erft ze dat door en voor mij een leuke reden om nog een katje erbij te nemen.