Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:Ik ga voor je duimen Jo!!!LIQUITA schreef:Ik werd vanmorgen vroeg door het ziekenhuis gebeld. A.s dinsdag gaat krijg ik dus de kijkoperatie. Ik moet me om 8:00 's morgens melden.
ooh spannend weer maar gaat goed komen hoor
ik ben net gebeld krijg maandag kijkers om 19.30 dus weer ff met de bezem door het huis
xan schreef:LIQUITA schreef:Ik werd vanmorgen vroeg door het ziekenhuis gebeld. A.s dinsdag gaat krijg ik dus de kijkoperatie. Ik moet me om 8:00 's morgens melden.
We gaan voor je duimen. Het blijft toch altijd een beetje spannend een operatie.
Shenavallie schreef:Ik heb toch wat leuks meegemaakt vandaag: allereerst zag ik een besproken-rit-briefje hangen, waarop stond dat ik een uur ingepland stond op de Dam voor opnamen van Ushi/Wendy van Dijk! En daarnaast: ik mocht met de allernieuwste koets rijden!!!!!!!!!! Een vet gaaf mooie koets: blanke vla kleur met zwart, echt heel chique!!!! Morgen zal ik er een blogje over schrijven, want ik ga nu even relaxen. Ben vandaag flink nat geregend, dus gauw droog goed aan en lekker tegen de kachel aan zitten!

winnitou schreef:ATE schreef:knap van je winn
ik heb daar dus echt geen geduld voor
als je eens een klusje heb, nodig je me gewoon uit om mee te eten en ik ga ondertussen je klusjes doen terwijl jij de aardappelen staat te schillen
Shenavallie schreef:Ik heb toch wat leuks meegemaakt vandaag: allereerst zag ik een besproken-rit-briefje hangen, waarop stond dat ik een uur ingepland stond op de Dam voor opnamen van Ushi/Wendy van Dijk! En daarnaast: ik mocht met de allernieuwste koets rijden!!!!!!!!!! Een vet gaaf mooie koets: blanke vla kleur met zwart, echt heel chique!!!! Morgen zal ik er een blogje over schrijven, want ik ga nu even relaxen. Ben vandaag flink nat geregend, dus gauw droog goed aan en lekker tegen de kachel aan zitten!
.Ga ook nog keer met je mee hoor
Hackie schreef:winnitou schreef:als je eens een klusje heb, nodig je me gewoon uit om mee te eten en ik ga ondertussen je klusjes doen terwijl jij de aardappelen staat te schillen
Wij hebben een klusjesman in huis wonen, maar die is altijd te druk.
Maar dat schijnt altijd wel zo te zijn
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik werd vanmorgen vroeg door het ziekenhuis gebeld. A.s dinsdag gaat krijg ik dus de kijkoperatie. Ik moet me om 8:00 's morgens melden.
ooh spannend weer maar gaat goed komen hoor
ik ben net gebeld krijg maandag kijkers om 19.30 dus weer ff met de bezem door het huis
Hackie schreef:Shenavallie schreef:Ik heb toch wat leuks meegemaakt vandaag: allereerst zag ik een besproken-rit-briefje hangen, waarop stond dat ik een uur ingepland stond op de Dam voor opnamen van Ushi/Wendy van Dijk! En daarnaast: ik mocht met de allernieuwste koets rijden!!!!!!!!!! Een vet gaaf mooie koets: blanke vla kleur met zwart, echt heel chique!!!! Morgen zal ik er een blogje over schrijven, want ik ga nu even relaxen. Ben vandaag flink nat geregend, dus gauw droog goed aan en lekker tegen de kachel aan zitten!
Gaaf
Ik ga zo ook douchen, heb even een uurtje op het strand gelegen, en heb nu al weer rode koontjes.
en ik moet zo nog op buitenrit, dus dat wordt wat.
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Ik heb toch wat leuks meegemaakt vandaag: allereerst zag ik een besproken-rit-briefje hangen, waarop stond dat ik een uur ingepland stond op de Dam voor opnamen van Ushi/Wendy van Dijk! En daarnaast: ik mocht met de allernieuwste koets rijden!!!!!!!!!! Een vet gaaf mooie koets: blanke vla kleur met zwart, echt heel chique!!!! Morgen zal ik er een blogje over schrijven, want ik ga nu even relaxen. Ben vandaag flink nat geregend, dus gauw droog goed aan en lekker tegen de kachel aan zitten!
Wat Gaaf Shen,.Ga ook nog keer met je mee hoor
!!!! Alleen dan een dagje dat er veel ritjes zijn (voorjaar ofzo), want het loopt momenteel echt drastisch af met de ritten. Gisteren bijvoorbeeld maar 3 over de hele dag....
(maar wel met die gave koets, hi hi
!!!!) ATE schreef:hee gaaf shen
heb trouwens mooie bloemen gehad van je zoon
! Heeft hij zelf uitgezocht, maar hij durfde het niet zelf aan Linda te geven: bang dat de klas zou joelen "Wesley is verliefd op Linda!!!!!!", terwijl het dus voor iets heel anders bedoeld was. Vandaar dat ik zelf mee moest naar school van Wesley om ze aan Linda te geven, ha ha!