Ik heb er wel zin in
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Fieke schreef:Leuk Nadien weer wat te rijden
Ik wil ook weer een beetje gaan rond kijken maar eigenlijk wil ik niet meer van stal af
Zullen we 1 deze dagen even gaan bekijken hoe en wat, wat betreft Crazy Piano's, want dan kunnen we een briefje op stal ophangen?!
dus Fiek dat kun je ook doen mijn aanbod staat nog
leuk denise
heb er al zin in
. Mijn korte broek en spagettihempje en slippers staan al in mijn huid, haha! Lekker bruin bakken in de tuin met een boek (en dat terwijl ik net terug ben van de wintersport).
. Conclusie: 1 van de 2 stabilisatiebanden in mijn ellebooboog is flink uitgerekt en ingescheurd waardoor mijn elleboog dus instabiel is. Verder nog de aanhechting van mijn triceps ingescheurd. En een flinke lading vocht tussen het gewricht dat zorgt voor bewegingsbelemmering. Nu de komende weken 2x in de week oefeningen bij de fysio gaan doen zodat ik de oefeningen goed zelfstandig leer en dat dan doortrainen in de sportschool. Het moet uiteindelijk weer goed komen maar dat kan wel een tijdje duren (ach het duurt weer een jaar voor ik weer op wintersport ga
). Ik kon vandaag wel helemaal met 1 kilo de oefeningen doen, haha! Mietje dat ik nu ben
.
. De rest er om heen wel zoals opzadelen enz. Maarja gewoon zo veel mogelijk alles met rechts doen dan kom ik een heel eind zonder mezelf pijn te doen
.
).