Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik ga zonnen nu het nog kan..
en succes met werken later vandaag
Dus ze kondigen dat een paar dagen van tevoren aan en dan zijn ze twee uur open... Lekker
Maar die is dus niet open
Annie_ schreef:Whaha ik had net een gezichts masker op die je er af moet trekken
als ie op gedroogt is ( peel off masker)
Maar het masker was roze dus had net de helft er af dus half roze hoofd.
Ging de deur bel![]()
en er is niemand thuis heb niet open gedaan denk dat ik wel een goede reden had

Ze was wel in een pestbui, had echt een typisch maandag ochtend humeur maar dat springen maakte alles weer goed
Ze was wel erg heftig. Voor de sprong vooral, dat ze toch nog ff in galop wilde springen.Maar het ging wel goed ! na de hindernis ging ze gewoon in draf en rechtuit. Heb fotos. en ff serieus ik kwam eigenlijk net me bed uit en was best aan het schijte voor die sprong dus me kop staat echt mega eng
Ben truowens 1x op de achterkant van het zadel gekomen met me reed, deed vet veel pijn
Ga zo de fotos plaatsen. Houding is ook niet goed, was beetje vogele hoe ik voor mijn idee het beste kon zitten

d8 echt dat hij bij becca lag.. Zo nog maar even zoeken dan..
We hebben hier een "hobbykamer" maar daar word echt niets mee gedaan dus nu ga ik em pimpen tot mijn 2e kamertje
heb er al een bankie voor, en nieuwe vloerbedekking enz.
als me broer nou eens op schiet met in z;n eigen huis te gaan wonen , ga ik misschien naar zolder verhuizen !
jij snapt het