Het is nog best jong i know maar ik wil ook weer niet een paard van 10 jaar.
Ag ik zie wel hoe het allemaal loopt toch, meestal krijg het nog altjid een andere wending
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Broccoli schreef:'t Klinkt misschien een beetje raar, maar ik wil geen eigen paard meer. Ik zou geen zin hebben om élke dag naar het paard toe te gaan. Plus het geld. Mijn hemel. En de verantwoordelijkheid, de tijd, energie, het geregel etc. Ik vind huren een prima oplossingHet enige jammere is dat wedstrijdrijden altijd een illusie blijft.
Astor schreef:Ik wil het liefst ook wel een wat ouder paard! 6/7 vind ik eigenlijk wel goed.
Het is nog best jong i know maar ik wil ook weer niet een paard van 10 jaar.
Ag ik zie wel hoe het allemaal loopt toch, meestal krijg het nog altjid een andere wending
.
.
!
!
Pebbs schreef:ik wil echt zoooo graag een eigen paard, zeur er al jaren om, maar we hebben gewoon het geld niet ervoor.. en daarnaast zou ik in me eentje de tijd niet hebben om elke dag er heen te gaan...
Iriis_ schreef:Het is lastig, want aan de ene kant wil je een ervaren paard. Maar die zijn dan vaak weer veel ouder, en aan andere kant wil je weer niet zo'n oud paard omdat je een paard wil waar je nog lang van kan genieten![]()
Het heeft allemaal z'n voor en tegen..

Ze deed het vet goed
Mocht gelijk ook los galopperen ed
Iriis_ schreef:Broccoli schreef:'t Klinkt misschien een beetje raar, maar ik wil geen eigen paard meer. Ik zou geen zin hebben om élke dag naar het paard toe te gaan. Plus het geld. Mijn hemel. En de verantwoordelijkheid, de tijd, energie, het geregel etc. Ik vind huren een prima oplossingHet enige jammere is dat wedstrijdrijden altijd een illusie blijft.
Jaa ik zeg ook altijd tegen mensen. Een leuk verzorg paard is net zo leuk!
Want het bos in gaan wanneer je wil mis je wel natuurlijk.
Maar B dressuur mag je bij ons wel doen als je een paard huurt. Maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat niet veel manege paarden van onze manege daar punten zouden rijden.

en toen ging ik d'r wat aanpakken en dat ging al beter
maar ik heb echt vrij rijd uurtjes lang zitten worstelen dat ze naar beneden ging lopen,en gewoon lekker aan het lopen was, en daar heb ik echt moeite voor gehad.

1, ik heb er de ervaring

Emmaa_ schreef:Ik denk dat ik wel een jonkie zou willen.
Ten eerste de financiele kant. 6/7 jarige paarden zijn al gauw een stuk duurder omdat ze meestal al wat bereikt hebben.
Ik wil een paard dat wel al iets kan, dus niet een totaal groen paard.
Een paar basisknoppen moeten er wel op zitten, ongeveer aangereden tot L2 vind ik wel belangrijk.
Verder wil ik een niet al te moeilijk paard.
Eentje met wie ik gewoon lekker vrienden kan zijn, waarmee ik lekker het bos in kan gaan, zonder zadel op kan rijden e.d
Gewoon lol met je knol zeg maar.