Ik ging een zaterdag mee naar haar verzorgpaard om foto's te maken. (Jaa stank voor dank.) Maar ik had een knotje gemaakt bij haar vzpaard bij z'n schoft omdat dat heel de tijd omhoog stond en dit dus stoorde. En ik had z'n staart uitgekamt, en daar trok ik maar een paar haren uit. Dus nou zegt ze net op MSN dat ze dat knotje er gisteren pas uit heeft gehaald en dat er allemaal haren uit vielen en dat hij daar dus geen haar meer over hield, en dat z'n staart al gelijk aan de dunne kant is. Maar ik vind dit dus heel raar, want bij Costa laat ik vlechtjes ook altijd best wel lang zitten omdat ze anders klitten krijgt, en Kelly doet dit bij Eben ook om dezelfde reden...
Ik kan niet meer op mijn linker bil zitten xD t ziet er echt niet uit jongens :p paars, blauw, dik en kapot haha Maar ga vanavond toch gewoon weer op cliche :p
Ja haha hij deed zo'n stierenbok... We gingen voor t eerst de andere kant op draven, dat kan natuurlijk niet! :p Maar t vallen deed geen pijn hoor! Pas toen hij daarna op m'n bil ging staan, DAT deed pijn! :p Daarna gelijk er weer opgegaan natuurlijk! Pas in de auto merkte k hoeveel pijn ik had...
@ Des als je vlechtjes lang laat zitten vallen er altijd veel haren uit toch? Als je dat bij je eigen haar doet is dat ook zo. Dus het slaat idd nergens op! Ach dan weet je iig wel wie je echte vriendinnen zijn!
fiona2005
Geplaatst: 10-08-10 10:46
Even een paar foto's van Freule, gister gemaakt:
Lekker appeltje eten
Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor!!
Even alles onderzoeken
Heb je nog wat lekkers?
Mama is ook gek op eten
En wie ben jij? Heb jij ook wat lekkers?
Laatst bijgewerkt door fiona2005 op 10-08-10 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja dat is waar daan Maar als je veel gaat zoeken ga je toch vergelijken hoor! Dan wordt je ook immuun voor veulentjes(een soort van haha)
__Melis__
Geplaatst: 10-08-10 11:21
Leuke foto's Tess! Ze heeft een lekkere speknek al! Ja hij schrok van zichzelf en ik was denk ik van voren eraf gevallen, dus hij sprong op m'n bil! Gelukkig op m'n bil en niet ergens op bot... Maar hij schrok ook weer van dat hij op mij ging staan, dus trok z'n voet weg en daardoor werd m'n bil ontveld :p Zal straks na m'n werk wel ff een foto plaatsen...
Banjer
Lid Nieuwsredactie