stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Priszz

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 10:51

@Flurk, haha jaaa Eef is altijd heel rustig! :). Die vind het allemaal maar goed wat er gebeurd gelukkig! Als jullie een keer weg gaan wil ik ook mee! Ik ben wel lekker van het race AndreaB, dus kom maar op >D. Gaan we is kijken wie er sneller is :o Mijn baby pony kan er namelijk aardig wat vaart in zetten als ze wilt :o haha.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 19:07

AndreaB schreef:
Goed gereden! Hartstikke leuk :D

Ik heb er vandaag ook weer een puntje bij gereden :) Vind eigenlijk alleen niet dat we het puntje ook verdiend hebben :o Met losrijden liep ze wel fijn, maar de proefjes waren echt belabberd :o Maar goed.. compenseert vorige week weer, toen ik er wel een super gevoel bij had :=

Hee gaaf gefeliciteerd

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-12 06:14

Gisteravond had ik LOL, er ging iemand mennen in de buitenbak en die stuurde niet goed naar de paal, dáárdoor was hij te ver van de knop vandaan en probeerde met de achterkant van de zweep het op te lossen. Echter dit lukte niet dus moesten we hem helpen. Toen hij klaar was met mennen deed hij hetzelfde maar toen hebben we hem niet geholpen en moest hij opnieuw aanrijden en is het hem wel gelukt

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 08:55

De menner waarom ik lol had kleert snel.
Het is hem deze keer gelukt om op eigen kracht poort open te doen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 21:49

Ik ben zo blij, net op wedstrijd geweest en hij liep zo fijn. Heb er weer 2 wp bij dus nu hebben we er 9

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 22:20

Goed gedaan Lida!! Jullie gaan als een speer :D Wist niet dat je ook doordeweeks wedstrijden kon rijden :o

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 14:37

AndreaB schreef:
Goed gedaan Lida!! Jullie gaan als een speer :D Wist niet dat je ook doordeweeks wedstrijden kon rijden :o

Daar zijn er ook niet zoveel van hóór

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 14:59

Wist ik ook niet :o haha. Ik ga deze week hard werken aan ons nieuwe topic, want ik had hem almost done.. Zeg maar, maar toen heeft iemand me pc schoon gemaakt omdat het 30 min duurde voordat internet opgestart was maar die heeft ook perongeluk alles van me pc gehaald.. Voordeel hij is wel sneller :o haha.. Nadeel, kan alles opnieuw doen :'(. Vandaag m'n eerste examen achter de rug het ging zwaar kl*te.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 16:19

Had je al een foto van mij of moet ik er nog eentje op sturen?? Of heb je inmiddels iets heel anders bedacht???

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 16:29

Ik sta echt voor een grooot raadsel!! :o? Als mijn slaapkamerraam gesloten is dan ruikt het altijd zo muf in mijn kamer en ik heb echt geeeen idee waar het vandaan komt :? 2 weken terug heb ik al mijn kasten verplaatst, schoon gemaakt en alle stof weg gezogen. Ook alles onder mn bed gedaan. Mn beddengoed, dekens en kussens zijn allemaal de was in gegaan. Mn mand met schoenen heb ik als uittestertje even op de gang geplaatst, mn jassen hangen aan de kapstok in de hal i.p.v. in mn kamer. En nog... ruikt het hier muf -O-

's Nachts staat mijn raam altijd lekker open en als ik weg ben vaak ook wel. Vandaag voor de verandering mijn raam overdag eens dicht gelaten en dan kom ik 's middags binnen wandelen en dan ruikt het alsof er 3 lijken liggen te rotten :n I dont know whyy!! Alle stank-factoren zijn uitgesloten en dan nog ruikt het hier zo vies :o?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 10:13

AndreaB schreef:
Ik sta echt voor een grooot raadsel!! :o? Als mijn slaapkamerraam gesloten is dan ruikt het altijd zo muf in mijn kamer en ik heb echt geeeen idee waar het vandaan komt :? 2 weken terug heb ik al mijn kasten verplaatst, schoon gemaakt en alle stof weg gezogen. Ook alles onder mn bed gedaan. Mn beddengoed, dekens en kussens zijn allemaal de was in gegaan. Mn mand met schoenen heb ik als uittestertje even op de gang geplaatst, mn jassen hangen aan de kapstok in de hal i.p.v. in mn kamer. En nog... ruikt het hier muf -O-

's Nachts staat mijn raam altijd lekker open en als ik weg ben vaak ook wel. Vandaag voor de verandering mijn raam overdag eens dicht gelaten en dan kom ik 's middags binnen wandelen en dan ruikt het alsof er 3 lijken liggen te rotten :n I dont know whyy!! Alle stank-factoren zijn uitgesloten en dan nog ruikt het hier zo vies :o?

apart? Hoe oud is je matras? misschien komt stank daaruit
een mens zweet heel veel in bed

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 10:13

Dadelijk menles hoop dat beetjhe droog blijft

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 10:41

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 14:50

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 14:51

Lekker gelest Flurk? :)

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 14:54

Dank je Flurk!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:13

Mijn matras is nu 2 jaar oud. Nog niet heel oud dus. In mijn vorige kamer (zit nu sinds december in dit hok) had ik dit maras (+ alle overige spullen) overigens ook al en die kamer heeft nooit zo muf geroken als deze. Af en toe misschien wel, maar deze kamer ruikt iedere dag zo muf :=

Raam heeft geen ventilatierooster, dus als het raam dicht zit, is het ook echt dicht. Maar dat had mijn vorige kamer ook (die had een balkondeur) en tja... die rook toch echt een stuk beter :=

Heb het probleem ook even bij mijn moeder neergelegd, dus die gaat er ook even over nadenken. Binnenkort moet sowieso het laminaat herlegd worden, dus dan moeten we het beton nog maar eens opnieuw beoordelen. Volgens mijn moeder zat daar geen schimmel op, maar ik snap anders echt niet waarom het hier steeds zo muf ruikt. Wil er toch wel graag vanaf :o

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 15:14

Olympia schreef:
Lekker gelest Flurk? :)

Ja ging lekker, toen ik baan in kwam reden er 2 mensen waarvan de een zei dat ze niet wist hoe haar paard zou reageren en de ander dat weet ik dat blijft opletten.
Dus ik dacht nog (nou zal lekkere les worden) Maar paard van degene die het niets wist keek niet op of om. De andere persoon begon wel meer te mopperen tegen haar paard en ik heb gezien waarom. Mijn instruktie was iets later dan afgesproken en het 'moeilijke' paard had inmiddels de rijbaan verlaten. Dus kon ik me rustig concentreren op de les en het ging heel fijn. Vandaag niet 'te gek' gedaan want na de les moest meneer het land nog op en een bezweet paard op het land is ook niet alles. We hebben dus beetje basis werk gedaan maar was wel heel fijn. Als ik hem volgende week zo kan laten lopen scoren we wel hoog in de dressuur (hoop ik) Heb nl samengestelde menwedstrijd en hoe hoger de dressuurscore hoe relaxter ik de marathon in kan gaan.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:15

Oh dat valt wel mee dan! Dan zou het inderdaad de vloerbedekking en het beton kunnen zijn. Tenzij je veel planten op je kamer hebt.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:18

Nope, totaal geen planten hier. Is het veels te klein voor :P Ben blij dat ik er zelf net toe aan in pas haha

Fijn dat je les lekker ging Flurk!! Je gaat het hemelvaartweekend weer op wedstrijd?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 15:45

AndreaB schreef:
Nope, totaal geen planten hier. Is het veels te klein voor :P Ben blij dat ik er zelf net toe aan in pas haha

Fijn dat je les lekker ging Flurk!! Je gaat het hemelvaartweekend weer op wedstrijd?

Ja na Hemelvaart
www.dekrommezweppe.nl/

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:47

Dat weekend heb ik zelf ook wedstrijd + misschien een paar dagen weg met mn ouders naar de Ardennen. Wilde me anders opgeven om mee te gaan groomen, maar dat gaat dan niet.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 15:51

Jullie hadden nog wat foto's tegoed van mijn vakantie
Afbeelding
Hierboven de shetlander genaamd Junior en die is al flink op leeftijd en mijn kind die het beest helemaal geweldig vind. junior moesten we steeds verplaatsen anders zou hij Wervelwind aanvallen. Junior heeft het niet zo met andere ruinen

Afbeelding
Hierboven het erf zoals je ziet staat het langs een weg en ligt er grind.
We gingen linksaf maar in deze mode staat de pony nog niet ingesteld.

Afbeelding
Zo zien de eerste zandpaden eruit (aanrijroute bos)
Afbeelding
Je kunt dus ook stukje langs het spoor (sorry voor slechte fotokwaliteit)

Afbeelding
en een klein stukje film met een kind wat het reuze naar de zin heeft. (weet niet of jullie geluid horen)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 15:52

AndreaB schreef:
Dat weekend heb ik zelf ook wedstrijd + misschien een paar dagen weg met mn ouders naar de Ardennen. Wilde me anders opgeven om mee te gaan groomen, maar dat gaat dan niet.

Ik zoek nog een groom voor weekend van 6, 7 juli (vrijdag en zaterdag)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:53

Moet dat nu???? >;) Was net over mijn jalouzie heen :P hahaha Heeeeerlijke foto's!! Geloof dat ik nu 100% zeker weet dat ik ooit de randstad ga verlaten voor deze overheerlijke ruiterpaden <3 <3 <3