Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:Goed gereden! Hartstikke leuk
Ik heb er vandaag ook weer een puntje bij geredenVind eigenlijk alleen niet dat we het puntje ook verdiend hebben
Met losrijden liep ze wel fijn, maar de proefjes waren echt belabberd
Maar goed.. compenseert vorige week weer, toen ik er wel een super gevoel bij had
AndreaB schreef:Ik sta echt voor een grooot raadsel!!Als mijn slaapkamerraam gesloten is dan ruikt het altijd zo muf in mijn kamer en ik heb echt geeeen idee waar het vandaan komt
2 weken terug heb ik al mijn kasten verplaatst, schoon gemaakt en alle stof weg gezogen. Ook alles onder mn bed gedaan. Mn beddengoed, dekens en kussens zijn allemaal de was in gegaan. Mn mand met schoenen heb ik als uittestertje even op de gang geplaatst, mn jassen hangen aan de kapstok in de hal i.p.v. in mn kamer. En nog... ruikt het hier muf
![]()
's Nachts staat mijn raam altijd lekker open en als ik weg ben vaak ook wel. Vandaag voor de verandering mijn raam overdag eens dicht gelaten en dan kom ik 's middags binnen wandelen en dan ruikt het alsof er 3 lijken liggen te rottenI dont know whyy!! Alle stank-factoren zijn uitgesloten en dan nog ruikt het hier zo vies
Sharon_Jims schreef:http://bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1624939
Als je je dakraam dicht heb overdag staat het roostertje dan wel open? Voor de ventilatie?
Olympia schreef:Lekker gelest Flurk?
AndreaB schreef:Nope, totaal geen planten hier. Is het veels te klein voorBen blij dat ik er zelf net toe aan in pas haha
Fijn dat je les lekker ging Flurk!! Je gaat het hemelvaartweekend weer op wedstrijd?