tuurlijk zal ik hier blijven mee kletsen. zal stal langelaan ook best gaan missen, want heb het erg naar me zin gehad, maar voor spetter is dit beter.
we hebben nu weer zo een band opgebouwd en het vertrouwen in hem is ook weer helemaal terug. maar weet dat hij van de winter zo fel is als hij heel de dag op stal staat. hij is nu super lief nou die nog buiten staat. hij is van de winter niet fel om gemeen te zijn maar gewoon omdat hij niet genoeg zijn energie kwijt kan. als hij heel de dag buiten kan lopen dan kan hij die energie gewoon kwijt en zal hij dus ook niet bij het minste geringste ontploffen.
vroeger toen we nog in geervliet stonden mocht hij van de winter ook op het land.
toen reden we gewoon sàvonds in het donker buiten. was hij super braaf.
vandaar dat ik zeker weet dat ik hier verstandig aan doe. nu kan ik het hele jaar door van hem genieten. het is ook nog eens super dicht bij me huis, maar 5 min met de auto dus dat is ook wel lekker.
en prinsenstad zit aan de overkant, dus als ik volgend jaar ga starten kan ik lekker de wedstrijden aan de overkant pakken.
als je meer over het hit actief wilt weten moet je het ff op google intikken , dan kan je lezen hoe het in zijn werking gaat.
ze zijn nu de 4de stal in heel nederland die dit systeem heeft.