.Hmmmmm hopelijk doen ze dan inderdaad algeheel onderzoek Wendy.... Maar beetje goede dierenarts doet dat wel lijkt mij. Blindstaren is geen goede eigenschap als dierenarts. Keerhoeve was ik sowieso nooit echt van te spreken.... Raaphorst is echt heeeeel goed met benen. Maar die is ook niet goedkoop
. Wij hadden volgens mij bij Linn's hoeve toen ook altijd diegene die jij nu noemt. Die konden inderdaad veel gewoon op stal doen, ook fijn!
. Weet dat ze zo ooit wel alle luchtwegen bij een paard op mijn oude stal hadden gecheckt. Die was telkens zo benauwd.... Daar ging gewoon zo'n slang in met klein cameraatje, scherm ernaast en ze kon zo alles zien. Was echt interessant!
. Moet nog tot eind augustus en dan heb ik drie weken vakantie en aansluitend begint mijn zwangerschapsverlof. Moet zeggen ben er aan toe
. Maar ach nog ff volhouden en dan ben ik 4 1/2 maand vrij (echt lang als je het zo bij elkaar optelt.
. Aangezien paardrijden niet meer zo lekker gaat nu veel aan het wandelen met de honden, en daarbij een nieuwe hobby... Pokemons vangen (moet toch wat
).