Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sybje schreef:Marjo_Wystan schreef:nou ik ben weer net wakker... pfff altijd maar die slaap!! nu even leren denk, wil wel naar wystan, maar moet ook langs pres en weet niet of zij gaat.
Mijn zus heeft een heftige pfeifer.. Heb je daar geen last van? Ik weet dat het wel lang blijft hangen hoor die vermoeidheid... Ff in de gaten houden
Ik hoop zoooo dat het aanslaat.
Ben zo blij voor der!
. Het geeft niet het gewenste resultaat. Daarom heb ik een waterkoker gekocht, voor mijn lieve paard. Die waterkoker gaat mooi in mijn kastje, kan ie niet misbruikt worden door mijn minder sociale stalgenoten, die ik helaas schijn te hebben. Bah, dat valt mij tegen!
Marjo_Wystan schreef:sybje schreef:
Mijn zus heeft een heftige pfeifer.. Heb je daar geen last van? Ik weet dat het wel lang blijft hangen hoor die vermoeidheid... Ff in de gaten houden
heb ik gehad toen ik 16 was, nu b12 tekort en daar kan het van komen, presje moet vitamintjes prikken bij mij, hoop dat het helpt, heb het een tijdje geleden ook gehad, maar helaas toen geen verschil gemerkt![]()
maar nu een andere dosis gekregen, dus duim voor me

Hijs me nog niet vergeten!
nu bloed ik al ruim een half uur en et stopt maar niet
Jetta schreef:Kijk, al die oplossingen heb ik zelf ook wel bedacht, uitgevoerd e.d., ik ben best slim. Het geeft niet het gewenste resultaat. Daarom heb ik een waterkoker gekocht, voor mijn lieve paard. Die waterkoker gaat mooi in mijn kastje, kan ie niet misbruikt worden door mijn minder sociale stalgenoten, die ik helaas schijn te hebben. Bah, dat valt mij tegen!
![]()
sybje schreef:Vandaar syb gelongeerd en ze liep goehoeeed!!! Ik hoop dat ik niet te vroeg juich maar ze heeft al maanden niet zo goed gelopen aan de longeerding als vandaagIk hoop zoooo dat het aanslaat.
Na het warm rennen in de longeercirkel ben ik samen, na de slobber, met der naar de merriegroep gelopen (stond halverwege) en heb ik der een stukje ervoor losgelaten. Toen ging ze er in een drafje naar toe en was ze helemaal happy!!
Zelfs zo happy dat ze daarna zelfs nog een keer naar me toe kwam![]()
Ben zo blij voor der!
Princesspres schreef:Jetta schreef:Kijk, al die oplossingen heb ik zelf ook wel bedacht, uitgevoerd e.d., ik ben best slim. Het geeft niet het gewenste resultaat. Daarom heb ik een waterkoker gekocht, voor mijn lieve paard. Die waterkoker gaat mooi in mijn kastje, kan ie niet misbruikt worden door mijn minder sociale stalgenoten, die ik helaas schijn te hebben. Bah, dat valt mij tegen!
![]()
heb ik iets gemist?!
Marjo_Wystan schreef:Princesspres schreef:
Kijk, al die oplossingen heb ik zelf ook wel bedacht, uitgevoerd e.d., ik ben best slim. Het geeft niet het gewenste resultaat. Daarom heb ik een waterkoker gekocht, voor mijn lieve paard. Die waterkoker gaat mooi in mijn kastje, kan ie niet misbruikt worden door mijn minder sociale stalgenoten, die ik helaas schijn te hebben. Bah, dat valt mij tegen!
![]()
heb ik iets gemist?!
je bent niet alleen...?
sybje schreef:Ik weet niet of ik me nu aangesproken moet voelen zie een paar pagina's terug en dan et eerste berichie..
Maar als het naar mij gericht is voel ik me in dat geval niet echt aangesproken en vind ik het een beetje overdreven.
Toen heb ik het idd via de senseo gedaan
ze moet nog wel een keer behandeld worden maar tot nu toe.. Pfff...