Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sybje

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 19:35

:)

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:37

sybje schreef:
Marjo_Wystan schreef:
nou ik ben weer net wakker... pfff altijd maar die slaap!! nu even leren denk, wil wel naar wystan, maar moet ook langs pres en weet niet of zij gaat.

Mijn zus heeft een heftige pfeifer.. Heb je daar geen last van? Ik weet dat het wel lang blijft hangen hoor die vermoeidheid... Ff in de gaten houden :(:)

heb ik gehad toen ik 16 was, nu b12 tekort en daar kan het van komen, presje moet vitamintjes prikken bij mij, hoop dat het helpt, heb het een tijdje geleden ook gehad, maar helaas toen geen verschil gemerkt :n

maar nu een andere dosis gekregen, dus duim voor me :D

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 19:38

Vandaar syb gelongeerd en ze liep goehoeeed!!! Ik hoop dat ik niet te vroeg juich maar ze heeft al maanden niet zo goed gelopen aan de longeerding als vandaag :D Ik hoop zoooo dat het aanslaat.

Na het warm rennen in de longeercirkel ben ik samen, na de slobber, met der naar de merriegroep gelopen (stond halverwege) en heb ik der een stukje ervoor losgelaten. Toen ging ze er in een drafje naar toe en was ze helemaal happy!!

Zelfs zo happy dat ze daarna zelfs nog een keer naar me toe kwam <3 <3 Ben zo blij voor der!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:38

Kijk, al die oplossingen heb ik zelf ook wel bedacht, uitgevoerd e.d., ik ben best slim }:0 . Het geeft niet het gewenste resultaat. Daarom heb ik een waterkoker gekocht, voor mijn lieve paard. Die waterkoker gaat mooi in mijn kastje, kan ie niet misbruikt worden door mijn minder sociale stalgenoten, die ik helaas schijn te hebben. Bah, dat valt mij tegen! :r

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 19:38

Marjo_Wystan schreef:
sybje schreef:

Mijn zus heeft een heftige pfeifer.. Heb je daar geen last van? Ik weet dat het wel lang blijft hangen hoor die vermoeidheid... Ff in de gaten houden :(:)

heb ik gehad toen ik 16 was, nu b12 tekort en daar kan het van komen, presje moet vitamintjes prikken bij mij, hoop dat het helpt, heb het een tijdje geleden ook gehad, maar helaas toen geen verschil gemerkt :n

maar nu een andere dosis gekregen, dus duim voor me :D

Ik ga duimen! Jeetje wat rot.. hmm.. ik hoop dat het gaat helpen :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:40

zo hehe ik ben net terug vande cursus.
Was uur /anderhalf uur te vroeg en het liep nog een beetje uit. Daarna klere eind naar huis en mn collega naar huis brengen.

Zo lekker douchen en optijd naar bed. Moet morgen weer werken en woensdag ook weer een drukke dag en niet uitslapen. Moet het er maar eens van nemen dat ik vroeg thuis ben ;)

slaap lekker allemaal!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 19:40

Marley kwam me ook nog gedag zeggen toen ik Sjim een knuffel ging geven :D Hijs me nog niet vergeten!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 19:42

Ik was net mijn voeten aan het doen en ik heb me gesneden met een eelt ding.. :( nu bloed ik al ruim een half uur en et stopt maar niet ;(

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:43

Jetta schreef:
Kijk, al die oplossingen heb ik zelf ook wel bedacht, uitgevoerd e.d., ik ben best slim }:0 . Het geeft niet het gewenste resultaat. Daarom heb ik een waterkoker gekocht, voor mijn lieve paard. Die waterkoker gaat mooi in mijn kastje, kan ie niet misbruikt worden door mijn minder sociale stalgenoten, die ik helaas schijn te hebben. Bah, dat valt mij tegen! :r

heb ik iets gemist?!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:44

he getsie soof! Even een gaas op drukken?

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:44

sybje schreef:
Vandaar syb gelongeerd en ze liep goehoeeed!!! Ik hoop dat ik niet te vroeg juich maar ze heeft al maanden niet zo goed gelopen aan de longeerding als vandaag :D Ik hoop zoooo dat het aanslaat.

Na het warm rennen in de longeercirkel ben ik samen, na de slobber, met der naar de merriegroep gelopen (stond halverwege) en heb ik der een stukje ervoor losgelaten. Toen ging ze er in een drafje naar toe en was ze helemaal happy!!

Zelfs zo happy dat ze daarna zelfs nog een keer naar me toe kwam <3 <3 Ben zo blij voor der!

*\o/*

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 19:44

Ik weet niet of ik me nu aangesproken moet voelen zie een paar pagina's terug en dan et eerste berichie..

Maar als het naar mij gericht is voel ik me in dat geval niet echt aangesproken en vind ik het een beetje overdreven.

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:45

Princesspres schreef:
Jetta schreef:

heb ik iets gemist?!

je bent niet alleen...?

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 19:45

Princesspres schreef:
he getsie soof! Even een gaas op drukken?

Ik moest roeien met de riemen die ik heb... ;( mijn grote teen zit nu ingewikkeld in wcpapier

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 19:46

Marjo_Wystan schreef:
Princesspres schreef:

heb ik iets gemist?!

je bent niet alleen...?

sybje schreef:
Ik weet niet of ik me nu aangesproken moet voelen zie een paar pagina's terug en dan et eerste berichie..

Maar als het naar mij gericht is voel ik me in dat geval niet echt aangesproken en vind ik het een beetje overdreven.

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:47

ja dat had ik vorige keer ook meegekregen, maar ik heb het gewoon al gemist dat er geen waterkoker meer is :+

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 19:49

zijn er nog leuke verhalen de ronde?

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:50

ooh trouwens, die waterkoker heb ik wel gemist :P Toen heb ik het idd via de senseo gedaan :j

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:51

sybje schreef:
zijn er nog leuke verhalen de ronde?

:9 gimme gimme gimme

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:52

ja sybje loopt goed :D

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 19:54

jeeeuuuuh!!! :D :D ze moet nog wel een keer behandeld worden maar tot nu toe.. Pfff...

Ik heb geen leuke verhalen :(

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:54

ff gauw douchen! :D

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 19:56

doe maar rustig aan hier loopt et nog nie echt snel

sybje

24

sybje

25