Hier nog iemand die hard aan het ploeteren is hoor Eev (nu even niet, heb pauze). Het was vanochtend echt superdruk op mijn werk, moesten 190 lunchpaketten voor de open dag van de brandweer en politie leveren, hebben met 6 man staan werken i.p.v. 3, en nog was het doorploeteren.
Vind dat altijd wel lekker werken, als je wat te doen hebt , hier is het wat rustig, maar morgen mag ik weer in t ziekenhuis, daar liggen alle kamers vol, dus dat wordt ook doorwerken. Vind ik heerlijk
Ja, ik heb het het liefst ook wel druk, gaat de tijd veel sneller, maar deze week is het wel erg extreem, werk me elke dag te pletter om alles af te krijgen. Moet straks ook tot 5 door en dan nog Vienna en Kealy doen. Wordt of allebei longeren of 1 rijden en 1 longeren.....
Ja lange dagen zijn dat he, ik moet ook tot 5, maar hier is het dus zo stil dat de tijd echt kruipt...
Twinklebel
Geplaatst: 10-10-09 11:03
Mallow schreef:
Ja lange dagen zijn dat he, ik moet ook tot 5, maar hier is het dus zo stil dat de tijd echt kruipt...
Dat is echt heel vervelend, en vaak nog vermoeiender dan het flink druk hebben..... Afijn, morgen ben ik vrij, krijgen de twee dames weer alle aandacht die ze nodig hebben. En maandagmiddag ook vrij, dan een boel aandacht voor Vienna en dinsdag ook vrij, dan heb ik ze allebei weer.
Ja dat heb ik hier ook moet tot 5, maar nog maar 2 klantjes geweest.. dan gaat de tijd zooo langzaam.. Milena zou vandaag der vogeltje komen halen, maar heb der nog niet gezien