Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en dan heb je natuurlijk ook het probleem, dat als Sefja ervandoor gaat dat Sanne er meteen achteraanvliegt (andersom trouwens ook :p ) Dat houd je altijd, maar mevrouw de dikke Haflinger is er toch wel een heel lomp voorbeeld van 
(Kan je het niet naar jezelf mailen? Kan je er op een andere computer weer mee verder, of niet?) josewoos schreef:Als Sanne er snel en makkelijk vandoor gaat vind ik het gevaarlijk dat ze naar buiten gaat
Eerst maar even oefenen met Sefja, dat ze buiten lekker ontspannen loopt (Is ze aardig, alleen bushokjes zijn toch wel heeeeel eng
) Daarna misschien met Luc(&Sabrine) of Delphi(&Elise) naar buiten eb daarna maar weer kijken of ze lekker alleen naar buiten kan 
Maar het is toch best gevaarlijk, als er nu een fietser langskwam had ze al de neiging om er heel hard achteraan te gaan
Dat lijkt me niet zo'n veilig idee als je lekker op je fietsje zit dat er ineens een paard achterop komt 
Wat zijn ze samen leuk 

Die ene foto dat hij vliegt is leuk

Je zal me volgende week in ieder geval niet helemaal alleen met Sanne in het bos zien
Maar op je hyves zie je toch wel duidelijk dat het Corvette is
) waarmee je goede foto's kan maken? Als Sanne draaft zijn de foto's al bewogen, dat is heel irritant (op sommige foto's heeft het wel een leuk effect, maar alleen maar bewogen foto's is niet zo leuk
) 

Jipje mee, heerlijk gewandelt. 

Denk je trouwens dat je het topic wel optijd afkrijgt?
Had ook niet gedacht dat het corvette was. Rij je nog wel eens op haar?
Vind het echt superleuk om foto's te maken, maar ze zijn altijd bewogen, dat is superirritant, ik ga eens ff zoeken!