Jah idd Nina! Simone merkte opeens op dat ik daar ook nog op gereden had, ik was hem al totaaaaal vergeten! Dus toen ging ik kijken of ik er nog een foto van had...
omg hoor je net dat op t nieuws, dat mensen hadden een ijzeren ding over de grond geplaatst is een brommer opgereden en diegene achterop heeft zn nek gebroken
whahaha ja, in de les, maar wat een paard is dat zeg echt wel super super coowl, tot je aan galopeerd... niet dat ie gek gaat doen ofzo maar echt een MEGA galop, en ik kan aardig wat uitzitten maar zijn galop lukte gewoon niet :S nou hadden we ook niet echt ruimte met ze 11e xD heel jammer dus Maar me proef had ik gewoon op t peerd gedaanw aar ik laatste tijd altijd me proeven op rij
wooow heb net bijna alle tekst voor mn portfolio getypt !! ben helemaal trots op mezelf ! Vanavond even proberen alles in te scannen, dan kan ik aan de gang met de bronnen koppelen enz Rampenzooi!!
Britt_Sisi
Geplaatst: 16-05-10 15:13
ik ben ook bezig aan men verslag, weet alleen niet of ik nou zon saaie foto op de voorkant moet doen of deze:
is t niet raar om een foto van mezelf op de voorkant te doen