Nou.... Linksom gewoon standaard van de hoefslag af willen, maar dat kan ik wel goed aanvoelen en dat lukt me wel . Alleen rechtsom liep ie de hele tijd in de linkerstelling en rechtrichten lukte dus zeg maar niet echt . Als ik ook maar iets vroeg met rechts was het gelijk ow gaan we naar rechts en viel die helemaal gelijk naar binnen (wat ie toch al telkens deed maar bleef hem terug zetten). Was echt lastig en wist ook zo even niet wat ik er mee moest beginnen...... Hopelijk krijg ik vanavond even goede tips!!
Heb je trouwens nog zin om een keertje te komen kijken?
Hahahaha je kan altijd een uitgebreid verslag geven van je dag .
De les ging wel aardig, hij had al aardig wat momentjes dat ie lekker ging ontspannen en los liet. Maar hij kan ook best wel een draak zijn . Daarna buiten weer aan de hand uitstappen en dat ging ook helemaal goed. We waren in iedergeval allebei helemaal kapot!!
Volgens mij is het wel gratis. Ik hoef er niet perse heen, maar ik dacht als Es gaat ga ik wel mee voor de sier. Heb ik mijn SLBopdracht -bezoek een carrièrebeurs - ook weer gedaan
Oke mijn dag: 6.58 stapt ik in de stoptrein naar Schiphol - Utrecht 7.09 stapte ik op schiphol uit 7.14 stapte ik in de intercity naar Utrecht - Eindhoven Even later stonden we stil op A'dam zuid, mankement aan de trein. Uiteindelijk kwam ik om 8.07 op Utrecht CS aan. Daar pakte ik om 8.15 de bus 12 en toen was ik rond 8.35 aanwezig op school. Daar heb ik van 9.00-11.00 les gehad over parasieten. Toen van 11.13- 12.00 over AMPs en van 12.30-14.00 over casuistieken over GVP. Toen weer met de bus 12 terug naar CS rond 14.10, om 14.43 de trein naar schiphol, om 15.18 (geloof ik) de trein naar Nw-Vennep en nu ben ik weer thuis en moet ik aan opdracht werken.
Zo goed?
Saskia89
Geplaatst: 22-10-09 16:46
Dat gaat de goede kant op
Ik zit ook altijd in de stoptrein naar Utrecht
Uhh Es, dat klinkt niet nuttig genoeg. Dan kan ik beter naar je paard komen kijken
Uhmmmmm het is hardstikke nuttig . Dat je er informatie op doet over leuke banen en je werkgevers leert kennen en je alvast kan bedenken wat je zou willen is maar bijzaak .
Wat een drama weer op school. Ik heb dit blok Tekstschrijven gevolgd en vandaag moesten we het project inleveren. Drie bomen en een multomap! Het wat dus superdik, waardoor het niet in het postvak paste. Nu is het afgegeven bij de servicebalie, fingers crossed dat dat goed gaat. (Ik heb namelijk nog nooit zovéél tijd gestoken in de opmaak van een project...om het nog maar niet eens over het printwerk te hebben)
Hahahahaha okeeej . Ik heb betere ervaringen met de servicebalie dan met postvakken van docenten! Bij de balie krijg ik altijd een ontvangstbevestiging met datum en stempel erop. Dan heb je altijd bewijs in handen! In het postvak van een docent raakt nogal eens wat kwijt....
En Sas wanneer heb je tijd om weer eens bij Shaggy langs te komen?
Saskia89
Geplaatst: 27-10-09 21:40
Het weekend Ik dacht dat ik de komende dagen tijd had, maar ik moet nog een presentatie voorbereiden
Wij hebben een ander soort servicebalie, maar ik hoop zó dat het goed gaat!!
Wel dat is een programma en dat kan je downloaden en via dat programma kan je inloggen in het draadloos netwerk. Daar heb je dan weer mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor nodig . Op zich niet moeilijk.... Alleen het installeren is zo lastig .