Annie_ schreef:Jive was toch het verzorg paard van
natascha?
Klopt
Jiviej was het verzorgpaardje van Natas!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Annie_ schreef:Jive was toch het verzorg paard van
natascha?
Sabinee__ schreef:wie opent het nieuwe topic>
DenK4ever schreef:Kirsten_S schreef:Noujah met de fiets toch! maar ik had gevraagd of je daar ook kan lessen en zoniet, of het dan op een manege ofzo kan. En of er wedstrijden mee kunnen worden gereden
Okay, naar mijn beleving is het volgens mij nog best een endje fietsen... maar ja ik fiets ook nooit dus misschien schat ik het wel helemaal verkeerd in...
worden daar volgens mij wellens onderlinge wedstrijden gereden, verder geen idee
Kirsten_S schreef:Jaaa vanaf almere haven zeker ? of vanuit almere stad?

DenK4ever schreef:wat is dat dan??

Was alleen wel spannend, want ik had geen BP aan
DenK4ever schreef:Weet iemand hier hoe je 1 bericht meerdere keren kan plaatsen??
DenK4ever schreef:DenK4ever schreef:Weet iemand hier hoe je 1 bericht meerdere keren kan plaatsen??
Iris, dit weet jij toch wel??
, op plaatsen drukken, en dan gelijk daarachteraan refresh drukken, hoe vaker je op refresh druk, hoe vaker je bericht geplaatst wordt. Waarschijnlijk kreeg je wel zo'n scherm of je de pagina wel echt wil vernieuwen ofzow, maar dan moet je gewoon op oke drukken.. En daarna kan je weer refreshen
DenK4ever schreef:is gelukt!!

Iriis_ schreef:DenK4ever schreef:is gelukt!!
Waar was het voor nodig dan?
DenK4ever schreef:AB topic moet opschieten!!!