ATE schreef:We moeten het maar even met elkaar over hebben, moet de andere ook nog vragen.ik heb als het goed is de laaste 4 weken van de kinder vakantie maar als ik wil switsen dan probeer ik dat of ik neem 1 week en dan nog later paar weken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:We moeten het maar even met elkaar over hebben, moet de andere ook nog vragen.ik heb als het goed is de laaste 4 weken van de kinder vakantie maar als ik wil switsen dan probeer ik dat of ik neem 1 week en dan nog later paar weken
LIQUITA schreef:ATE schreef:ooh das wel heel jammer zeg jullie verheugen je er al een hele tijd op en dan kan het niet
Ja...we balen er ernorm van, maar het is de beste keuze. Volgend jaar maar weer!
ATE schreef:Natuurlijk....wij zijn van de partij (als ik vrij ben, maar Erik komt zeker).helpen sjouwen
ATE schreef:Hahaha, ja inderdaad...lijkt MSN wel.we kunnen lekker kletsen alweer een pag vol hahahahahahah
LIQUITA schreef:ATE schreef:Natuurlijk....wij zijn van de partij (als ik vrij ben, maar Erik komt zeker).helpen sjouwen
LIQUITA schreef:Vele handen maken licht werk
LIQUITA schreef:Heb je al dozen?
ja van de gene gekregen die ook de vrachtwagen bestuurd die werkt bij simon loos en heeft 35 dozen gebracht ATE schreef:mijn moeder die gaat inpakken ben daar zelf niet echt goed in zet het van de ene kant naar de andere kant
LIQUITA schreef:Hoe zou het met Sasje zijn ?
ATE schreef:Zo is het ook!!!ja ben ook blij met zulke ouders ,maar wil niet dat mijn oude heer te veel gaat shouwen met verhuizen hij is tenslote ook al 70
ATE schreef:Ja, ze moest vandaag geopereerd worden.LIQUITA schreef:Hoe zou het met Sasje zijn ?
geen idee wel zielig hoor met haar vinger en begreep ik het goed dat ze vandaag naar ziekenhuis moest?
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ja, ze moest vandaag geopereerd worden.
geen idee wel zielig hoor met haar vinger en begreep ik het goed dat ze vandaag naar ziekenhuis moest?
ATE schreef:Ja he....mooi die halsters
.