Binar schreef:Zoek de verschillenSpeciaal voor Marieke![]()
Thnx Anous
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:Zoek de verschillenSpeciaal voor Marieke![]()
Marieke lacht meer 
Marieke_ schreef:Das wel een heel minimaal verschil Xeen
woewa schreef:nou lekker weer zeg.
vandaag is tara in de sloot gevalllen![]()
hlemaal nat en verzopengelukkig was ze er snel uit gehesen afgespoelt drooggevreven dekentje op en lekker naar stal en natuurlijk gelijk eten echt een shetlander he
![]()
nou verder is er volgens mij niks bijzonders gebeurd
nou ja ik heb lekker vakantie![]()
...Die leuke , lieve, stoere, Afrikaanse Boerebok van Jaco is ineens héél erg ziek geworden en dood gegaan! Echt verdrietig, zo'n leuk beest! 
Jetta schreef:Nuggt...waarom altijd JeTT met dubbel T ? Je mag best Jet zeggen, hoor!

sybje schreef:Ik wou me nog even verontschuldigen voor mijn zware chagrijnige dag vandaag..
ach ja je kan niet alles hebben
Morgen weer een nieuwe dag
Komt allemaal wel weer goed met Tara!!
) dus als die over de 38 heen gaat is ze een stuk over haar eigen temp heen.
doen he

spettertjuh schreef:Voor degene onder ons die nu vakantie hebben, geniet er lekker van en veel plezier.
zat eigenlijk liever bij mijn mama in egypte hihi tis hier echt zoo koud
mjaa zometeen lekker naar stallie
nog lekker!
het is alleen wel k*t weer
spettertjuh schreef:Goedemorgen allen
Viel vanmorgen niet mee hoor na een week vrij te zijn geweest om vroeg op te staan, maar het is gelukt.![]()
Leuke foto's hoor van Zora en Heli met pippie......![]()
Hoop dat het goed gaat met Tara vandaag, arm klein ding en zo zwart was ze.![]()
Ach Sophie.....we hebben allemaal wel eens een wat mindere dag hoor, moet kunnen ....![]()
Eefje, fijn om te horen dat jij en Robje het naar je zin hebben daar....is belangrijk toch!![]()
Shirley ook fijn voor jou en banaan dat ook jullie het naar je zin hebben daar op die nieuwe stal......![]()
Voor degene onder ons die nu vakantie hebben, geniet er lekker van en veel plezier.![]()
Zara je weet het hè, als je zin hebt dan mag je rustig Spettertje even pakken. Hij is echt super braaf de laatste tijd en durft zelfs met kayleigh alleen het park in.![]()
Spetter heeft trouwens van kayleigh nog een onwijs mooi blauw dekje gekregen en lichtgevende bandjes voor om zijn beentjes met lichtjes en een hesje voor het donker.