stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 08:30

Zipporah schreef:
Ga mee naar paardenvierdaagse!!!!

Daar had je allang voor moeten inschrijven, kom je nu echt niet meer tussen.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 08:32

AndreaB schreef:
Ik heb een full-time baan, dus ik kan niet zomaar 4 dagen de hort op :P Helaasss!! Zijn dat ook van zulk soort ritten dan?

Daar doen ruim 500 mensen aan mee en is echte happening. Heb ik vorig jaar aan meegedaan. Als je dat wilt moet je in januari al inschrijven. Er zijn overigens wel meer 4 daagse ritten met paard.

AndreaB

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 09:19

Ik ga volgend jaar wel gewoon op paardrijvakantie :P Bijna hetzelfde idee!

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 10:24

Flurk schreef:
[naam] schreef:
Ga mee naar paardenvierdaagse!!!!

Daar had je allang voor moeten inschrijven, kom je nu echt niet meer tussen.

Ja of driedaagse, enjoy the ride rit, etc. Genoeg ritten met leuke paden! Ziet er erg leuk uit je vakantie Flurk, dat mis ik wel van stal in Den Haag, daar kon ik dagelijks naar het strand en heb je heerlijke bossen met op en afdalingen, heerlijk om te trainen.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 10:31

ENjoy the Ride lijkt me inderdaad ook wel erg leuk. Vind het alleen een beetje zonde dat je daar nog iets van €30,- voor moet betalen, terwijl je ook gewoon zelf de trailer kan pakken om een dagje in zo'n gebied te gaan rijdne :o

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 13:13

AndreaB schreef:
ENjoy the Ride lijkt me inderdaad ook wel erg leuk. Vind het alleen een beetje zonde dat je daar nog iets van €30,- voor moet betalen, terwijl je ook gewoon zelf de trailer kan pakken om een dagje in zo'n gebied te gaan rijdne :o

Zo zit ik droom in dus doe er daarom niet aan mee. Ik heb nog wel een idee ik ben vorig jaar op vakantie geweest op utrechtse heuvelrug daar kun je slapen met paard tegen betaalbare prijs dus wie weet kunnen we met groepje van stal gaan

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 14:23

Ik vind het een heel goed idee!! Of gewoon een dagje met een groepje ergens gaan rijden. Als we dan maar wel een sprintje trekken, want daar ga ik voor :P haha

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 15:44

AndreaB schreef:
Ik vind het een heel goed idee!! Of gewoon een dagje met een groepje ergens gaan rijden. Als we dan maar wel een sprintje trekken, want daar ga ik voor :P haha

ehh dat durf ik eigenlijk niet
stom he?
scheet al in mijn broek toen WW daar maandag anders over dacht
dat scheuren bedoel ik

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 15:46

hihi dan nemen we Emma gezellig mee op pad :P Geloof dat die dat wel leuk vindt?? :D

Zelf vind ik het echt heeerlijk om een beetje gas te geven. Volgende paard wordt denk ik toch weer een AV, want die hebben zo'n magische snelheid in zich <3 Lovely!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 15:46

AndreaB schreef:
hihi dan nemen we Emma gezellig mee op pad :P Geloof dat die dat wel leuk vindt?? :D

Zelf vind ik het echt heeerlijk om een beetje gas te geven. Volgende paard wordt denk ik toch weer een AV, want die hebben zo'n magische snelheid in zich <3 Lovely!

ja das goed idee die houd daar wel van, (had ik niet aangedacht) Ik breng ze wel

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 15:50

/
Laatst bijgewerkt door 060606 op 15-11-18 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 15:56

Zipporah schreef:
Nou ik schijt op Robesh ook 7 kleuren hoor als hij een sprint trekt, dat gaat van rengalop naar vandoorgaangalop en dan moet je alleen maar blijven zitten en hopen dat er niet ergens een vogel uit de bosjes vliegt of op het strand een enge schelp ligt:P Op eigen tempo durf ik hem wel in een lekkere rengalop te krijgen, maar een sprintje met andere paarden hooo maar hoor mij niet gezien... ging wel vaker met vriendinnen naar het strand en die gingen helemaal hiiiihaaaaaa en harder en harder en dan hield ik echt me hart vast hihi.

denk dat het bij mij door Flurk is gekomen, daarvoor kende ik geen angst

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:01

hihi had ik niet van jou verwacht Zip :o Dacht dat jij ook wel zo'n snelheidsduiveltje zou zijn :P

Met mijn vorige pony had ik altijd een crossmaatje om tegen te racen op het ruiterpad :o Door Valenc heb ik daar geloof ik ook geen angst voor, want die was altijd te stoppen en deed geen gekke dingen. Nu is Kick wel iets anders, maar nog steeds geen angst voor een lekker sprintje te trekken. Heerlijk vind ik dat!! :D Knollie vind het gelukkig ook erg leuk! :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 16:02

AndreaB schreef:
hihi had ik niet van jou verwacht Zip :o Dacht dat jij ook wel zo'n snelheidsduiveltje zou zijn :P

Met mijn vorige pony had ik altijd een crossmaatje om tegen te racen op het ruiterpad :o Door Valenc heb ik daar geloof ik ook geen angst voor, want die was altijd te stoppen en deed geen gekke dingen. Nu is Kick wel iets anders, maar nog steeds geen angst voor een lekker sprintje te trekken. Heerlijk vind ik dat!! :D Knollie vind het gelukkig ook erg leuk! :D

paarden vinden het inderdaad leuk.
Wervelwind deed het vandaag in het land, was blij dat ik er niet op zat

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:13

/
Laatst bijgewerkt door 060606 op 15-11-18 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 16:19

o ik was vanmiddag op stal en dacht ik zal ook een paard buiten zetten.
Ik kreeg de opdracht neem die vos maar naast E haar paard dus tegenover Eef.
Nou beest uit box gehaald en toen dacht iik weet je wat ik kom langs eef haar stal neem ik die ook mee die is niet zo groot. Dus ik liep met een paard en een pony. Wat denk je grote vos zag overal spoken en haakte mij bijna paar x pootje en Eef was super braaf en rustig. Bij land aangekomen dus grote vos even aan iemand overgedragen want ik durfde beest niet los te laten. Nou dat had ik goed gezien ding werd wild. En Eef blief super relaxt. Toen was land 2 aan de beurt en ik dacht ik neem Dorus en Wervelwind (zijn bekend voor mij) nee zeg is WW beetje gek had ik mijn handen vol aan.
Ik heb het gehaald maar was blij dat ik geen kneuzingen, blauwe plekken of weet ik veel heb overgehouden

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:48

Mwah... angst wil ik het niet echt noemen. Wel een groot bewustzijn van "wat als..." :P Kick is ook zo''n enorme zeikerd, dus die springt inderdaad nog weleens opzij O:) Maar ik doe altijd mn beugels 2 gaatjes korter met buitenrijden, dus dan is dat goed uit te zitten.

Heb trouwens ook weleens met Valenc gehad dat ik was vergeten om aan te singelen en toen inderdaad mijn zadel halfweg een sprintje op de buik schoof. Gelukkig was dat een coole kikker en super braaf, dus allemaal goed gekomen.

Van onze laatste strandrit (was fotoshoot) heb ik nog een reeks foto's waarin ik in een volle rengalop zit en mijn beugelriem ineens afbreekt := Op dat moment was ik wel bang dat ik er vanaf zou stuiteren, omdat onze overgang terug naar draf nooit zo vloeiend was, maar ben er keurig op blijven zitten :D *trotss* :P

Heb ook eens een haflinger voor iemand buiten gereden die er een handje van had om zich richting sloot te begeven als ze er geen zin meer in had :+ Bij de toenmalige verzorgster had dat inderdaad het gewenste effect, maar bij mij heeft ze toch altijd dr rondjes gelopen ~~}> En eenmaal op gang had ze de tijd van dr leven :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 09:11

Kick heeft het gisteren zwaar te verduren gehad in het land. Allemaal wondjes op dr achterbenen :n Ze had er 1 die wat dieper was en 2 waren er wat gezwollen. Maar even in de betadine gezet en aan de longe laten lopen. Ze liep eerst wat raar, maar na een tijdje trok het gelukkig weg en ging ze fijner lopen. Zo even langs bij haar om te kijken hoe het gaat :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 09:16

Dadelijk wedstrijd en toch béétje zenuwachtig. Daar baal ik van want dat is hélemaal niet nodig

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 09:56

Arme kick

Vind onze tijden echt stom, nu dus de hele dag wachten.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 10:40

Olympia schreef:
Arme kick

Vind onze tijden echt stom, nu dus de hele dag wachten.

Ja das vervelend, aan andere kant kan paardje nog lekker land op. Ik ga e zo ophalen en ons voorbereiden op onze wedstrijd wij starten tegen
15:45 uur

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 13:00

Zo! Knollie staat al helemaal klaar in de knotten :) Nu wachten tot het zover is :)

Succes op wedstrijd Flurk! :) Ik neem altijd 2 pilletjes Valeriaan in op wedstrijddag :o Heb het ooit eens gehaald voor slaapproblemen, maar schijnt ook goed te helpen voor op wedstrijd. Heb het nu 2x uitgeprobeerd en het lijkt in ieder geval de scherpe kantjes van mijn zenuwen eraf te halen. Of ik heb tegenwoordig gewoon geen last meer van zenuwen... kan ook :P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 19:23

Ik ben blij heb lekker gereden en 2 wp erbij nu nog 3 dan mogen we naar L 2

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 20:48

Goed gereden! Hartstikke leuk :D

Ik heb er vandaag ook weer een puntje bij gereden :) Vind eigenlijk alleen niet dat we het puntje ook verdiend hebben :o Met losrijden liep ze wel fijn, maar de proefjes waren echt belabberd :o Maar goed.. compenseert vorige week weer, toen ik er wel een super gevoel bij had :=

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 20:52

Goed bezig jullie allebei :D

Mijn eerste proef ging best fijn voor mijn gevoel.. Behalve de rechtergalop, daar ben ik ook genadeloos op afgestraft.. Ligt grotendeels aan mijzelf, maar daar gaan we nu flink aan werken

Maar leuke punten op de protocol van de jury, waar ik mij heel goed in kon vinden en wat ik ook weet.. Tweede proef ging minder, kwamen paarden langs en toen was ik de aandacht totaal kwijt en ging ze 1 keer stilstaan. Maar ben zelf erg tevreden.. Nu komende 2 weken flink werken aan de rechtergalop en dan kom ik al sze zo loopt ook dichter bij de winstpunten :)