Zipporah schreef:Ga mee naar paardenvierdaagse!!!!
Daar had je allang voor moeten inschrijven, kom je nu echt niet meer tussen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:Ik heb een full-time baan, dus ik kan niet zomaar 4 dagen de hort opHelaasss!! Zijn dat ook van zulk soort ritten dan?
Flurk schreef:[naam] schreef:Ga mee naar paardenvierdaagse!!!!
Daar had je allang voor moeten inschrijven, kom je nu echt niet meer tussen.
AndreaB schreef:ENjoy the Ride lijkt me inderdaad ook wel erg leuk. Vind het alleen een beetje zonde dat je daar nog iets van €30,- voor moet betalen, terwijl je ook gewoon zelf de trailer kan pakken om een dagje in zo'n gebied te gaan rijdne
AndreaB schreef:hihi dan nemen we Emma gezellig mee op padGeloof dat die dat wel leuk vindt??
![]()
Zelf vind ik het echt heeerlijk om een beetje gas te geven. Volgende paard wordt denk ik toch weer een AV, want die hebben zo'n magische snelheid in zichLovely!
Zipporah schreef:Nou ik schijt op Robesh ook 7 kleuren hoor als hij een sprint trekt, dat gaat van rengalop naar vandoorgaangalop en dan moet je alleen maar blijven zitten en hopen dat er niet ergens een vogel uit de bosjes vliegt of op het strand een enge schelp ligt:P Op eigen tempo durf ik hem wel in een lekkere rengalop te krijgen, maar een sprintje met andere paarden hooo maar hoor mij niet gezien... ging wel vaker met vriendinnen naar het strand en die gingen helemaal hiiiihaaaaaa en harder en harder en dan hield ik echt me hart vast hihi.
AndreaB schreef:hihi had ik niet van jou verwacht ZipDacht dat jij ook wel zo'n snelheidsduiveltje zou zijn
Met mijn vorige pony had ik altijd een crossmaatje om tegen te racen op het ruiterpadDoor Valenc heb ik daar geloof ik ook geen angst voor, want die was altijd te stoppen en deed geen gekke dingen. Nu is Kick wel iets anders, maar nog steeds geen angst voor een lekker sprintje te trekken. Heerlijk vind ik dat!!
Knollie vind het gelukkig ook erg leuk!